Visual Browsing

Tο Uncle Ben's αλλάζει εμπορικό σήμα μετά τη δολοφονία Φλόιντ

Το «Uncle Ben's» αλλάζει το εμπορικό του σήμα μετά απο 77 χρόνια
Το «Uncle Ben's» αλλάζει το εμπορικό του σήμα μετά απο 77 χρόνια © Donald Bowers/Getty Images for Editor Showcase / ideal images
«Τέλος στα φυλετικά στερεότυπα» λέει η εταιρεία
  • A-
  • A+
0
Το ρύζι «Uncle Ben's» ανακοίνωσε ότι «εξελίσσει» το εμπορικό του σήμα και θα ξανασχεδιάσει τη συσκευασία του, καθώς έχει επικριθεί για τη διαιώνιση φυλετικών στερεοτύπων

Καθώς oι αντιδράσεις σε όλο τον κόσμο για τη δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ στις ΗΠΑ συνεχίζονται, εταιρείες που έχουν επικριθεί για προιόντα τους των οποίων η ονομασία, η συσκευασία και το λόγκο βασίζεται σε φυλετικά στερεότυπα, αλλάζουν στρατηγική.

Το ρύζι «Uncle Ben's» ανακοίνωσε ότι «εξελίσσει» το εμπορικό του σήμα και θα ξανασχεδιάσει τη συσκευασία του. Η μητρική εταιρεία Mars Inc ανακοίνωσε ότι θέλει να δώσει «ένα τέλος στις φυλετικές προκαταλήψεις και τις αδικίες», κάνοντας αλλαγές στην επωνυμία της που την χαρακτηρίζει ο μαύρος καλλιεργητής ρυζιού ως λογότυπό της.

Το «Uncle Ben's» ως επωνυμία της εταιρείας εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1946 και είναι αναφορά στον αγρότη Ben που εξελίχθηκε σε παραγωγό ρυζιού. Ωστόσο, ο άνθρωπος που απεικονίζεται στο λόγκο του διάσημου ρυζιού είναι ο Frank Brown, ένας αγαπητός σεφ και σερβιτόρος από το Σικάγο. Η απόφαση της εταιρείας για αλλαγή της ταυτότητας του προϊόντος πάρθηκε καθώς ο τίτλος «θείος» και «θεία» χρησιμοποιείτο από τους λευκούς του αμερικανικού Νότου ως «τιμητικές προσφωνήσεις» προς τους ηλικιωμένους μαύρους, επειδή αρνούνταν να τους αποκαλέσουν «κύριο» και «κυρία». 

Λίγες ώρες νωρίτερα η εταιρεία Quaker Foods North America, ανακοίνωσε ότι αλλάζει όνομα στο προιόν «Aunt Jemima».

Σχετικα
«Το Πράσινο Βιβλίο» είναι μια ελκυστική και ευκολόπιoτη ταινία
«Το Πράσινο Βιβλίο» είναι μια ελκυστική και ευκολόπιoτη ταινία

Η Aunt Jemima, είναι πρόσωπο της μάρκας τηγανίτας και σιροπιού για πάνω από 131 χρόνια
Η Aunt Jemima, είναι πρόσωπο της μάρκας τηγανίτας και σιροπιού για πάνω από 131 χρόνια

Η Aunt Jemima, η οποία είναι πρόσωπο της μάρκας τηγανίτας και σιροπιού για πάνω από 131 χρόνια, πρόσφατα δέχθηκε κριτική για την παρατεταμένη χρήση του χαρακτήρα που βασίζεται στη μαμά - μια μαύρη γυναίκα που εργάστηκε για λευκές οικογένειες, θηλάζοντας τα παιδιά τους.

«Αναγνωρίζουμε ότι η προέλευση της Aunt Jemima βασίζεται σε ένα φυλετικό στερεότυπο», δήλωσε η Kristin Kroepfl, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Quaker Foods North America.

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ   

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5