Ελλαδα

Ν. Δρανδάκης (Beat): «Μίλησα με τον υπουργό, μάλλον δεν θα προσφύγουμε κατά του νέου νόμου»

Δήλωση στην A.V. για το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
374546-773112.jpg
EUROKINISS / ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ

Σε τηλεφωνική συνομιλία που είχε το μεσημέρι του Σαββάτου η Athens Voice με τον Νίκο Δρανδάκη, ιδρυτή της Beat (πρώην taxibeat), ο ίδιος ανέφερε ότι δεν προτίθεται να προσφύγει σε κάποια ανώτερη αρχή, πρόθεση την οποία είχε γνωστοποιήσει προ ημερών.

«Δεν νομίζω να χρειαστεί να προσφύγουμε. Μετά τη φασαρία που δημιουργήθηκε, είχα τελικά εχθές μία τηλεφωνική συνομιλία με τον υπουργό και έλαβα μία προφορική υπόσχεση από τον ίδιο ότι πριν να προωθήσει το τελικό νομοσχέδιο στη Βουλή, το οποίο διευκρίνισε ότι ακόμα βρίσκεται υπό διαμόρφωση, θα το επικοινωνήσει και σε εμένα προκειμένου να εκφέρω γνώμη. Οπότε τουλάχιστον δεν θα βρεθώ προ εκπλήξεως και δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί να φτάσουμε σε προσφυγές. Θεωρώ ότι αν μπούμε σε αυτό το διάλογο, θα βρεθεί μία λύση», ανέφερε ο κ. Δρανδάκης.

«Ο υπουργός δεν δεσμεύτηκε ότι όντως θα ληφθούν υπόψη δικές μας παρατηρήσεις ή επισημάνσεις, αλλά είπε ότι θα έχω την ευκαιρία να πω κι εγώ τη γνώμη μου. Αυτό εμένα μου είναι αρκετό. Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, εκτιμώ ότι εάν υπάρχει διάλογος και επικοινωνία, συνήθως λύνονται τα θέματα. Θα δούμε πώς στη συνέχεια θα ληφθούν υπόψη οι δικές μας ιδέες», συμπλήρωσε. 

Η πρόθεση του ιδρυτή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας να προσφύγει κατέστη γνωστή την περασμένη Τετάρτη όταν ανέφερε στο capital.gr: «Θα πρέπει να εξετάσουμε το νομοσχέδιο όταν αυτό κατατεθεί προς ψήφιση στη Βουλή. Είμαι βέβαιος ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε κάποια ανώτερη αρχή είτε σε Ελλάδα είτε σε Ευρώπη». Το πρωί της Παρασκευής στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ είχε δηλώσει πως θα προσφύγει στην ελληνική και την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη ώστε να προασπίσει κάθε δικαίωμα στην «ελευθερία του επιχειρείν».

Όσον αφορά το ενδεχόμενο ύπαρξης μίας δικής του ρυθμιστικής πρότασης, ο κ. Δρανδάκης μιλώντας στην Athens Voice είπε το εξής: «Εγώ βλέπω μονόπλευρα την αγορά, από την σκοπιά μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Συνήθως οι ρυθμίσεις πρέπει να περιλαμβάνουν διαφορετικές εικόνες, τη μεριά των διαδικτυακών εταιριών από τη μία, των ραδιοταξί από την άλλη, των επαγγελματιών ταξιτζήδων και τελικά -και ίσως πιο σημαντικό- την μεριά του καταναλωτή. Δεν έχω κάνει όλη αυτή την έρευνα, αλλά για παράδειγμα το μητρώο οδηγών που υπήρχε στο προσχέδιο του νομοσχεδίου που είδαμε στα ΝΕΑ, ώστε το κράτος να ξέρει ποιοι είναι οι οδηγοί που λειτουργούν με αυτές τις πλατφόρμες και προσφέρουν αυτές τις υπηρεσίες, είναι κάτι με το οποίο δεν θα διαφωνούσαμε. Θα ήμασταν πρόθυμοι να ενημερώνουμε ένα μητρώο του κράτους για τους οδηγούς μας, γιατί υπάρχουν θέματα ασφάλειας και πολλά άλλα. Αυτό είναι βέβαια μια ιδέα, δεν έχω διαμορφώσει ακόμα μια ολοκληρωμένη πρόταση για το πώς πρέπει να αλλάξει η αγορά».

Κλείνοντας, ο κ. Δρανδάκης ανέφερε ότι τον τελευταίο μήνα είχε ζητήσει 2-3 φορές συνάντηση με τον υπουργό χωρίς να λάβει καμία απάντηση, ενώ πριν το χθεσινό τηλεφώνημα με τον κ. Σπίρτζη ανέφερε ότι δεν τον είχαν προσεγγίσει ποτέ από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε ότι αφορά το τρέχον σχέδιο νόμου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