Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ ξανά μαζί 20 χρόνια μετά - Δείτε το απολαυστικό διαφημιστικό σποτ
Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Super Bowl 2024: Ξανά μαζί οι Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ - Μπορεί εύκολα κανείς να ξεχάσει έναν πρώην συνεργάτη; Η απάντηση στο βίντεο
Ο περιβόητος και πιο επικερδής αγώνας παγκοσμίως λαμβάνει χώρα σε λίγες μέρες και ήδη οι διαφημίσεις του ημιχρόνου κυκλοφόρησαν. Το νέο διαφημιστικό σποτ της Uber Eats για το Super Bowl 2024 συγκέντρωσε μερικούς από τους πιο δημοφιλείς σταρ. Ανάμεσα σε αυτούς και τα «Φιλαράκια» Τζένιφερ Άνιστον και Ντέιβιντ Σουίμερ, τους οποίους παρακολουθούμε σε μια φοβερή στιχομυθία.
Το concept της διαφήμισης είναι ότι όταν κάνεις μια παραγγελία ξεχνάς κάτι άλλο σημαντικό.Η Άνιστον φαίνεται ότι ξέχασε τον επί δέκα χρόνια συμπρωταγωνιστή της. Σύμφωνα με το σενάριο, την εντοπίζει εκείνος και την πλησιάζει για να τη χαιρετήσει, αλλά εκείνη δεν φαίνεται να τον αναγνωρίζει. «Γνωριζόμαστε;» τον ρωτάει. «Για βοήθησέ με». «Δουλέψαμε μαζί για δέκα χρόνια» της απαντάει. Η Aniston προσποιείται ότι τον αναγνωρίζει, αλλά καθώς φεύγει μονολογεί: «Λες και θα μπορούσα να ξεχάσω δέκα χρόνια από τη ζωή μου».
Στο βίντεο υπάρχουν και άλλοι σταρ που κάτι ξεχνούν
Σε ένα άλλο σημείο του σποτ βλέπουμε το ζεύγος Μπέκαμ όπου ο Ντέιβιντ, αναφερόμενος στις Spice Girls, ρωτάει τη Βικτόρια: «Θυμάσαι τότε που ήσουν μια pepper lady;», με εκείνη να του απαντάει: «Για τις cinnamon sisters λες;».
Από το σποτ παρελαύνουν και άλλοι επώνυμοι, όπως οι Jelly Roll και Usher, που όλοι φαίνεται να ξεχνούν κάτι σημαντικό.
Η Uber Eats είναι διαδικτυακή πλατφόρμα παραγγελιών και παράδοσης κατ’ οίκον που ξεκίνησε η Uber το 2014, που δημιουργήθηκε ενόψει του Super Bowl (Κυριακή 11/02).
Super Bowl: Ο τελικός με τα περισσότερα έσοδα στον πλανήτη
Το Super Bowl είναι ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου και συγκεντρώνει τα βλέμματα όλο του πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο ημίχρονο του αγώνα κοστίζει αρκετά εκατομμύρια δολλάρια.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του CNN, στην περσινή διοργάνωση, το συνολικό κέρδος του τηλεοπτικού καναλιού NBC (που κατέχει τα δικαίωματα του Super Bowl) από τις διαφημίσεις, μόνο για το βράδυ της μετάδοσης του αγώνα, ανήλθε στα 434 εκατομμύρια δολάρια, με τις εκτιμήσεις για τα φετινά αντίστοιχα κέρδη να ξεπερνούν τα 500 εκατομμύρια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Μπέσσυ Μάλφα αποκάλυψε επίσης πως ήταν η πρώτη φωνή στο σήμα του MEGA!
Το σχόλιο της τραγουδίστριας
Η τοποθέτηση του ηθοποιού για την κριτική της Πόπης Διαμαντάκου στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη
Πάλι βασίζεται σε αληθινή ιστορία – Οι συντελεστές και το σενάριο
Η στιγμή του σεισμού στο Χαλάνδρι την ώρα της συνέντευξης της Ηλιάνας Μαυρομάτη
Το σχόλιo της πρωταγωνίστριας του Maestro
Τι είπε για την ζωή στην χώρα μας
Η δημοσιογράφος μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε ενώ ήταν έγκυος
«Όλα πολύ καλά για το Maestro, αλλά είχε ένα μεγάλο ελάττωμα...»
Τι δήλωσε η πρώην σύζυγος του μεγάλου ερμηνευτή
Δεν είναι στενάχωρο οι άνθρωποι που ήταν φίλοι να μην είναι;
«Δε μπορώ να ακούω να λένε ένα βρεφάκι χοντρό. Bullying και στα μωρά;», συμπλήρωσε η τραγουδίστρια
«Αγαπώ την πατρίδα μου και τα παιδιά μου», ανέφερε ο ηθοποιός
Η νεότερη ανάρτησή της αναφορικά με την εγκυμοσύνη της
«Δεν έκανα εγώ το λάθος. Εγώ το διόρθωσα» - Η συγκλονιστική ατάκα του Καπετάν Δεκάξι
Η χιουμοριστική ανάρτηση στο Instagram
«Μιλάει για κάτι που είναι πολύ δύσκολο πια»
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.