- CITY GUIDE
- PODCAST
-
25°
Schweppes: Η κινηματογραφική καμπάνια που «ξεπερνά» τα όρια της Γης
Το brand τολμά και φαντάζεται μια «εξωγήινη» στιγμή απόλαυσης


Schweppes: Η ξεχωριστή κινηματογραφική καμπάνια του αναψυκτικού που λαμβάνει χώρα στο διάστημα
Στον κινηματογραφικό κόσμο της διαφήμισης, η Schweppes κάνει ένα τολμηρό βήμα προς το μέλλον με την καμπάνια "Martian Encounter", μια σειρά από φιλμ που συνδυάζουν επιστημονική φαντασία και γαστρονομική απόλαυση. Η πρωταγωνίστρια Άva, μια αστροναύτης, φτάνει στον Άρη και συναντά έναν εξωγήινο πολιτισμό, προσφέροντας τους Schweppes Agrumes ως δώρο, ενώ εκείνοι της προσφέρουν μια σταγόνα από τον «Χρυσό του Άρη».

Νοσταλγική διάθεση με προηγμένη τεχνολογία
Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από την TBWA Paris και σκηνοθετήθηκε από τη Susanna White, με παραγωγή από την Ridley Scott Associates, ξεχωρίζει για την υψηλή της παραγωγή και την κινηματογραφική της αισθητική. Η ομάδα περιλαμβάνει τον διευθυντή φωτογραφίας John Mathieson ("Gladiator"), τον σχεδιαστή σκηνικών Will Htay ("Star Wars") και την βραβευμένη με Όσκαρ ενδυματολόγο Janty Yates ("The Martian").
Η μουσική επένδυση - μια a capella εκδοχή του "Space Oddity" του Ντέιβιντ Μπόουι - προσθέτει μια νοσταλγική και συναισθηματική διάσταση, ενισχύοντας το μήνυμα της καμπάνιας: να απολαμβάνουμε τις στιγμές, ακόμα και στις πιο απρόσμενες συνθήκες. Η χρήση προηγμένων τεχνολογιών, όπως οθονών LED για τη δημιουργία ρεαλιστικού τοπίου του Άρη και εφέ μηδενικής βαρύτητας, ενισχύει την αίσθηση της αυθεντικότητας και της μαγείας.

Η καμπάνια "Martian Encounter" της Schweppes δεν είναι απλώς μια διαφήμιση για ένα αναψυκτικό. Είναι μια υπενθύμιση ότι, ακόμα και σε έναν ξένο πλανήτη, οι ανθρώπινες εμπειρίες και οι στιγμές απόλαυσης παραμένουν παγκόσμιες. Μέσα από αυτή την καμπάνια, η Schweppes ενισχύει την ταυτότητά της ως ένα brand που προάγει την απόλαυση και τη σύνδεση, ανεξαρτήτως τόπου ή πολιτισμού.
Η καμπάνια "Martian Encounter" αποτελεί φυσική συνέχεια της περσινής υπερπαραγωγής της Schweppes με τίτλο "I Like It Like That", που εγκαινίασε τη νέα στρατηγική πλατφόρμα της μάρκας. Με φόντο ένα υποβρύχιο πλήρωμα που μετατρέπει το κατάστρωμα σε σκηνή μιούζικαλ, η περσινή ταινία καλούσε το κοινό να απολαμβάνει τη ζωή αυθόρμητα, όπως ακριβώς τη θέλει: με Schweppes και χωρίς «αυτόματο πιλότο».

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Περισσότερες από 63.000 αναρτήσεις έχουν καταχωρηθεί με το hashtag #manoftheyear
Ένας δρόμος στο Μανχάταν γέμισε σωσίες του σταρ σε μια πρωτότυπη εκδήλωση
Γίνεται; Και όμως γίνεται..
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως στην Αθήνα
Τα συν και πλην της εβδομάδας από τη Σταυρούλα Παναγιωτάκη
Η ανάρτηση στο Instagram και οι φήμες για τη σχέση της σταρ με τον ράπερ
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Δείτε το βίντεο που έχει γίνει viral
Μια ζωντανή ζωγραφιά από ανθρώπινα σώματα, κίνηση και ενέργεια
Τα σχόλια κατέκλυσαν τα social media
«Χρωστάω το βραβείο για την "Πανσέληνο" στον Ροντινέι» δήλωσε η Δέσποινα Βανδή
Η ένταση μεταξύ της καλλιτέχνιδας και των fan της κλιμακώνεται μετά από νέο περιστατικό
Οι φωτογραφίες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Ο Ιταλός αμυντικός έγινε viral μετά από τάκλιν στην πρώην αρχηγό της εθνικής ομάδας της Αγγλίας, Στεφ Χάουτον
«Μια μέρα που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ» - Συγκινητικά στιγμιότυπα στο Instagram
Το βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου
Θέλησε να κοιμηθεί με 2.000 άνδρες σε μία μόνο μέρα, σε ένα σόου που ονόμασε «ζωολογικός κήπος»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.