Τεχνολογια - Επιστημη

TikTok: Διέρρευσε έγγραφο για το πώς λειτουργεί ο αλγόριθμός του

Οι τέσσερις κύριοι στόχοι που εξετάζει η εφαρμογή για να επιστρέφουν πάντα σε αυτή οι χρήστες της

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
TikTok
TikTok © Unsplash/Φωτογραφία Αρχείου

Ένα εσωτερικό έγγραφο του TikTok που διέρρευσε, αποκάλυψε ορισμένους παράγοντες που καθορίζουν τι δείχνει ο αλγόριθμος σε κάθε χρήστη της εφαρμογής.

Το φως της δημοσιότητας από διαρροή είδε ένα εσωτερικό έγγραφο του TikTok, το οποίο αποκαλύπτει ορισμένους από τους παράγοντες που καθορίζουν τι δείχνει ο αλγόριθμος σε κάθε χρήστη της εφαρμογής.

Ειδικότερα, όπως αναφέρει δημοσίευμα των «New York Times», το έγγραφο με τίτλο «TikTok Algo 101» εκπονήθηκε για να εξηγήσει τη λειτουργία του αλγορίθμου σε μη τεχνικούς υπαλλήλους της πλατφόρμας και αναφέρει τέσσερις κύριους στόχους που εξετάζει το TikTok, ώστε οι χρήστες του διαδικτύου να επιστρέφουν με κάποιον τρόπο στην εφαρμογή.

Συγκεκριμένα, οι τέσσερις κύριοι στόχοι που εξετάζει το TikTok όσον αφορά στον αλγόριθμο είναι οι εξής:

  • Αξία για τον χρήστη
  • Μακροπρόθεσμη αξία χρήστη 
  • Αξία δημιουργού και
  • Αξία πλατφόρμας

Στην εν λόγω αναφορά παρουσιάζεται ένας απλοποιημένος τύπος του αλγορίθμου για την πρόβλεψη του περιεχομένου που θα ήθελαν να δουν οι χρήστες. Αυτή η εξίσωση αναλύεται σε έναν συνδυασμό των likes, των σχολίων, του χρόνου παρακολούθησης ενός βίντεο και αν αναπαράχθηκε ένα βίντεο.

Μάλιστα, ο αλγόριθμος δίνει προτεραιότητα στην ποικιλομορφία του περιεχομένου, προκειμένου να μην κατακλύζει τους χρήστες του με το ίδιο θέμα. Για το εν λόγω ζήτημα, το έγγραφο αναφέρει: «Αν σε έναν χρήστη αρέσει ένας συγκεκριμένος τύπος βίντεο, αλλά η εφαρμογή συνεχίζει να του δείχνει τον ίδιο τύπο, θα βαρεθεί γρήγορα και θα έκλεινε την εφαρμογή».

Για να αποφευχθεί αυτό, λοιπόν, η πλατφόρμα μπορεί να καταφύγει σε «αναγκαστική πρόταση», εμφανίζοντας ένα διαφορετικό θέμα.

Απώτερος σκοπός της εφαρμογής είναι, σύμφωνα ξανά με το έγγραφο, να προσθέτει καθημερινά ενεργούς χρήστες. Γι' αυτό το λόγο, το TikTok βελτιστοποιεί το περιεχόμενο που κάνει τους χρήστες να επιστρέφουν και να το κάνουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Μάλιστα, στο έγγραφο σημειώνεται: «(Ο αλγόριθμος) επέλεξε να βελτιστοποιήσει δύο στενά συνδεδεμένες μετρήσεις στη "ροή" των βίντεο που προσφέρει "διατήρηση", δηλαδή το αν ένας χρήστης επιστρέψει στην πλατφόρμα και ο "χρόνος που επένδυσε" σε αυτήν».

Τέλος, ως προς τους δημιουργούς του περιεχομένου της πλατφόρμας, το έγγραφο υποδεικνύει ότι η «δημιουργία εσόδων από τον δημιουργό» είναι ένας άλλος στόχος της εταιρείας, γεγονός που υποδηλώνει ότι η πλατφόρμα μπορεί να ευνοήσει τα βίντεο εάν είναι προσοδοφόρα, όχι μόνο εάν είναι διασκεδαστικά.

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