Θεατρο - Οπερα

Θέατροvoice 322

Η σκηνογράφος Εύα Μανιδάκη μας ξεναγεί στο σκηνικό του «Θερμοκηπίου» του Λευτέρη Βογιατζή

43374-97516.jpg
Ιωάννα Μπλάτσου
ΤΕΥΧΟΣ 322
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
9847-22416.jpg

«Στο “Θερμοκήπιο” του Χάρολντ Πίντερ σε σκηνοθεσία Λευτέρη Βογιατζή, η ιστορία εξελίσσεται σε ένα ιδιόρρυθμο ίδρυμα του οποίου δεν ξέρουμε το μέγεθός. Έτσι, το χώρο του ιδρύματος δεν τον αντιμετώπισα ρεαλιστικά αλλά αφαιρετικά. Το σκηνικό το είδα ως “μηχανή”. Οι χώροι, εξωτερικοί και εσωτερικοί, διεισδύουν ο ένας μέσα στον άλλον κι ορίζονται ανάλογα με τη δράση μέσα από σκηνικές λεπτομέρειες.

Η Αθήνα ως σκηνικό. Θα λέγαμε ότι εδώ μπορούν να ανεβούν πολλές παραστάσεις. Στα “αστικά κενά” της πόλης, που γίνονται πάρκινγκ, σκουπιδότοποι, σημεία ανταλλαγής κάθε λογής προϊόντων, και φέρουν και μια μνήμη, θα έβλεπα το έργο του Κολτές “Στη μοναξιά των κάμπων με βαμβάκι”. Στο νεκροταφείο του Κεραμεικού θα μπορούσα να δω αρχαία ελληνική τραγωδία, ενώ στον Εθνικό Κήπο Σέξπιρ. Τώρα, αν ήταν να τροποποιήσω τη “μακέτα” αυτής της πόλης, καταρχάς θα την έπλενα! Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Και μετά θα φρόντιζα τους δημόσιους υπαίθριους χώρους, για να τους χαίρονται οι πολίτες».                    

Info: Προγραμματισμένη πρεμιέρα τον Δεκέμβρη

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημήτρης Φιλιππίδης: Συνέντευξη με τον νέο ηθοποιό
Δημήτρης Φιλιππίδης: «Το χιούμορ είναι το πιο αποτελεσματικό κοινωνικό εργαλείο. Μιλάω και προσωπικά»

Μιλήσαμε για όλα: τη νέα παράσταση «Ήρωες», το θέατρο, τα όρια της σάτιρας, τη σύγκριση με τον πατέρα του και πώς αντιμετωπίζει την κατάσταση σήμερα

Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή
Θοδωρής Αμπαζής: Στο μουσικό θέατρο όλοι συντονίζονται, έχουν κοινή αναπνοή

Τι μας είπε για τα ιστορικά γεγονότα και τη σχέση τους με το σήμερα, τους ακίνητους ταξιδιώτες και την παράσταση «Ματαρόα στον ορίζοντα» στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.