Επέστρεψαν στην κορυφή οι Έλληνες εφοπλιστές
Ελέγχουν πλοία χωρητικότητας 164 εκατομμυρίων τόνων
Στο 16,25% του παγκόσμιου στόλου αντιστοιχεί η ελληνική ναυτιλία, ενώ το 30% του ευρωπαϊκού στόλου ανήκει σε Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι είναι και πάλι πρώτοι στην παγκόσμια ναυτιλία. Οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν πλοία συνολικής χωρητικότητας 164 εκατ. τόνων, ξεπερνώντας ακόμα και τον ιαπωνικό στόλο ο οποίος έχει χωρητικότητα 159,4 εκατ. τόνους, σύμφωνα με έρευνα του οίκου Clarksons. Ο οίκος επισημαίνει επίσης ότι το 23,8% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων μεταφοράς πετρελαίου είναι ελληνικών συμφερόντων. Ο συνολικός ελληνικός στόλος ανέρχεται σε μόλις 4.984 πλοία, έναντι 8.537 ιαπωνικά και 6.427 κινέζικα. Τη δεκάδα στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας συμπληρώνουν η Γερμανία, η Νότιος Κορέα, οι ΗΠΑ, η Νορβηγία, η Σιγκαπούρη, η Ιταλία και η Δανία.
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα» είναι οι δέκα μεγαλύτεροι Έλληνες εφοπλιστές που βρίσκονται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας είναι:
Γιάννης Αγγελικούσης των εταιρειών Anangel, Maran Tankers, Maran Gas με 94 πλοία χωρητικότητας 18,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 18 πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου).
Γιώργος Οικονόμου των εταιρειών Cardiff kai Dryships με 104 πλοία χωρητικότητας 12,6 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 πλοίων και 2 πλατφορμών εξόρυξης πετρελαίου.
Γιώργος Προκοπίου των εταιρειών Dynacom και Dynagas με 91 πλοία χωρητικότητας 12,5 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 6 πλοίων.
Αγγελική Φράγκου της εταιρείας Navios με 104 πλοία χωρητικότητας 10,4 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 5 πλοίων.
Πήτερ Λιβανός των εταιρειών Euronar και Gaslg LNG με 68 πλοία χωρητικότητας 10,3 εκατ. τόνων. Προχώρησε σε παραγγελία 4 δεξαμενόπλοιων και 7 LNG (υγροποιημένου φυσικού αερίου).
Νίκος Τσάκος της εταιρείας TEN με 67 πλοία χωρητικότητας 6,2 εκατ. τόνων.
Βαγγέλης Μαρινάκης της εταιρείας Capital Ship Managment με 37 πλοία χωρητικότητας 3,3 εκατ. τόνων.
Θεόδωρος Βενιάμης της εταιρείας Golden Union με 27 πλοία χωρητικότητας 3,2 εκατ. τόνων.
Χάρης Βαφειάς της εταιρείας Vafias Group με 61 πλοία χωρητικότητας 2,1 εκατ. τόνων.
Πάρης Δράγνης των εταιρειών Goldenport και Ocean gold με 30 πλοία χωρητικότητας 1,5 εκατ. τόνων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Μένει να διευκρινιστεί αν έχει γίνει από λάθος ή όχι
Σε δηλώσεις προχώρησε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, μετά το τέλος της ψηφοφορίας
Με 159 ψήφους «ναι», έναντι 139 «όχι» σε σύνολο 298 ψηφισάντων
Αναγνωρίζεται το επικίνδυνο των υπηρεσιών για τους ένστολους, ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός
Αναλυτικά όλα τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός
Πληθωρισμός, στεγαστικό και τράπεζες οι προτεραιότητες για το 2025
«Βρισκόμαστε σε μια τροχιά διαρκούς αναβάθμισης της ελληνικής οικονομίας», τόνισε ο Πρωθυπουργός
«Η διακυβέρνησή σας είναι νησίδα διευθέτησης συμφερόντων και ανασφάλειας», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ
«Η κοινωνία εκφράζει σε όλα τα επίπεδα την απογοήτευσή της», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
«Απορρίπτουμε την Ελλάδα που δημιουργείτε», δήλωσε η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας
Όσα ανέφερε ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς στην ομιλία του στη Βουλή
«Δεν είναι μαγικές συνταγές. Είναι αποτέλεσμα προσπάθειας και κοινής λογικής», τόνισε ο υπουργός Οικονομικών
Πόσο θα δώσετε για ένα δείπνο 4 ατόμων
«Ο κ. Μητσοτάκης ενός παράλληλου σύμπαντος» σημειώσε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ
Οι διευκρινίσεις του υφυπουργού
Η εβδομαδιαία ανασκόπηση του πρωθυπουργού
Αναμένεται αντιπαράθεση με τον Νίκο Ανδρουλάκη
«Βλέπουμε τι εννοεί η Κυβέρνηση, όταν μιλάει για Ψηφιακή Δικαιοσύνη»
Από 18 Δεκεμβρίου σε ισχύ το «Καλάθι του Αϊ-Βασίλη»
Δεν υπάρχει χειρότερη κατάντια από την ανοικτή «διαπαιδαγώγηση» της κοινωνίας στην παρανομία και στον χρηματισμό. Η κυβέρνηση έχει ευθύνη και πρέπει να την αναλάβει
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.