- CITY GUIDE
- PODCAST
-
22°
Παρακολουθώντας το My Style Rocks
Είναι μία δύσκολη δουλειά αλλά κάποιος πρέπει να την κάνει
«Η επιτυχία είναι ο ολισθηρός δρόμος που οδηγεί στην υπεροψία» λέει μία σοφή τουρκική παροιμία, η οποία μάλλον δεν έχει φτάσει στα αυτιά των παραγωγών του My Style Rocks style.
Η αναφισβήτητη περσινή επιτυχία του συγκεκριμένου προγράμματος φαίνεται ότι τους οδήγησε στη φετινή έκδοση όπου όλα βρίσκονται αρκετά σκαλιά πιο χαμηλά. Στη θέση της Ευαγγελίας Αραβανή, η οποία προερχόταν από το χώρο της μόδας και αποτελούσε ένα φυσικό πρόσωπο, επελέγει η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, προφανώς ως αντίτιμο της συμμετοχής της στο Survivor. Ενώ όμως στο Survivor απλώς υποδυόταν (με επιτυχία) τον εαυτό της, στο My Style Rocks αναλαμβάνει καθήκοντα παρουσιάστριας τα οποία χάνονται ανάμεσα σε χασμωδίες, αμηχανίες και μικρά διαμάντια όπως «εγώ όταν ήμουν μικρή έβλεπα κάθε μέρα το έργο "Η λίμνη των κύκνων"».
Βέβαια τα κενά θα μπορούσαν να καλυφθούν με το μοντάζ και να δημιουργηθεί περισσότερη ένταση με τη χρήση μουσικών χαλιών, όμως ιδιαιτέρως σε αυτούς τους τομείς η παραγωγή παρουσιάζει τις μεγάλες της αδυναμίες. Το μοντάζ είναι βιαστικό, συχνά - πυκνά η εικόνα πηδάει στο ίδιο πλάνο, ενώ ο ήχος μπορεί να συγκριθεί με παραγωγές του Τηλεάστυ, αλλά σαφώς αδικείται το δεύτερο.
Ένα παγωμένο αεράκι μεταφέρεται στα σαλόνια μας όποτε η κάμερα κατευθύνεται στην κριτική επιτροπή. Πέραν του Στέλιου Κουδουνάρη που διαθέτει επαγγελματική και πλέον τηλεοπτική πείρα και έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο, οι υπόλοιποι αναμετρώνται με τις σκιές των προηγουμένων και χάνουν κατά κράτος.
Η Μαγγίρα δεν ειναι Κατσαΐτη, δεν διαθέτει την εμπειρία της, δεν είναι σχετική με το επάγγελμα, επομένως οι παρατηρήσεις της κινούνται μεταξύ ευφυολογήματος και κοινοτοπίας. Στον Δημήτρη Αργυρόπουλο η παραγωγή επεφύλαξε το ρόλο του Χάρη Χριστόπουλου, απλώς αντικαθιστώντας το ντεκόρ με τις φωτογραφικές μηχανές του δεύτερου με μία αδιανόητη γκουμούτσα από εκδόσεις όπου φαίνονται τα ονόματα γνωστών σταρ του Χόλιγουντ! Οι οδηγίες είναι προφανώς λάθος γιατί ο Αργυρόπουλος διαθέτει ιδιόκτητα τηλεοπτικά χαρακτηριστικά τα οποία όμως το υπέδειξαν να αντικαταστήσει με άλλα που του είναι ξένα.
Φυσικά τα περισσότερα από τα παραπάνω μπορούν να διορθωθούν. «Για να φτιάξετε ένα σπίτι, χρειάζεται ένα τούβλο» λέει μια άλλη τουρκική παροιμία και όταν με το καλό οι τούρκοι παραγωγοί αποφασίσουν να επισκευάσουν το My Style Rocks, ας ξεκινήσουν από τα βασικά. Όταν π.χ. η παρουσιάστρια λέει «να δούμε τώρα τη βαθμολογία των κοριτσιών»,η κάμερα να δείχνει κάτι άλλο πέρα από λευκούς πίνακες που πάνω τους δε γράφει τίποτα.
Υ.Γ. Υπάρχει μια ελληνική παροιμία η οποία σχετίζεται με το βάψιμο των αυγών. Ισχύει και αυτή.
Υ.Γ.2 Οι επιδόσεις της εκπομπής καθημερινώς κατρακυλάνε. Πλέον δυσκολεύονται να καβατζάρουν το 10%.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Mια πολύ μικρή ιδέα για το τι να περιμένουμε
Το αστείο είναι πως μετά από τόσες σεζόν προσπαθεί να προσαρμοστεί στον «γαλλικό» τρόπο ζωής
Έρχονται τα νέα επεισόδια της 4ης σεζόν στο Netflix
Επιστρέφει το φθινόπωρο με νέα ιστορία η μεγάλη παραγωγή του ΑΝΤ1
Το πιλοτικό επεισόδιο της σειράς παραμένει ίσως η καλύτερη πρεμιέρα στην τηλεόραση
Ποιες σειρές συνεχίζονται, ποιες επιστρέφουν μετά από καιρό και ποιες νέες θα κάνουν την ανατροπή. Αναλυτικά όσα θα δούμε.
Μετά τον θρίαμβό της απάντησε σε δημοσιογράφο, ο οποίος τη ρώτησε τι σημαίνει για εκείνη η νίκη
Το «Τέλειο Ζευγάρι» στο Netflix έχει μια σωστή πλοκή γεμάτη σασπένς
Η εμφάνιση του «αντιήρωα» ήταν πλέον γεγονός
Η ανάρτηση του ηθοποιού στα social media
Για τη νέα σειρά του Netflix (που άνοιξε ήδη συζητήσεις)
Είχε πάθει ανακοπή καρδιάς σε μία παραλία της Ισπανίας
Άγνωστες οι λεπτομέρειες αναφορικά με τον ρόλο του
Πότε θα πραγματοποιηθεί η λαμπερή τελετή
Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και η Κλέλια Ανδριολάτου ταξιδεύουν μαζί για τις ανάγκες της επιτυχημένης σειράς
Οι top επιλογές για κάθε είδος
«Θα δυσκολευτώ όταν τελειώσει το Jimmy Kimmel Live. Με ανησυχεί»
Πρεμιέρα στο Netflix στις 26 Δεκεμβρίου
Η σταρ του Χόλιγουντ θα αναλάβει και την εκτελεστική παραγωγή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.