- CITY GUIDE
- PODCAST
-
16°
Ήταν βιασμός η σκηνή στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»; (video)
Η 19χρονη τότε Μαρία Σνάιντερ ούτε συναίνεσε, ούτε γνώριζε για τη συνωμοσία του Μπράντο με τον σκηνοθέτη
O Μπερνάντο Μπερτολούτσι μιλάει για τη σκηνή του βιασμού με τον Μάρλον Μπράντο και την Μαρία Σνάιντερ στην ταινία «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»
To 1972 βγαίνει στις κινηματογραφικές το «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι», ένα ερωτικό δράμα σε σκηνοθεσία Μπερνάντο Μπερτολούτσι με πρωταγωνιστές τον 48χρονο τότε Μάρλον Μπράντο και την μόλις 19 ετών, Μαρία Σνάιντερ. Η ταινία ακολουθεί έναν μοναχικό Αμερικανό, ο οποίος προσπαθώντας να ξεπεράσει το θάνατο της γυναίκας του, δημιουργεί μια καθαρά σαρκική σχέση με μια άγνωστη νεαρή σε ένα άδειο παρισινό διαμέρισμα. Η ταινία, κλασική πια, άλλαξε τα ήθη του ερωτικού σινεμά ιδίως με την τόσο αμφιλεγόμενη σκηνή του βιασμού με το «βούτυρο».
Η ταινία επανήλθε στην επικαιρότητα, 44 χρόνια μετά, καθώς βγήκε στην επιφάνεια ένα απόσπασμα συνέντευξης του Μπερτολούτσι το 2013, στο οποίο ο σκηνοθέτης ομολογεί ότι η πρωταγωνίστριά του Μαρία Σνάιντερ ούτε συναίνεσε, ούτε γνώριζε πως θα χρησιμοποιούσαν το βούτυρο ως λιπαντικό για τη διάσημη σκηνή του βιασμού. Στόχος του ήταν να νιώσει η πρωταγωνίστριά του ταπεινωμένη.
«Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον το πρωί πριν το γύρισμα», λέει ο Μπερνάρντο Μπερτολούτσι στη συνέντευξή του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ. «Υπήρξα, όμως, απαίσιος απέναντι στη Μαρία γιατί δεν της είπα τι θα συνέβαινε. Ήθελα την αντίδρασή της ως κορίτσι και όχι σαν ηθοποιός. Ήθελα να νιώσει ταπεινωμένη. Νομίζω ότι με μίσησε όπως και τον Μάρλον που δεν της είπαμε ότι θα υπήρχε αυτή η λεπτομέρεια με το βούτυρο να χρησιμοποιείται ως λιπαντικό». Δείτε το απόσπασμα της συνέντευξης:
Το 2007 η Μαρία Σνάιντερ είχε δηλώσει στην Daily Mail ότι είχε αισθανθεί τον Μάρλον Μπράντο να την βιάζει και πως έκτοτε ζούσε σε μια φάση αυτοκαταστροφής κάνοντας χρήση ναρκωτικών ουσιών και αναρίθμητες απόπειρες αυτοκτονίας. «Μου είπαν για το βούτυρο λίγο πριν το γύρισμα. Ένιωσα θυμό», είχε πει η Γαλλίδα ηθοποιός.
«Ο Μάρλον μου έλεγε να μην ανησυχώ και πως είναι απλά μια ταινία. Αλλά κατά τη διάρκεια της σκηνής και ακόμη κι αν αυτό που έκανε ο Μάρλον δεν ήταν αληθινό, έκλαιγα στ' αλήθεια. Ένιωθα ταπεινωμένη και για να είμαι ειλικρινή, λίγο σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε απολογήθηκε. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη...».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο δημιουργός της πρώτης heist film κωμωδίας του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου μιλάει για όλα
Βασισμένη στο μυθιστόρημα της Αμερικανίδας συγγραφέα Μάργκαρετ Μίτσελ που κυκλοφόρησε το 1936
Ο πρωταγωνιστής συναντήθηκε με την σεναριογράφο Νάνσι Μέγιερς
Στο πλευρό του θα εμφανιστεί ο Ντακρέ Μοντγκόμερι
H ταινία θα φέρει τον τίτλο «Ann Lee»
Θα πρωταγωνιστήσει στο πλευρό του Αλ Πατσίνο - Σπουδαία ονόματα του Χόλιγουντ στην παραγωγή
Τι είπε για το πρότζεκτ που ετοιμάζει ο Σαμ Μέντες
Πρωταγωνιστεί στην ταινία «Sonic the Hedgehog 3»
Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει - Η αινιγματική ανάρτηση στο Instagam
Ένας από τους πιο αξιομνημόνευτους εχθρούς του Μπάτμαν αποκτά το δικό του φιλμ
Οι θαυμαστές του Πίτερ Τζάκσον και του Τόλκιν πανηγυρίζουν για τη νέα ταινία που αποτελεί ένα άτυπο πρίκουελ
Φοβερή η Τίλντα Σουίντον στον ρόλο της μητέρας
Θα σας κάνει να κλάψετε με μαύρο δάκρυ, αφού όλοι θα βρουν ένα μικρό κομμάτι από τη δική τους ζωή στα τρυφερά καρέ του Ζεμέκις
Χορταστικό ως θέαμα, αλλά δεν θα βρείτε κάτι καινούργιο
Το μυθιστόρημα του Μπρετ Ίστον Έλις μεταφέρεται ξανά στην οθόνη - Οι πρώτες πληροφορίες
Παρουσιαστής της τελετής θα είναι ο κωμικός και παρουσιαστής Κόναν Ο'Μπράιεν
Οι ταινίες, οι αριθμοί, οι αλλαγές, οι διαμάχες
Στο πλευρό του θα βρίσκεται ο Μπάρι Κιόγκαν στο ρόλο του Ρίνγκο Σταρ
Όλα είναι εκεί: τα καλά και τα κακά του Στέλιου Καζαντζίδη, που θίγονται σε ακριβοδίκαιες δόσεις, με μια λέξη, ένα βλέμμα, έναν υπαινιγμό
Ήταν έτοιμη να αποχωρήσει από τον κινηματογράφο και τώρα είναι υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.