Όσκαρ 2024: Η ακτινογραφία των φετινών υποψηφιότητων
Όσκαρ 2024: Η ακτινογραφία των φετινών υποψηφιότητων © Michael Buckner/Variety via Getty Images
Κινηματογραφος

Όσκαρ 2024: Η ακτινογραφία των φετινών υποψηφιοτήτων

Οι εκπλήξεις και οι αποκλεισμοί των βραβείων της Ακαδημίας
Γεωργία Ζερβογιάννη
Γεωργία Ζερβογιάννη
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Λάνθιμος vs Νόλαν και το εισπρακτικό φαινόμενο «Barbie» που δεν φαίνεται να έπεισε

Το Χόλιγουντ ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη γιορτή του σινεμά και τη διεξαγωγή της 96ης απονομής των Βραβείων Όσκαρ. Η τελευταία πινελιά για να ανοίξει ο δρόμος για την απονομή των Όσκαρ την Κυριακή 10 Μαρτίου στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες ήταν η ανακοίνωση των υποψηφιότητων από την Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών, που αυτή τη στιγμή απαρτίζεται περίπου από 11.000 μέλη από 93 χώρες, με παρουσιαστές την ηθοποιό Ζαζί Μπιτζ και τον Τζακ Κουέιντ. 

«Oppenheimer»: Στην «κορυφή» με 13 υποψηφιότητες 

Την κούρσα των φετινών Όσκαρ καθοδηγεί η ταινία «Oppenheimer», η πιο επιτυχημένη βιογραφική ταινία όλων των εποχών, συγκεντρώνοντας 13 υποψηφιότητες. 

Από το συναρπαστικό, επικό θρίλερ που καταβυθίζεται στην ψυχή ενός μοναδικού μυαλού, αυτό του ευφυέστατου επιστήμονα πίσω από την εφεύρεση που άλλαξε την ανθρωπότητα και τον πολιτισμό, οι Κίλιαν Μέρφι, Έμιλι Μπλαντ και Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ είναι υποψήφιοι στις κατηγορίες Α΄ και Β΄ ρόλου, ενώ ο Κρίστοφερ Νόλαν είναι υποψήφιος για την καλύτερη σκηνοθεσία.

 «Poor Things»: Επιβεβαίωσε τα προγνωστικά συγκεντρώνοντας 11 υποψηφιότητες

Ακολουθεί το «Poor Things» του Γιώργου Λάνθιμου με 11 υποψηφιότητες, το καυστικό δοκίμιο για την ελευθερία και τη χαρά του σεξ, τις ταξικές ανισότητες, την ατομική και κοινωνική αυτοδιάθεση, την επιθυμία και την αγάπη.

Ο Έλληνας σκηνοθέτης επιβεβαίωσε όλα τα προγνωστικά που τον έφερναν σε μια από τις κορυφαίες θέσεις της φετινής οσκαρικής κούρσας. Ο Λάνθιμος φτάνει πλέον τις 5 υποψηφιότητες Όσκαρ: Αυτές της Ταινίας-Σκηνοθεσίας για το «Poor Things» προστίθενται στις αντίστοιχες δύο της «Ευνοούμενης» και σε αυτήν του Σεναρίου για τον «Αστακό» (μαζί με τον Ευθύμη Φιλίππου). Βέβαια στην πράξη έχει κι άλλη μία υποψηφιότητα, για το Ξενόγλωσσο του «Κυνόδοντα», ωστόσο λόγω τυπικού ζητήματος των Όσκαρ δεν χρεώνουν αυτές τις υποψηφιότητες σε δημιουργούς.

H Έμμα Στόουν έγινε η δεύτερη γυναίκα στην ιστορία των Όσκαρ που πρωταγωνιστεί σε ταινία η οποία απέσπασε δύο υποψηφιότητες, Α' Γυναικείου Ρόλου και «Καλύτερης Ταινίας», την ίδια χρονιά. Η πρώτη ήταν η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ με την ταινία «Nomadland» που κέρδισε και τα δύο αγαλματίδια.

Η πρωταγωνίστρια της ταινίας μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων μίλησε στο Entertainment Weekly και εξέφρασε όσα νιώθει.

