- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι τα ψάρια αποτελούν μια ισορροπημένη διατροφή που συμπεριλαμβάνεται σε όλα τα διαιτολόγια. Τώρα μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι πρωτεΐνες, οι βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχουν τα ψάρια, βοηθούν στην πρόληψη της κατάθλιψης.
Η έρευνα έγινε από τους επιστήμονες Πανεπιστημίου Τσινγκντάο στην Κίνα και δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο «Journal of Epidemiology and Community Health».
Για τις ανάγκες της έρευνας μελετήθηκαν τα στοιχεία από 26 προηγούμενες έρευνες που είχαν γίνει κατά τα έτη 2001-2014 σε πάνω από 150.000 άτομα παγκοσμίως.
Διαπιστώθηκε ότι τα άτομα που καταναλώνουν αρκετά ψάρια στη συνήθη διατροφή τους κάθε εβδομάδα έχουν μειωμένο κίνδυνο να εμφανίσουν κατάθλιψη κατά 17%, σε σχέση με όσους καταναλώνουν λιγότερα εβδομαδιαία.
Οι επιστήμονες παρατήρησαν μάλιστα ότι στην Ευρώπη, η μείωση του κινδύνου κατάθλιψης είναι λίγο μεγαλύτερη στους άνδρες, δηλαδή φτάνει στο 20% ενώ στις γυναίκες το ποσοστό είναι λίγο πιο χαμηλό από το μέσο όρο, δηλαδή στο 6%.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Ντονγκφένγκ Ζανγκ, τα ωμέγα 3 λιπαρά που εμπεριέχονται στα ψάρια δρουν θετικά στη δραστηριότητα ζωτικών ουσιών του εγκεφάλου, δηλαδή στους νευροδιαβιβαστές όπως είναι η ντοπαμίνη και η σεροτονίνη, δυο ουσίες σημαντικές για την καταπολέμηση της κατάθλιψης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Εντοπίστηκαν απολιθώματα σε βάθος άνω των 7 χλμ., με ευρήματα που χρονολογούνται πριν από 5,3 εκατομμύρια χρόνια
Ποιοι αντιμετωπίζουν ολοένα και πιο περιορισμένη πρόσβαση στην αγορά εργασίας
Βασίζεται σε αρχαία νευροβιολογικά συστήματα - Πώς εξελίχθηκε ως στρατηγική επιβίωσης
Η Anthropic διαθέτει το Claude Fable 5 παρά τις ανησυχίες για την κυβερνοασφάλεια
Πρώτη φορά που αστροναύτης της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας εντάσσεται σε αποστολή του προγράμματος Artemis
Από το gov.gr στην εποχή της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης
Η Sega επιβεβαίωσε την ψηφιακή αναβίωση του θρυλικού ράπερ στο «Stranger Than Heaven»
Η νεαρή φιλόσοφος είναι η ψυχή του Claude της Anthropic και οι προβληματισμοί έχουν σημασία
Ο Γιάννης Ασσαέλ μιλά για τον οδηγό «Τεχνητή Νοημοσύνη για Όλους», τον οποίο χαρακτηρίζει «παγκόσμια πρωτοπορία»
Οι ερευνητές εκτιμούν ότι ο άνεμος είναι ενεργός για τουλάχιστον 20.000 χρόνια
Η νέα συνεργασία-μεγαθήριο φέρνει τον Πίκατσου στη ζωή, χρησιμοποιώντας ειδικούς αισθητήρες κίνησης, ήχους και φώτα
Ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ δημιούργησαν ένα «υπερ-αντιγόνο» ικανό να προστατεύσει από μελλοντικές πανδημίες
Η στροφή των χρηστών από τα κινητά στις τηλεοράσεις αλλάζει τις ισορροπίες στην παγκόσμια αγορά της ψυχαγωγίας
Οι εκτιμήσεις σοκ έκθεσης του ΟΗΕ
Το ΑΙ γράφει πια τα πάντα και τα γράφει με τη δική του, χαρακτηριστική φωνή – μόνο εμένα μου φαίνεται κάπως εκνευριστική;
Η Sydney Morning Herald απέσυρε το κείμενο της καθηγήτριας Κάθριν Έλις ως «απαράδεκτο»
H εταιρεία στοχεύει να διαθέτει έως το 2029 μια κβαντική μηχανή ικανή να επιλύει πραγματικά προβλήματα για επιχειρήσεις και βιομηχανίες
Η μητρική εταιρεία της Google προχωρά σε μία από τις μεγαλύτερες χρηματοδοτήσεις στην ιστορία
Ο Ελληνοολανδός γιατρός που προετοιμάζει τα χειρουργεία του διαστήματος
«Η Ευρώπη δεν έχει χάσει τη μάχη της AI, αλλά κινδυνεύει να αυτοϋπονομευθεί», λέει ο CEO του 28 DIGITAL
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.