Πολιτικη & Οικονομια

«Το είπαμε, το κάναμε»: Το βίντεο Μητσοτάκη για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών

Τι ανέφερε ο πρωθυπουργός στην ανάρτησή του

Athens Voice News
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
«Το είπαμε, το κάναμε»: Το βίντεο Μητσοτάκη για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών
© Instagram/kyriakosmitsotakis

«Το είπαμε, το κάναμε»: Το βίντεο Μητσοτάκη για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών

Τις προόδους που έχουν γίνει στη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών από το 2023 και έπειτα, υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε βίντεο που ανήρτησε στον λογαριασμό του στο Instagram.

Σε συνέχεια της χθεσινής παρουσίας στην εκδήλωση του υπουργείου Μεταφορών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων, ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρει στη συνοδευτική λεζάντα του βίντεο:

«Το 2023, όταν καταθέσαμε στους Έλληνες πολίτες το πρόγραμμά μας είχαμε προτάξει τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών ως μια κεντρική πολιτική προτεραιότητα. Το είπαμε, το κάνουμε».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY