TV & Media

Marketing in Practice: Η διαδοχή στις οικογενειακές επιχειρήσεις

Δείτε το νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice

62222-137653.jpg
A.V. Team
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Marketing in Practice: Η διαδοχή στις οικογενειακές επιχειρήσεις

Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας συζητά  με τον Δρ. Ιωάννη Κίνια για την διαδοχή στις Ελληνικές Οικογενειακές Επιχειρήσεις.

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένo του στο studio τον Επίκουρο Καθηγητή του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου Δρ. Ιωάννη Κίνια, συζητούν για την διαδοχή στις Ελληνικές Οικογενειακές Επιχειρήσεις.

Στη συζήτηση αναπτύχθηκε η σημασία της διαδοχής στις οικογενειακές επιχειρήσεις, θεωρούμενη κρίσιμη για την αειφορία και την επιβίωσή τους. Κεντρικός παράγοντας για επιτυχημένη διαδοχή είναι η προετοιμασία και η εκπαίδευση του διαδόχου, ώστε να είναι έτοιμος να αναλάβει τα ηνία. Συγκριτικά με τη δημιουργία νέας επιχείρησης, η διαδοχή προσφέρει την εκμετάλλευση υπαρχόντων πόρων και γνώσης, αλλά φέρει και τον κίνδυνο συγκρούσεων και ανασφάλειας στη διαχείριση αλλαγής. Για την ομαλή μετάβαση από την παλαιά στη νέα γενιά, είναι ουσιώδες να υπάρχει σαφής σχεδιασμός και ανοιχτή επικοινωνία. Η επιλογή του διαδόχου πρέπει να λάβει υπόψη τις δεξιότητες, την αφοσίωση και την ικανότητα ηγεσίας. Για τη διαχείριση τυχόν συγκρούσεων, οι οικογενειακές συνεδριάσεις και η μεσολάβηση από εξωτερικούς συμβούλους μπορεί να αποδειχθούν χρήσιμες. Οι προκλήσεις στη διαδοχή συχνά περιλαμβάνουν τη δυσκολία του πρεσβύτερου να υποχωρήσει και την ανάγκη για μεταφορά γνώσης και εξουσίας. Τα χαρακτηριστικά ενός καλού διαδόχου περιλαμβάνουν ηγετικές ικανότητες, καινοτομία και δέσμευση προς τις αξίες της επιχείρησης. Η κατάρτιση και εκπαίδευση του διαδόχου είναι θεμελιώδεις για την ανάπτυξη αυτών των ικανοτήτων. Οι συνέπειες ενός αποτυχημένου σχεδιασμού διαδοχής μπορεί να είναι καταστροφικές, όπως η αστάθεια και η δυνατότητα αποτυχίας της επιχείρησης. Σε παγκόσμιες επιχειρήσεις, η διαδοχή απαιτεί διεθνή οπτική και προσαρμοστικότητα. Η διατήρηση της κληρονομιάς και της παράδοσης είναι ζωτική, αλλά πρέπει να συνδυαστεί με καινοτομία και προσαρμογή στις αλλαγές, όπως αυτές που επιφέρουν οι τεχνολογικές εξελίξεις. Τέλος ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας μίλησε για την κατάρτιση και ανάπτυξη των διαδόχων.

S09 Ε211 | Η Διαδοχή στις Οικογενειακές Επιχειρήσεις | Marketing in Practice | ONE Channel

Η εκπομπή «Marketing in Practice and more», παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 200 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.

Marketing in Practice One Channel Trailer 2024

Η εκπομπή μεταδίδεται στην τηλεόραση από το ΟΝΕ Channel μέσω Digea, LiveStreaming, Cosmote TV και ΕΟΝ TV κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 12.30. Αναμεταδίδεται από τους περιφερειακούς τηλεοπτικούς σταθμούς: Αλήθεια TV (Λέσβος, Λήμνος, Χίος και Ψαρά) Παρασκευή στις 19.30, στις 23.30 & το Σάββατο στις 15.30, DION TV (Ημαθία, Θεσσαλονίκη, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία και Χαλκιδική) κάθε Κυριακή στις 19:00, SYROS TV (Νησιά Κεντρικού Αιγαίου) κάθε Σάββατο στις 21.30, Αιγαίo TV (Δωδεκάνησα & Σάμος) κάθε Σάββατο στις 18.00, Ionian TV (Αργολίδα, Αρκαδία, Κορινθία, Λακωνία, Μεσσηνία, Αχαΐα, Ηλεία, νότια παράλια Στερεάς Ελλάδας και Ζάκυνθος) κάθε Παρασκευή στις 17.00 & κάθε Δευτέρα στις 13.30, Αχελώος TV (Αιτωλοακαρνανία, Άρτα, Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Πρέβεζα και νησιά του Ιονίου) κάθε Δευτέρα στις 23.00 και κάθε Τετάρτη στις 19.20, West Channel (Γρεβενά, Καστοριά, Κοζάνη και Φλώρινα) κάθε Παρασκευή στις 21:00 και κάθε Κυριακή στις 14:00, New Greek TV (Αμερική & Καναδάς) κάθε Σάββατο 17.30 (τοπική ώρα), ΤΡΤ (Θεσσαλία) κάθε Σάββατο στις 14.00 και  ALFA (Ανατολικής Μακεδονίας  Θράκη) κάθε Σάββατο στις  14.00.

Κάθε εβδομάδα ο σύμβουλος μάρκετινγκ και ανάπτυξης επιχειρήσεων Θέμης Σαρανταένας μέσα από τo podcast «Marketing & Business Tips» της ATHENS VOICE, με απλά λόγια, χωρίς ορισμούς, με άξονα την ελληνική πραγματικότητα και πάντα με ρεαλιστική προσέγγιση αναλύει σύντομα και ένα διαφορετικό επιχειρηματικό θέμα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