«Οι 11 υποψηφιότητες για το “Poor Things” είναι σαν ένα σουρεαλιστικό όνειρο. Είμαι πολύ ευγνώμων στην Ακαδημία που με συμπεριέλαβε και ως ηθοποιό και ως παραγωγό σε αυτήν την ομάδα εξαιρετικών υποψηφίων και για την αναγνώριση της ταινίας μας σε τόσες πολλές κατηγορίες. Συγχαρητήρια στους Mark, Tony, Robbie, Holly, Blackfish, Nadia & Mark, Jerskin, Shona, James, Szusza, Andrew, Ed και τον καπετάνιο του πλοίου μας, Γιώργο Λάνθιμο, για τις υποψηφιότητές τους, καθώς και τη Searchlight Pictures και όλα αυτά μπροστά και πίσω από την κάμερα που έδωσε ζωή σε αυτή την ταινία», είπε αρχικά η ηθοποιός.

«Η ομάδα των καλλιτεχνών που συνέβαλαν στο “Poor Things” τα έδωσε όλα και είμαι για πάντα ευγνώμων για την ευκαιρία να παίξω την Bella και να δω τον κόσμο μέσα από τα μάτια της. Μου έχει δείξει ότι η ζωή είναι πολύ περισσότερα από ζάχαρη και βία. Και στη Lily, την Carey, τη Sandra και την Annette. Είναι η μεγαλύτερη τιμή να βρίσκομαι στην παρέα σας», πρόσθεσε η Έμμα Στόουν.

Το «Poor Things» προτάθηκε για τα Όσκαρ:

  • Ταινίας (Εντ Γκίνεϊ, Άντριου Λόου, Γιώργος Λάνθιμος, Έμμα Στόουν)
  • Σκηνοθεσίας (Γιώργος Λάνθιμος)
  • Α’ Γυναικείου Ρόλου (Έμμα Στόουν)
  • Β’ Ανδρικού Ρόλου (Μαρκ Ράφαλο)
  • Διασκευασμένου Σεναρίου (Τόνι Μακναμάρα)
  • Μουσικής (Τζέρσκιν Φέντριξ)
  • Φωτογραφίας (Ρόμπι Ράιαν)
  • Μοντάζ (Γιώργος Μαυροψαρίδης)
  • Σκηνογραφίας (Τζέιμς Πράις, Σόνα Χιθ, Ζούζα Μίχαλεκ)
  • Μακιγιάζ και Κομμώσεων (Νάντια Στέισι, Μαρκ Κούλιερ, Τζος Γουέστον)
  • Κουστουμιών (Χόλι Γουάντινγκτον)

Για πολλούς από τους συντελεστές της ταινίας δεν είναι η πρώτη φορά της υποψηφιότητάς τους για τα Βραβεία Όσκαρ. Εκτός από τον ίδιο τον Λάνθιμο, είναι και πάλι υποψήφιοι οι Εντ Γκίνεϊ (παραγωγός), Έμμα Στόουν (γυναικεία ερμηνεία), Ρόμπι Ράιαν (φωτογραφία) και Γιώργος Μαυροψαρίδης (μοντάζ).

Η ταινία έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Φεστιβάλ Βενετίας, όπου κέρδισε το Χρυσό Λέοντα, ενώ επίσης μεταξύ άλλων βραβείων κέρδισε τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης ταινίας και Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας στην Κατηγορία Κωμωδία- Μιούζικαλ.

Το σίγουρο είναι ότι η οπτική απεικόνιση της διεκδίκησης της σεξουαλικότητας με φροϋδικούς όρους, έχει ενθουσιάσει το γυναικείο κοινό ανά την υφήλιο. Η σύγχρονη ιστορία μιας γυναίκας Φρανκενστάιν που επανατροφοδοτεί τη σκέψη της από την αγέννητη κόρη της, σε ένα μεταμοντέρνο μέλλον, παρελθόν και παρόν, έχοντας την αυτοδιάθεση ως μοναδική πυξίδα στο ταξίδι για το «γνώθι σαυτόν» έχει ενθουσιάσει το ελληνικό κοινό μαζεύοντας μέχρι τις χθεσινές προβολές 280.000 εισιτήρια μόνο στην Ελλάδα.

