- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Σεξουαλικές επιθέσεις του Χίτσκοκ σε γνωστή ηθοποιό
Τι λέει η Τίπι Χέντρεν στην αυτοβιογραφία της
Σεξουαλικές παρενοχλήσεις, επιθέσεις και απρόσμενες καταστάσεις αρρωστημένης ζήλειας υπέστη από το μεγάλο Βρετανό σκηνοθέτη Άλφρεντ Χίσκοκ τη δεκαετία του ΄60, η 86άχρονη σήμερα ηθοποιός κ. Τίπι Χέντρεν, όπως γράφει η ίδια στ΄ απομνημονεύματά της που κυκλοφορούν επίσημα σήμερα Τρίτη.
Ένα απάνθισμα, συμπύκνωση από δημοσίευμα των σημερινών «Νέων»:
- Ο Χίτσκοκ ζήλευε οποιονδήποτε της μιλούσε ή απλά την κοιτούσε
- Επειδή αυτή απέκρουσε επίθεσή του μέσα στη λιμουζίνα του, εκείνος αθέτησε την υποόσχεσή του για μηχανικά και όχι αληθινά πουλιά στην περίφημη σκηνή της κρεβατοκάμαρας, στην ταινία «Πουλιά» (κάτι που μετά από πέντε μέρες γυρισμάτων τής δημιούργησε νευρικό κλονισμό), ενώ αντί για άθραυστο γυαλί σ΄ένα τηλεφωνικό θάλαμο έβαλε κοινό νάυλον, με αποτέλεσμα ένα επιτιθέμενο πουλί να το διαπεράσει και να την τραυματίσει
- Ο σκηνοθέτης πρόσθεσε μια σκηνή βιασμού της από τον ήρωα που έπαιζε ο κ. Σον Κόνερι στο «Μάρνι»
- Ο Χίτσκοκ είχε κανονίσει να επικοινωνούν το γραφείο του με το καμαρίνι τους μέσω ενδιάμεσης πόρτας, από την οποία αυτός μπήκε κάποια φορά και προσπάθησε να τη βιάσει.
Η κ. Χέντρεν, πρώην μοντέλο και (ανύπαντρη) μητέρα της μετέπειτα ηθοποιού κ. Μέλανι Γκρίφιθ, είχε υπογράψει πεντάχρονο δεσμευτικό συμβόλαιο με την εταιρία του Χίτσκοκ, σ΄εποχή που δεν υπήρχαν όροι όπως «σεξουαλική παρενόχληση και τα στούντιο ήταν πανίσχυρα. Αυτά συνέβαιναν σήμερα, θα ήμουνα πολύ πλούσια», όπως είπε.
Στη φωτογραφία, ο Χίτσκοκ σκηνοθετεί την κ. Χέντρεν στο «Μάρνι». Ανάμεσα τους ο ηθοποιός κ. Σον Κόνερι.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ένα έργο Τέχνης που απεικόνιζε τη ζωή σε ένα χαρέμι απομακρύνθηκε από έκθεση στο Αραβικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Κατάρ
180 εκθέματα παρουσιάζονται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, πολλά από τα οποία φεύγουν για πρώτη φορά από την έδρα τους και ταξιδεύουν στην Αθήνα
Ένα φαινόμενο που η παρουσία του μεταξύ ψηφιακού κόσμου και αληθινών γειτονιών καταργεί τα όρια μεταξύ κατασκευασμένου και υπαρκτού
Εγκαίνια για την έκθεση στις 19 Δεκεμβρίου
Κάθε έργο είναι ένα ταξίδι δημιουργίας, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και ανοίγει παράθυρα σε νέες αντιλήψεις
Τι θα δούμε σε χώρους τέχνης και γκαλερί
Celestial Bodies Guide Us Through Dark Times σημαίνει ελπίδα, καλοσύνη, διαρκής αναζήτηση, κατανόηση και αποδοχή
Ο πίνακας είχε πουληθεί το 1890 σε ιδιώτη και είχε εξαφανιστεί
Μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί μόλις έξι αυθεντικές φωτογραφίες του γάλλου ποιητή
Δυο εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, μια έκθεση φωτογραφίας και ντοκιμαντέρ και ένα μεγάλο αφιέρωμα στη Τζούλια Δημακοπούλου
Μια σπουδαία έκθεση που περιλαμβάνει πάνω από 140 αδημοσίευτα ζωγραφικά έργα του
Μιλήσαμε με το ζευγάρι καλλιτεχνών που εκθέτουν για πρώτη φορά μαζί
Η αναδρομική του έκθεση «Shut your eyes and see» στο Μουσείο Β. & Ε. Γουλανδρή είναι γεμάτη φως, neon και κρυφά ή φανερά μηνύματα
Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα σωζόμενα έργα του που για δεκαετίες ήταν κρυμμένο
Εστιάζει στη σχέση του με τη γαλλική πρωτεύουσα και την περίοδο που συναντήθηκε με τους Τζιακομέτι και Πικάσο
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Όλοι οι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν εκπροσωπηθεί με έργα τους
Μέσα από τα έργα, καλλιτέχνες και επιστήμονες εμβαθύνουν σε πολλά ζητήματα
Τι θα δούμε σε γκαλερί και σε χώρους τέχνης της Αθήνας;
Είναι το μεγαλύτερο ποσό που έχει δοθεί ποτέ για σουρεαλιστικό πίνακα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.