1821 Digital Gallery

ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αποζημιωθούν οι βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές

Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ
Συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ © EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Τι πρέπει να κάνουν οι καταναλωτές - Όλες οι προϋποθέσεις
  • A-
  • A+
0
Αποζημίωση από τον ΔΕΔΔΗΕ για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές. Βήμα προς βήμα η διαδικασία.

Προθεσμία δέκα ημερών για την δήλωση της ζημιάς προβλέπει η ισχύουσα διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών που εφαρμόζει ο ΔΕΔΔΗΕ. Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:

  • Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
  • Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
  • Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση
Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση

Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση
Αποζημίωση για οικιακές συσκευές λόγω διακοπής ρεύματος - Η αίτηση

Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:

  • Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
  • Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
  • Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.

Υπενθυμίζεται ότι το Σάββατο ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστας Σκρέκας, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης, μίλησε για τις αποζημιώσεις που θα λάβουν πολίτες που έμειναν χωρίς ρεύμα.

Για να δείτε αναλυτικότερα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε, πατήστε ΕΔΩ

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
 
Athens Voice Newsletter
Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5