«Barbie»: Οι λιγοστές υποψηφιότητες για το εισπρακτικό φαινόμενο της χρονιάς

Η ταινία «Barbie», η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία της περασμένης χρονιάς, απέσπασε 8 υποψηφιότητες, παρόλο που η Greta Gerwig, η σκηνοθέτης της ταινίας, και η Margot Robbie, η πρωταγωνίστρια και παραγωγός της, έμειναν εκτός.

Στυλοβάτες του κύρους της ταινίας πάντως είναι οι δεύτεροι ρόλοι που κερδίζουν υποψηφιότητα, η αγαπημένη των Αμερικανών America Ferrera και ο εξίσου golden boy Ryan Gosling. Ακόμη και όταν ο ίδιος έλαβε υποψηφιότητα για Όσκαρ, είπε: «Καμία αναγνώριση δεν θα ήταν δυνατή για κανέναν στην ταινία χωρίς το ταλέντο, την τόλμη και την ιδιοφυΐα τους», ανέφερε σε δήλωσή του, αναφερόμενος στην Γκέργουικ και την Ρόμπι η οποία έχασε το βραβείο καλύτερης ηθοποιού.  

Ο αποκλεισμός της Γκέργουικ έγινε από το τμήμα σκηνοθετών, το οποίο αποτελείται από μόλις 587 ψηφοφόρους, εκ των οποίων περίπου το ένα τέταρτο είναι γυναίκες. Οι εν λόγω «ψηφοφόροι» συχνά απορρίπτουν mainstream ταινίες των στούντιο, όπως έχουν διαπιστώσει ο Ντενί Βιλνέβ (για το «Dune») και ο Μπεν Άφλεκ («Argo»). Ακόμα και η Κάθριν Μπίγκελοου δεν έμεινε ανεπηρέαστη: Η πρώτη γυναίκα που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης σκηνοθεσίας, για το «The Hurt Locker», υπέστη μια απροσδόκητη απόρριψη για τη συνέχεια, το «Zero Dark Thirty». 

Η Ακαδημία έχει επίσης γίνει πολύ πιο διεθνής την τελευταία δεκαετία, με μέλη από 93 χώρες να ψηφίζουν φέτος. Αυτή η αλλαγή είχε έντονο αντίκτυπο στην κατηγορία καλύτερης σκηνοθεσίας, καθώς τρεις από τους φετινούς υποψήφιους - ο Τριέ, ο Τζόναθαν Γκλέιζερ («Η ζώνη του ενδιαφέροντος») και ο Γιώργος Λάνθιμος («Poor Things») - ζουν και εργάζονται κυρίως στην Ευρώπη.

Να σημειωθεί ότι μπορεί να έχουμε μια ιστορική επανάληψη: Η τελευταία φορά που η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα της χρονιάς κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας ήταν πριν από 20 χρόνια, με τον «Άρχοντα των Δαχτυλιδιών: Η επιστροφή του βασιλιά». Τώρα η δημοτικότητα έχει ευθυγραμμιστεί εν μέρει με την αποδοχή των κριτικών - η «Barbie» ήταν η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα για το 2023.

«Oppenheimer» και «Barbie» κυκλοφόρησαν το ίδιο Σαββατοκύριακο και έγιναν viral φαινόμενο, εμπνέοντας τους ανθρώπους να κλείνουν μία θέση στο σινεμά για διπλές ταινίες και οδηγώντας στη δημιουργία του meme «Barbenheimer». Μαζί οι ταινίες κέρδισαν περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ένας τεράστιος αριθμός σε μια εποχή που οι κινηματογραφικές αίθουσες εξακολουθούν να παλεύουν να ανακάμψουν από την πανδημία.

Για πρώτη φορά, 3 υποψηφιότητες για καλύτερη ταινία - «Barbie», «Anatomy of a Fall» και «Past Lives» - σκηνοθετήθηκαν από γυναίκες. Ωστόσο, μόνο μία από αυτές τις σκηνοθέτιδες, η Justine Triet, κέρδισε υποψηφιότητα καλύτερης σκηνοθεσίας.

