Τεχνολογια - Επιστημη

Ο πιο καλός ο μαθητής παίζει online παιχνίδια

Η έρευνα που απενοχοποιεί το «κόλλημα» των εφήβων με το διαδίκτυο

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
135309-308947.jpg

Οι έφηβοι που αφιερώνουν ώρες παίζοντας διαδικτυακά παιχνίδια είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας στην Αυστραλία. Πρόκειται για έρευνα που πραγματοποίησε το Βασιλικό Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT) και διαπιστώνει ότι οι μαθητές που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια σε καθημερινή βάση, έχουν καλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στα αντικείμενα των επιστημών, αλλά και στο διάβασμα.

«Οι μαθητές που παίζουν καθημερινά παιχνίδια στο διαδίκτυο έχουν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες από το μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες από τις μέσες μαθητικές επιδόσεις στα επιστημονικά αντικείμενα» σύμφωνα με τον Άλμπερτ Πόσο του RMIT που συμμετείχε στην αναφερόμενη επιστημονική έρευνα.

«Όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενική γνώση, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας» τόνισε ο ίδιος επιστήμονας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