- CITY GUIDE
- PODCAST
-
32°
Τέμπη |Σπίρτζης: Αν ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε το 2023 όπως τον Ιούνιο του 2019 δεν θα είχαμε θύματα
«Ή ζητήστε συγγνώμη για τη σπίλωση στο πρόσωπο μου ή συμπεριλάβετε το όνομά μου στην πρότασή σας»


Τέμπη |Σπίρτζης: Αν ο σιδηρόδρομος λειτουργούσε το 2023 όπως τον Ιούνιο του 2019 δεν θα είχαν χαθεί 57 ζωές
Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους τοποθετήθηκε στη Βουλή ο πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής που θα διερευνήσει ποινικές ευθύνες για την τραγωδία στα Τέμπη.
Ο κ. Σπίρτζης υπερασπίστηκε τη θητεία του στο υπουργείο, τονίζοντας πως η κατάσταση στον σιδηρόδρομο το 2023 ήταν σαφώς υποβαθμισμένη σε σχέση με εκείνη του 2019.
«Αν ο σιδηρόδρομος το ’23 λειτουργούσε όπως το ’19 δεν θα είχαμε θύματα», ανέφερε χαρακτηριστικά, αφήνοντας αιχμές για τις ελλείψεις και τις αστοχίες που – όπως υπονόησε – ακολούθησαν τη δική του θητεία.
Παράλληλα, χαρακτήρισε τη διαδικασία σύστασης της προανακριτικής ως πλήγμα για τη δημοκρατία, λέγοντας: «Η σημερινή διαδικασία είναι μαύρη σελίδα για το κοινοβούλιο». Ο πρώην υπουργός δεν παρέλειψε να ασκήσει κριτική και στην αντιπολίτευση, κάνοντας λόγο για απουσία συνεργασίας που, κατά την άποψή του, ενισχύει την αυθαιρεσία της κυβέρνησης.
«Όσο δεν συνεργάζεται αφήνει χώρο στην αυθαιρεσία της κυβέρνησης», σημείωσε. Αναφερόμενος στον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση χειρίστηκε επικοινωνιακά την υπόθεση, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε: «Ο επικοινωνιακός χειρισμός της κυβέρνησης έχει ως αποτέλεσμα ακραίες τοποθετήσεις. Όσο είναι κυβέρνηση η ΝΔ δεν θα έχουμε σιδηρόδρομους, θα έχουμε σιδηρόδρομο του GPS», στηλιτεύοντας τον εκσυγχρονισμό των σιδηροδρομικών υπηρεσιών.
Τονίζοντας την πρόθεσή του να τεθεί ο ίδιος στο μικροσκόπιο της έρευνας, αποκάλυψε ότι έχει ήδη ζητήσει να εξεταστεί προσωπικά, χωρίς ανταπόκριση.
«Ζήτησα δύο φορές ενεργοποίηση του νόμου μόνο για το πρόσωπο μου και ήλπιζα ότι αυτό θα παρακινήσει και άλλους να κάνουν το ίδιο. Αλλά αυτό δε συνέβη», είπε και πρόσθεσε: «Ζητώ για μία ακόμα φορά την συμπερίληψη του ονόματος μου στην επιτροπή για τη διερεύνηση του δυστυχήματος».
Απαντώντας στις επικρίσεις για καθυστερήσεις στην υλοποίηση της σύμβασης 717, δήλωσε: «Φέρτε μου τα στοιχεία που αποδεικνύουν ότι έγινε αυτό», ενώ ξεκαθάρισε πως δεν είχε αρμοδιότητα στο θέμα της πώλησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σχολιάζοντας: «Δεν ήμουν το ΤΑΙΠΕΔ».
«Ή ζητήστε συγγνώμη για τη σπίλωση στο πρόσωπο μου ή συμπεριλάβετε το όνομά μου στην πρότασή σας», ανέφερε σε άλλο σημείο της ομιλίας του.
Αναφορικά με την πρόταση για Προανακριτική Επιτροπή που κατέθεσε η ΝΔ σημείωσε: «Σήμερα καταθέτετε μια πρόταση φοβική, δειλή και ανήθικη εκ του ασφαλούς».
Δείτε Live:
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποια τα κριτήρια για μια δεύτερη ευκαιρία
H Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση των εργασιακών συνθηκών, τονίζει η υπουργός
«Δήλωσα ότι συμβαίνουν πράγματα πρωτόγνωρα και στέλνονται μηνύματα που προκαλούν ανησυχία», επεσήμανε το 2016 ο κ. Βενιζέλος
Στη Λιβύη ο Θάνος Πλεύρης
«Εάν υπάρχουν ηχητικά, θα είναι μεγάλη προσφορά στην αλήθεια και στην ιστορία» σημείωσε
Τι είπε ο πρώην ΠτΔ για τον Αλέξη Τσίπρα και τον άγνωστο διάλογό τους πριν το δημοψήφισμα του 2015
Οι αποκαλούμενοι «έντιμοι» φορολογούμενοι καλύπτουν τα δημοσιονομικά ελλείμματα που προκαλούνται από τη διαφθορά, την κακοδιοίκηση, τις μαφιόζικες πρακτικές και τη νομική χαλαρότητα
Τι αναφέρουν με αναρτήσεις τους
Με αφορμή το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ
Tι αναφέρθηκε στον επίμαχο διάλογο
«Πίσω ρε λαμόγιο Τρουλλινέ» -Τι απαντάει ο Παύλος Πολάκης
Ενδιαφέροντα ευρήματα για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
Η ελληνική πολιτεία και τα χρήματα που ανέλαβε να διαχειριστεί
Βολές για την απουσία ελέγχων
Ενίσχυση της απασχόλησης και της τοπικής οικονομίας μέσω προγράμματος στήριξης
Διαψεύδει κατηγορηματικά οποιαδήποτε σχέση με υπόθεση διαχείρισης κονδυλίων - Η ανάρτησή του
Στο επίκεντρο η ασφάλεια και η επάρκεια εφοδιασμού
Νέο καθεστώς - Πρώτες απορρίψεις αιτήσεων στην Ελλάδα
Tα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του υπουργείου
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.