«Killers of the Flower Moon»: Ο Μάρτιν Σκορσέζε που έγραψε ιστορία, η Λίλι Γκλάντστοουν που έκανε τη διαφορά και ο Ντι Κάπριο που έμεινε εκτός

Η ταινία του Μάρτιν Σκορσέζε «Killers of the Flower Moon» απέσπασε 10 υποψηφιότητες, μεταξύ των οποίων για την Καλύτερη Ταινία, τον Καλύτερο Β' Ανδρικό ρόλο με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο, την Καλύτερη Γυναικεία Ερμηνεία με την Λίλι Γκλάντστοουν και την Καλύτερη Σκηνοθεσία για τον Μάρτιν Σκορτσέζε. Ο σκηνοθέτης έγραψε ιστορία καθώς ξεπέρασε πλέον τον Στίβεν Σπίλμπεργκ ως αυτός με τις περισσότερες υποψηφιότητες για Όσκαρ, με 10 συνολικά υποψηφιότητες.Στα 81 του χρόνια, ο Σκορτσέζε έγινε επίσης ο γηραιότερος υποψήφιος για Όσκαρ σκηνοθέτης

Η Λίλι Γκλάντστοουν απέσπασε υποψηφιότητα Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία ως Μόλι Μπέρκχαρτ, μέλος της φυλής των Οσέιτζ στης οποίας τα εδάφη ανακαλύφθηκε πετρέλαιο και έγινε η πρώτη ιθαγενής Αμερικανίδα που προτείνεται ως υποψήφια σε αυτή την κατηγορία. 

Η υποψηφιότητα της ηθοποιού έρχεται 4 χρόνια ύστερα από αυτή της ιθαγενούς Μεξικανής Γιαλίτζα Απαρίθιο στην ίδια κατηγορία, για την ερμηνεία της στην ταινία του Αλφόνσο Κουαρόν, «Roma» το 2018. Στην ιστορία των Όσκαρ, ακόμα δύο μη λευκές ηθοποιοί έλαβαν υποψηφιότητες. Η μία ήταν η ινδικής καταγωγής Βρετανίδα Μέρλι Ομπερον για την ταινία «The Dark Angel» (1933) και η άλλη η Νεοζηλανδή Κίσα Κασλ-Χιουζ για το φιλμ «Whale Rider»

Ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο δεν κατάφερε να κάνει 7 τις υποψηφιότητες της καριέρας του. Έμεινε εκτός της κατηγορίας καλύτερου ηθοποιού και δεν πήρε υποψηφιότητα για τον ρόλο του ως βετεράνος του Α' Παγκοσμίου Πολέμου Έρνεστ Μπέρκχαρτ. 

Να σημειωθεί πως η ταινία αυτή όσο και το «Oppenheimer» αντλήθηκαν από οδυνηρά κεφάλαια της αμερικανικής ιστορίας και αναγνωρίστηκαν σε μια στιγμή πολιτικής αναταραχής και διχασμού στη χώρα, γεγονός που φάνηκε να προσδίδει στη σκοτεινή θεματολογία τους πρόσθετη απήχηση.

Μπράντλεϊ Κούπερ: H τριπλά σουρεαλιστική υποψηφιότητά του

Ο Μπράντλεϊ Κούπερ έλαβε 3 υποψηφιότητες για το έργο πάθους του, «Maestro», για καλύτερη ταινία, καλύτερο ηθοποιό και καλύτερο πρωτότυπο σενάριο, αλλά δεν έλαβε καμία για τη σκηνοθεσία του.

Μπήκε στο πλευρό του Κρίστοφερ Νόλαν ως το μοναδικό άτομο με τρεις μεμονωμένες υποψηφιότητες για Όσκαρ ενώ επίσης ανήκει πια σε μία ελίτ ηθοποιών που έχουν σκηνοθετήσει τον εαυτό τους δύο φορές σε υποψηφιότητες για Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου, ένας κατάλογος που περιλαμβάνει μόνο τον Λόρενς Ολίβιε (που το έκανε τρεις φορές), τον Κλιντ Ίστγουντ και τον Γουόρεν Μπίτι.

Ωστόσο, όλα αυτά δεν είναι καινούργια για τον Κούπερ, ο οποίος στο παρελθόν είχε προταθεί 9 φορές για Όσκαρ σε διάφορες κατηγορίες ως παραγωγός, σεναριογράφος και 5 φορές ως ηθοποιός. 

