- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Κανένας χωρίς μάσκα στα Μέσα Μεταφοράς από Δευτέρα
300 βοηθοί επιβατών θα βρίσκονται σε 45 σημαντικούς σταθμούς ανταποκρίσεων του Μετρό με λεωφορεία
Κανένας χωρίς μάσκα στα Μέσα Μεταφοράς από Δευτέρα, επανέλαβε ο υπουργός Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Στην πρόληψη για τη διαχείριση της επιβατικής κίνησης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κατά την χαλάρωση των περιορισμών, εστίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και αναφέρθηκε στους 300 βοηθούς επιβατών που θα βρίσκονται σε 45 σημαντικούς σταθμούς ανταποκρίσεων του Μετρό με λεωφορεία.
«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να προλάβουμε αντί να θεραπεύσουμε. Προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα της διαχείρισης του πλήθους πριν ανέβουν στους συρμούς και τα οχήματα. Για αυτό το λόγο όλοι οι εργαζόμενοι που έχουν την ευθύνη για τις επιθεωρήσεις στα λεωφορεία και τους συρμούς και επιπλέον προσωπικό, που θα προσεγγίζει τα 300 άτομα, θα βρίσκονται σε 45 σταθμούς ανταποκρίσεων με λεωφορεία και Μετρό, δηλαδή στην Ομόνοια στο Σύνταγμα, στους Αμπελόκηπους, στο Συγγρού - Φιξ, σε μεγάλους σταθμούς και θα βοηθάνε τους επιβάτες έτσι ώστε να ανεβαίνουν με ασφάλεια στο μετρό, στα λεωφορεία και στα τραμ. Διότι αυτό που προέχει αυτή τη στιγμή είναι η δημόσια υγεία», εξήγησε ο κ. Καραμανλής.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών πρόσθεσε όμως: «Δεν μπορούμε να βάλουμε σε κάθε λεωφορείο και σε κάθε συρμό ένα αστυνομικό, να επιβάλλει ποινές. Αυτό που θα παίξει ιδιαίτερο ρόλο είναι και η ατομική ευθύνη του καθενός». Σημείωσε, ακόμη, ότι στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς θα πρέπει όλοι να φορούν μάσκες, ενώ τα πρόστιμα θα επιβάλλονται από την αστυνομία, με την οποία όπως είπε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι σε πλήρη συνεργασία και την οποία ευχαρίστησε για τη βοήθεια της.
«Το ζήτημα όμως εδώ δεν είναι να επιβάλλουμε. Το ζήτημα είναι η πρόληψη. Το ζήτημα εδώ είναι ότι ο καθένας πρέπει να σκεφτεί τον εαυτό του και να σκεφτεί και το διπλανό του», τόνισε ο κ. Καραμανλής.
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ευχαρίστησε για άλλη μία φορά τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς όλη την περασμένη εβδομάδα, με σύσταση των διοικήσεων των οργανισμών, βρίσκονταν στις θέσεις τους, ώστε τη Δευτέρα να υπάρχει πλήρης επιχειρησιακή ετοιμότητα.
Στην επισήμανση πως το όριο ατόμων ανά ΙΧ αυτοκίνητο δεν λαμβάνει υπόψη, για παράδειγμα τις πολύτεκνες οικογένειες, ο κ. Καραμανλής σχολίασε ότι λογικά θα υπάρξει ανοχή όταν πρόκειται για ανήλικα τέκνα, ενώ όσον αφορά στα ταξί, σημείωσε πως όταν συνοδεύει κανείς ενήλικο άτομο που πηγαίνει σε γιατρό ή παιδί, δεν υπάρχει πρόβλημα. Ανέφερε ότι κατανοεί τους οδηγούς ταξί, όμως προέχει η Δημόσια Υγεία.
«Ακούμε τους ειδικούς επιστήμονες»
«Το ζήτημα είναι να μετακινηθούμε με ασφάλεια. Να το πούμε πολύ απλά: Ας χάσουμε και το συρμό του τρένου, δεν χάθηκε ο κόσμος. Αυτό που προέχει είναι να πάμε στη δουλειά μας ασφαλείς» τόνισε ο κ. Καραμανλής, υπογραμμίζοντας ότι θα μπουν εμβόλιμα δρομολόγια στο μετρό και στα λεωφορεία, με τις τεχνικές δυνατότητες που υπάρχουν, καθώς δεν μπορούν να βγουν πάνω από 1.100 οχήματα στο δρόμο, ενώ υπάρχουν ελλείψεις και σε συρμούς. «Παρόλα αυτά, θα κάνουμε τα αδύνατα δυνατά, έτσι ώστε τη Δευτέρα να κυλήσουν όλα ομαλά», διαβεβαίωσε.
Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε ότι όσοι είχαν προμηθευτεί κάρτες απεριόριστων διαδρομών, μηνιαίας ή μεγαλύτερης διάρκειας, δεν θα χάσουν τα χρήματα τους για τις 55 ημέρες που κράτησαν οι περιορισμοί, καθώς θα έχουν πίστωση στην αγορά της επόμενης κάρτας από 1η Ιουνίου, ενώ θα υπάρχει επιπλέον έκπτωση 10% για όσους προμηθευτούν ετήσιες κάρτες. Σημείωσε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έλαβε αυτή την απόφαση για να ευχαριστήσει στους χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και να τους παροτρύνει να συνεχίσουν να προμηθεύονται κάρτες απεριόριστων διαδρομών, αλλά και για να τονωθούν τα έσοδα του ΟΑΣΑ.
Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση ακούει τους ειδικούς επιστήμονες, που την έχουν συμβουλεύσει για τα αναγκαία μέτρα, όπως η χρήση μάσκας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ κάλεσε άπαντες να χρησιμοποιήσουν την κοινή λογική για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους, αλλά και τους διπλανούς τους.
«Τα μεγάλα project υποδομών θα φέρουν δουλειές»
Τέλος , όσον αφορά στην επανεκκίνηση της οικονομίας, ο κ. Καραμανλής ανέφερε: «Τώρα πρέπει να πάμε στο επόμενο βήμα και το επόμενο βήμα είναι να ρίξουμε λεφτά κυρίως εκεί που δημιουργούνται θέσεις εργασίας. Πρέπει λοιπόν τα μεγάλα project υποδομών να προχωρήσουν πολύ σύντομα γιατί εκεί ο πολλαπλασιαστής για την οικονομία είναι πολύ μεγάλος. Στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχουμε σχεδιάσει για το επόμενο διάστημα έργα ύψους 13 με 15 δισ ευρώ, γιατί αυτά θα φέρουν δουλειές, αυτά θα φέρουν λεφτά, αυτά θα φέρουν εισφορές και αυτά θα φέρουν την ανάπτυξη και θα μπορέσουν να μετριάσουμε έτσι την ύφεση, η οποία -ας μη γελιόμαστε- είναι προ των πυλών».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Τεράστια ανοησία ότι το Εθνικό Σύστημα Υγείας καταρρέει», τόνισε ο υπουργός Υγείας
Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, ενώ το ΚΚΕ καταδίκασε τη στάση της κ. Κωνσταντοπούλου
Απευθυνόμενη στην αντιπολίτευση, η πρώην υπουργός είπε ότι πρέπει να αλλάξουν το αφήγημά τους
Για το 2025 ο προϋπολογισμός του υπουργείου ανέρχεται σε 575 εκατομμύρια ευρώ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.