- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Το Instagram ξεκίνησε την προβολή διαφημίσεων που δεν μπορούν οι χρήστες να παρακάμψουν
Αντιδράσεις για την απόφαση της διάσημης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης
Το Instagram αναγκάζει τους χρήστες του να παρακολουθούν διαφημίσεις που δεν μπορούν να παρακάμψουν
Το Instagram ξεκίνησε δοκιμαστικά την προβολή διαφημίσεων τις οποίες οι χρήστες δεν μπορούν να παρακάμψουν. Μέχρι τώρα, η δημοφιλής πλατφόρμα επέτρεπε στους χρήστες να προσπερνούν τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κύρια ροή εικόνων και βίντεο, καθώς και στις ροές Stories και Reels.
Το Instagram πειραματίζεται με το «διαφημιστικό διάλειμμα»
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα του BBC, η πλατφόρμα δοκιμάζει τώρα μια λειτουργία που ονομάζεται «διαφημιστικό διάλειμμα», την οποία οι χρήστες δεν μπορούν να προσπεράσουν. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται ένα χρονόμετρο το οποίο μετράει αντίστροφα μέχρι το μηδέν, προτού μπορέσει να συνεχιστεί η κανονική λειτουργία.
«Μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί να προβάλετε μια διαφήμιση για να μπορέσετε να συνεχίσετε την περιήγηση», αναφέρει το μήνυμα της πλατφόρμας.
Το Instagram επιβεβαίωσε στο BBC ότι η δοκιμή της νέας λειτουργίας βρίσκεται σε εξέλιξη.
«Πάντα δοκιμάζουμε πράγματα που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι θα παρέχει περαιτέρω ενημερώσεις εάν η δοκιμή οδηγήσει σε μόνιμες αλλαγές.
Ορισμένοι χρήστες έχουν αντιδράει αρνητικά στην απόφαση του Instagram
Ωστόσο, ορισμένοι χρήστες έχουν ήδη σχολιάσει αρνητικά την απόφαση της πλατφόρμας. Ένα άτομο στο Threads αποκάλεσε την κίνηση «τρελή» προσθέτοντας ότι «μοιάζει με μια επιθετικά πιεστική κίνηση για να κερδίσει περισσότερα διαφημιστικά δολάρια η Meta». Άλλοι χρήστες σκέφτονται να μποϊκοτάρουν την πλατφόρμα.
Ωστόσο η Meta δεν είναι η πρώτη μεγάλη εταιρεία τεχνολογίας που αναγκάζει τους χρήστες της να παρακολουθούν διαφημίσεις. Το YouTube επίσης ενσωματώνει διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν. Παρόλα αυτά, δεν είναι σαφές εάν οι διαφημίσεις όντως αυξάνουν τα κέρδη των εταιρειών. Σύμφωνα με μελέτη που διεξήγαγε το TikTok, οι διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα τη μειωμένη εμπλοκή των χρηστών.
Περισσότερο από το 70% των συμμετεχόντων δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να παρακολουθήσουν μια διαφήμιση, εάν έχουν τη δυνατότητα να την προσπεράσουν.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Από τα Robotaxi της Tesla στο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX
Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες
Έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό έκανε κατάχρηση του συστήματος δωρεάν σίτισης
Πόσο ασφαλές είναι το εγχείρημα;
Οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι η Ευρώπη μπορεί να υποστηρίζει ζωή από το 1970
Ο πύραυλος κατάφερε να προσγειωθεί πίσω στην εξέδρα εκτόξευσης
Όλα όσα παρουσίασε στο νέο event της εταιρείας του
Νέες, εξελιγμένες τεχνικές αντιμετώπισης των προβλημάτων του λάρυγγα
Αποστολή της ESA θα ερευνήσει τι συνέβη όταν το σκάφος Dart της NASA χτύπησε τον Dimorphos με 14.000 μίλια την ώρα
Ενδέχεται να επηρεάσει τα συστήματα επικοινωνιών
Είναι απ’ τους πρωτοπόρους δημιουργούς του πιο επιδραστικού κλάδου Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) που υπάρχει: του deep learning
Εξαιρετικός σκακιστής στα 13 του χρόνια - Το DeepMind και η καριέρα στη Google
Για το έργο τους στις πρωτεΐνες
Εκφράζονται ξανά ανησυχίες για τις επιπτώσεις του στην ψυχική υγεία των νέων
Ένα πολύτιμο εργαλείο για τους χρήστες που θέλουν να εξερευνήσουν τις ομορφότερες πόλεις του κόσμου
H ομάδα αποτελείται από 8 μαθητές 15 και 16 χρονών
Για τα τεχνητά νευρωνικά δίκτυα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.