«Όταν τελειώναμε την ταινία, έγινε μια συζήτηση για το αν θα βγει του χρόνου ή φέτος, και θυμάμαι να σκέφτομαι ότι ήξερα τις ταινίες που θα έβγαιναν. Σκέφτηκα ότι θα ήταν απλά καταπληκτικό αν ήμασταν ποτέ τόσο τυχεροί να βρεθούμε σε μία ζύμωση με αυτές τις ταινίες και αυτές τις ερμηνείες, οπότε είναι συγκλονιστικό. Και για όλη τη δουλειά που όλοι έκαναν, για πολλούς από εμάς να αναγνωριστεί, ξέρετε, είναι σαν να είναι πολύ σουρεαλιστικό» δήλωσε ο Κούπερ.

Χρυσές σφαίρες και Όσκαρ: Μία ηλεκτρομαγνητική σχέση

Όπως συμβαίνει σε κάθε οσκαρική σεζόν, ορισμένοι καλλιτέχνες που ήταν βασικοί υποψήφιοι στις Χρυσές Σφαίρες και σε άλλα βραβεία των ενώσεων κριτικών δεν κατάφεραν να κερδίσουν μια υποψηφιότητα στα Όσκαρ. Ο Τσαρλς Μέλτον στην ταινία «May December’s», ο οποίος αποθεώθηκε για τη δουλειά του ως άνθρωπος του οποίου η ζωή γίνεται τροφή για τα ταμπλόιντ αγνοήθηκε.

Αλλά και άλλοι αστέρες θα δεχθούν συγχαρητήρια τηλεφωνήματα που ίσως δεν περίμεναν να λάβουν. Ο Sterling Brown του «American Fiction’s» πήρε μια απροσδόκητη υποψηφιότητα ως καλύτερος ηθοποιός Β ανδρικού ρόλου.

«The Holdovers»: Η σπουδαία ταινία του Αλεξάντερ Πέιν

«The Holdovers» του Αλεξάντερ Πέιν, η ταινία που αποθέωσε το κοινό στο 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και θα προβάλλεται στις αίθουσες από μεθαύριο Πέμπτη (25.01), διαγωνίζεται σε 5 κατηγορίες.

Οι 5 υποψηφιότητες του The Holdovers:

  • Καλύτερης Ταινίας
  • Α’ Ανδρικού Ρόλου (Πολ Τζιαμάτι)
  • Πρωτότυπου Σεναρίου (Ντέιβιντ Χέμινγκσον)
  • Β’ Γυναικείου Ρόλου (Ντα’ Βιν Τζόι Ράντολφ)
  • Μοντάζ (Κέβιν Τεντ)

Η Jodie Foster επέστρεψε στα Όσκαρ 

Φέτος είναι η πρώτη φορά που δύο ανοιχτά ομοφυλόφιλοι ηθοποιοί προτάθηκαν για τον ρόλο ομοφυλόφιλων χαρακτήρων: Η Jodie Foster στο «Nyad» και ο Colman Domingo στο «Rustin».

Η 61χρονη ηθοποιός είναι υποψήφια για Όσκαρ Β΄ γυναικείου ρόλου για πρώτη φορά μετά από σχεδόν 30 χρόνια. Για τελευταία φορά έλαβε το βραβείο Όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου το 1995 για την ερμηνεία της στην ταινία «Nell».

Ο σταρ της βραδινής ζώνης Τζίμι Κίμελ θα είναι οικοδεσπότης των Όσκαρ για τέταρτη φορά. Πέρυσι την εκπομπή παρακολούθησαν 18,7 εκατομμύρια τηλεθεατές, αριθμός αυξημένος κατά 13% σε σχέση με εκείνη του 2022, αλλά σημαντικά μειωμένος σε σχέση με το κοινό των 33 εκατομμυρίων που προσέλκυσαν τα Όσκαρ του 2017.

Η απονομή των Όσκαρ 2024 θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Μαρτίου στο Dolby Theatre του Λος Άντζελες.

