- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Ανασκόπηση 2020: από την Digital ματιά
Μια χρονιά που σίγουρα θα θυμόμαστε για πολλά, αλλά κυρίως για τη νόσο Covid-19
Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος γράφει για τις αλλαγές που συνέβησαν το 2020, τη χρονιά της πανδημίας Covid-19, στο πεδίο της τεχνολογίας και του Digital Marketing.
Τι να πει κανείς και από πού να αρχίσει να γράφει για το 2020. Με ποιον τρόπο να εκφράσεις τις αλλαγές στην άμεση ψηφιοποίηση (επιτέλους) του ίδιου του Κράτους. Των αλλαγών μέσα στις Επιχειρήσεις και τους Επαγγελματίες. Της ουσίας επιτέλους και της σπουδαιότητας (καλώς ή κακώς) του Digital. Από το κλείσιμο της αγοράς και της επιβίωσης των επιχειρήσεων, μέχρι το click away και τον τρόπο με τον οποίο δεν μπορούν να λειτουργήσουν μερικοί. Και δεν το γράφω έτσι, γιατί είμαι κακός. Το αναφέρω γιατί θα μπορούσαν όλοι να είναι στην πρώτη γραμμή. Δημιουργώντας από πριν, αφού όλοι γνωρίζαμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα.
Τα καλύτερα που είδαμε! Πλατφόρμες remote working, προσωπική εκτίμηση ZOOM & WEBEX από τα Best Practice της αγοράς – αναφέρομαι πάντα για τα πληρωμένα πακέτα. Εξέλιξη σε UX Websites, με άμεση εμπειρία χρήστη και αγοράς (τουλάχιστον από τους περισσότερους). Ψηφιοποίηση υπηρεσιών από το Κράτος και client service (ναι λειτούργησε σε ορισμένες περιπτώσεις και μάλιστα πολύ καλά), για κλείσιμο ραντεβού. Αλλαγή στο περιεχόμενο από αρκετά Brands που στάθηκαν δίπλα στο κοινό-στόχο τους. Αναθεώρηση τακτικών marketing και επένδυσης των επιχειρήσεων στο Digital Transform. Εκπαίδευση στελεχών για την ανάπτυξη ικανοτήτων τους στα νέα δεδομένα της αγοράς.
Από τα χειρότερα που είδαμε! Ακόμα ορισμένοι ψάχνονται να δουν πώς θα κινηθούν. Ακόμα Brands δεν έχουν βρει ταυτότητα, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν με πολύ γρήγορα βήματα προς τα πίσω. Ορισμένους να μην δέχονται την αλλαγή που είναι πλέον προτεραιότητά μας και να δηλώνουν άρνηση στο να αναπτυχθούν.
Η πανδημία είναι ακόμα εδώ και όλοι μας είμαστε κατά τη διάρκεια της κρίσης. Στο ερώτημα «προλαβαίνω να αλλάξω;», η απάντηση ακόμα είναι ΝΑΙ!
Ξεκινήστε από σήμερα, μην χάνεται άλλο χρόνο! Οι εξελίξεις τρέχουν, το 2021 είναι δίπλα μας. Αλλάξτε, μπείτε στη νέα εποχή, δημιουργήστε! Οι τάσεις του 2021 το απαιτούν. Γιατί πλέον περνάμε σε άλλο Level. Τα Social Media και το Engagement αλλάζουν, τα listings και το τοπικό SEO επίσης –όπως και το Voice– σε επίπεδο προιόντων και υπηρεσιών. Αναπτύξτε τα επικοινωνιακά μοντέλα σας με το κοινό που απευθύνεστε. Ας δώσουμε επιτέλους όλοι το Brand promise που πρέπει, βάση των στόχων, του οράματος και των νέων δεδομένων.
Τμηματοποιήστε την αγορά που απευθύνεστε, βάλτε στόχους και σκοπούς, με time lines που μπορείτε να ελέγχετε. Φτιάξτε περιεχόμενο και βοηθήστε-εκπαιδεύστε το κοινό σας. Όμως μην ξεχάσετε να εκπαιδεύσετε και το προσωπικό σας! Από το πώς να κάνει σωστό Engagement με το Brand σας έως τα ίδια τα Skills που έχει ο κάθε ένας.
Ας ελπίσουμε ότι το 2021, θα είναι λίγο καλύτερο. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κρίση είναι εδώ. Και πρέπει να έχουμε τα πλάνα μας έτοιμα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανακοινώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης
Η αποστολή θα φτάσει στον προορισμό της στα τέλη του 2026
Το νέο σχέδιο και οι ενστάσεις των ειδικών
Η 24χρονη διηγείται τις συναρπαστικές περιπέτειες από την πρακτική της και εξηγεί πώς θα μπορούσαμε να προσελκύσουμε περισσότερα κορίτσια στα STEM
Μελέτες υποδηλώνουν ότι ένας άλλος μεγάλος αστεροειδής έπεσε στον πλανήτη περίπου την ίδια εποχή
Αυξάνεται μεταξύ των εφήβων η προβληματική και εθιστική διαδικτυακή συμπεριφορά
Τα δεδομένα της ετήσιας μελέτης που διενεργείται από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ
Η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οικιακή χρήση, αλλά και σε δορυφόρους
Θα φέρει πίσω στη Γη τους δύο αστροναύτες που έχουν «εγκλωβιστεί» εκεί από τον Ιούνιο
Οι φωνητικοί βοηθοί, τα ψεύτικα προϊόντα και ο γονικός έλεγχος
Ποιος είναι ο διακεκριμένος Έλληνας επιστήμονας που αναλαμβάνει τα ηνία του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ερευνητικού εργαστηρίου πυρηνικής και σωματιδιακής φυσικής
H εταιρεία που πραγματικά έχει αλλάξει τον τρόπο που ζούμε
Οι δράσεις του Αστεροσκοπείου Αθηνών
Το «FIRST Global Challenge 2024» στην Αθήνα
Τα γυαλιά είναι σε πρωτότυπο στάδιο και δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμη
Πάνω σε ποια ζητήματα θα τοποθετηθεί
«Παίζουν το μακροπρόθεσμο παιχνίδι - Τους ενδιαφέρει η μεγιστοποίηση της επιρροής τους»
Τι αναφέρει μελέτη εποπτικών φορέων των ΗΠΑ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.