- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η έξυπνη καμπάνια του Ikea: Έφτιαξε τα σαλόνια από διάσημες σειρές
Προκάλεσε αίσθηση μέσω των social media σε όλο τον κόσμο
Εικονικά καθιστικά από τα πλατό των Friends, Stranger Things και The Simpsons δημιουργήθηκαν ξανά σε διαφημιστική εκστρατεία του IKEA.
Ο όμιλος Ikea ξαναδημιούργησε εικονικά καθιστικά από τις δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, Friends, Stranger Things και The Simpsons.
Είναι όλα μέρος της νέας διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας με τίτλο «Ikea Real Life Series», μία συνεργασία με την Publicis Spain. Αν και η διαφημιστική εκστρατεία δημιουργήθηκε για τα Ikea στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, γρήγορα προκάλεσε αίσθηση μέσω των social media σε όλο τον κόσμο.
O σουηδικός όμιλος παρουσίασε το «εμβληματικό» μωβ καθιστικό της Μόνικα και του Τσάντλερ από την αμερικανική κωμική τηλεοπτική σειρά «Friends», το ροζ και πράσινο σαλόνι των Μάρτζι και Χόμερ από τη γνωστή οικογένεια κινουμένων σχεδίων The Simpsons και το καθιστικό της Τζόις Μπάιερ από το Stranger Things του Netflix.
Για τη δημιουργία κάθε δωματίου, οι σχεδιαστές χρησιμοποίησαν μερικά από τα αγαπημένα τους αντικείμενα και έπιπλα Ikea.
Επιπλέον, με τη βοήθεια έξυπνου λογισμικού υπολογιστή, η ομάδα πίσω από τη διαφημιστική εκστρατεία μπόρεσε να σχεδιάσει κάθε δωμάτιο με ακρίβεια όπως εμφανίζονταν στις τηλεοπτικές οθόνες με κάθε μικροσκοπική λεπτομέρεια.
Τα δωμάτια από τα πλατό τηλεοπτικών σειρών χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: δωμάτια για οικογένειες, δωμάτια για φίλους και δωμάτια για όλους, δίνοντας στους πελάτες την ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα χώρο που τους ταιριάζει.
«Τα brands δεν χρειάζονται μόνο αγοραστές. Χρειάζονται θαυμαστές. Πρέπει να εισχωρήσουμε περισσότερο στην ποπ κουλτούρα και να είμαστε μέρος αυτού που αγαπούν οι άνθρωποι. Πιστεύω ότι αυτό επιτεύχθηκε στην εκστρατεία της σειράς "Ikea Real Life Series"» δήλωσε ο επικεφαλής δημιουργικού της Publicis Spain, Εντουάρντο Μάρκες σε συνέντευξή του στο adweek. «Η επιτυχία αυτής της εκστρατείας είναι πέρα από αυτό που περιμέναμε, έτσι σκοπεύουμε να υλοποιήσουμε πολλά ενδιαφέροντα αιτήματα από χρήστες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.»
Ο Εντουάρντο Μάρκες τόνισε ότι η διαφημιστική εκστρατεία είναι ένας φόρος τιμής στις συγκεκριμένες τηλεοπτικές σειρές.
«Φέρνουμε νοσταλγία. Πιστεύουμε ότι όλοι είναι ευχαριστημένοι εδώ. Η Ikea είναι έμπνευση και όταν χιλιάδες οικογένειες απ' όλο τον κόσμο αναζητούν στον ιστότοπο του brand έπιπλα, αυτό είναι που θέλουμε να βρίσκουν. Θέλουμε οι άνθρωποι να βλέπουν δυνατότητες και ιδέες».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η κίνηση του έγινε viral και είναι ό,τι πιο θετικό ακούσαμε τις τελευταίες μέρες
Ποιες ήταν οι κατηγορίες με τις περισσότερες αναζητήσεις, ποια πορνοστάρ αναδείχθηκε κορυφαία της χρονιάς και πόσο πορνό είδε η Ελλάδα
Τελικά τι είναι αυτό που οι γιατροί δεν έχουν ακόμη καταλήξει σε επίσημη διάγνωση
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Μια βόλτα από το Χ θα σας πείσει
Προφανώς η συνεννόηση τους δεν ήταν και τόσο καλή...
Στραμπούληξε τον αστράγαλό του και είπε να το μοιραστεί στο Instagram, όμως οι followers δεν του χαρίστηκαν
Η Νεφέλη Μεγκ σχολιάζει την επικαιρότητα σε πρώτο και τελευταίο βαθμό
Τι ακριβώς κάνει η λειτουργία αεροπλάνου;
To βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ξεπέρασε τα 800.000 likes το βίντεο που δημοσίευσε ο σταρ του ποδοσφαίρου
Η ανάρτηση της «πράσινης» ΠΑΕ
Τα βίντεο που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου
Οι εικόνες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και προκάλεσαν εσωτερική έρευνα στην εταιρεία
Λόγια που ακούστηκαν δημοσίως
Κάποιοι θα πουν ότι αποκοιμήθηκε - Δείτε το βίντεο
Ουρά έξω από το σπίτι - Τι λέει ο ιδιοκτήτης για το ενδιαφέρον των υποψήφιων ενοικιαστών
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.