Αναλυτικά οι υποψηφιότητες των βραβείων Όσκαρ

Καλύτερη Ταινία:

  • American Fiction,
  • Anatomy of a Fall,
  • Barbie,
  • The Holdovers,
  • Killers of the Flower Moon,
  • Maestro,
  • Oppenheimer,
  • Past Lives,
  • Poor Things,
  • The Zone of Interest

Σκηνοθεσία:

  • Κρίστοφερ Νόλαν,
  • Γιώργος Λάνθιμος,
  • Τζόναθαν Γκλέιζερ
  • Ζυστίν Τριέ
  • Μάρτιν Σκορσέζε

Α’ Γυναικείος Ρόλος:

  • Ανέτ Μπένινγκ (Nyad),
  • Λίλι Γλάντστόουν (Killers of the Flower Moon),
  • Κάρι Μάλιγκαν (Maestro),
  • Εμα Στόουν (Poor Things)

Α’ Ανδρικός Ρόλος:

  • Μπράντλεϊ Κούπερ (Maestro),
  • Πολ Τζιαμάτι (The Holdovers),
  • Κίλιαν Μέρφι (Oppenheimer)

Διασκευασμένο Σενάριο: American Fiction, Barbie, Oppenheimer, Poor Things, The Zone of Interest

Πρωτότυπο Σενάριο: Anatomy of a Fall, The Holdovers, Maestro, May December, Past Lives

Β’ Γυναικείος Ρόλος: Εμιλι Μπλαντ (Oppenheimer), Ντανιέλ Μπρους (The Color Purple), Αμέρικα Φερέρα (Barbie), Τζόντι Φόστερ (Nyad), Ντα’ Βιν Τζόι Ράντολφ (The Holdovers)

Β’ Ανδρικός Ρόλος: Μαρκ Ράφαλο (Poor Things), Ρόμπερτ Ντε Νίρο (Killers of the Flower Moon), Ρόμπερτ Ντάουνι Τζ. (Oppenheimer), Ράιαν Γκόσλινγκ (Barbie), Στέρλινγκ Κ. Μπράουν (American Fiction)

Μοντάζ: Anatomy of a Fall, The Holdovers, Killers of the Flower Moon, Poor Things, Oppenheimer

Φωτογραφία: El Conde, Killers of the Flower Moon, Maestro, Oppenheimer, Poor Things

Μουσική: American Fiction, Indiana Jones, Killers of the Flower Moon, Oppenheimer, Poor Things

Κοστούμια: Barbie, Killers of the Flower Moon, Napoleon, Oppenheimer, Poor Things

Καλύτερο Τραγούδι: I'm Just Ken (Barbie), It Never Went Away (American Symphony)

Σκηνογραφία: Barbie, Killers of the Flower Moon, Napoleon, Oppenheimer, Poor Things

Διεθνής Ταινία: Io Capitano (Ιταλία), Perfect Days (Ιαπωνία), Society of the Snow (Ισπανία), The Teachers' Lounge (Γερμανία)

Animation: The Boy and the Heron, Elemental, Nimona, Robot Dreams, Spiderman: Across the Spider-Verse

Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους: "Bobi Wine: The People's President", "The Eternal Memory", "Four Daughters", "To Kill a Tiger", "20 Days in Mariupol"

Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: "The ABCs of Book Banning", "The Barber of Little Rock", "Island In Between", "The Last Repair Shop", "Nǎi Nai & Wài Pó"

Ηχος: The Creator, Maestro, Mission Impossible: Dead Reckoning Part 1, The Zone of Interest, Oppenheimer

Οπτικά Εφέ: The Creator, Godzilla: Minus One, Guardians of the Galaxy Vol. 3, Napoleon, Mission Impossible: Dead Reckoning Part 1

Κομμώσεις και Μακιγιάζ: Golda, Maestro, Oppenheimer, Poor Things, Society of the Snow

Μικρού Μήκους Ταινία - Animation: Letter to a Pig, Ninety-Five Senses, Our Uniform, Pachyderme, War is Over! Inspired by the Music of John & Yoko

Μικρού Μήκους Ταινία - Live Action: The After, Invincible, Night of Fortune, Red, White and Blue, The Wonderful Story of Henry Sugar

Με πληροφορίες από Variety

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

Δειτε περισσοτερα