- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Υπ. Τουρισμού: 5 απαντήσεις για μονοπώλιο στην τουριστική προβολή
Τι αναφέρεται στην ανακοίνωση
Απαντήσεις του υπουργείου Τουρισμού σε δημοσίευμα περί μονοπωλίου στην τουριστική προβολή της χώρας.
Απαντήσεις στο σημερινό πρωτοσέλιδο της Εφημερίδας των Συντακτών περί μονοπωλίου στην τουριστική προβολή της χώρας, δίνει σε σημερινή ανακοίνωση του το υπουργείο Τουρισμού:
Απάντηση πρώτη. Η συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με το υπουργείο Τουρισμού, ιδιαίτερα σε θέματα προβολής και διαφήμισης της χώρας αποτελούσε προεκλογική δέσμευση της κυβέρνησης της ΝΔ. Απόφαση που υλοποιείται στην παρούσα φάση και αποτελεί πρακτική που εφαρμόζεται με μεγάλη επιτυχία σε χώρες όπως η Γαλλία, που ο φορέας προβολής της χώρας αποτελεί σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Απάντηση δεύτερη. Η συνεργασία υπουργείου, ΕΟΤ, marketing Greece έχει ήδη δοκιμασθεί και έχει φέρει ως αποτέλεσμα την πλατφόρμα #greecefromhome. Μια πλατφόρμα που χαίρει παγκόσμιας αναγνώρισης και εγκωμιαστικών σχολίων για την καινοτομία και την ανθρωποκεντρική της προσέγγιση.
Απάντηση τρίτη. Δε δημιουργείται κανένα μονοπώλιο -όπως ανησυχεί η ΕφΣΥΝ- αφού η Marketing Greece συνεργάζεται με εταιρείες της τουριστικής αγοράς για την υλοποίηση και την προώθηση της τουριστικής προβολής. Πρωτοβουλίες που έχει πάρει ως τώρα όπως το discovergreece δείχνουν πως καινοτομεί και λειτουργεί πάντα υπέρ της τουριστικής ανάπτυξης.
Επομένως δεν πρόκειται για διαφημιστική εταιρεία αλλά για οργανισμό προβολής της χώρας που συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες, όπως ακριβώς και ο ΕΟΤ.
Απάντηση τέταρτη. Η εταιρεία -σε αντίθεση με όσα γράφει ο συγγραφέας του άρθρου- με βάση το καταστατικό της δεν είναι κερδοσκοπική. Στηρίζεται σε δωρεές και συνεργασίες εταιρειών του τουριστικού κλάδου με σκοπό την προβολή προορισμών σε τοπικό κυρίως επίπεδο, με μόνο όφελος την προώθηση του τουρισμού και συνεπώς την ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων.
Απάντηση πέμπτη. Και κάτι τελευταίο γιατί η μνήμη κάποιων είναι «κοντή». Θυμίζουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Marketing Greece συμπράττει με το υπουργείο Τουρισμού.
Συνέβη 2 φορές επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ.
Το καλοκαίρι του 2015 για την καμπάνια happening now και την άνοιξη του 2019 για το Oh my Greece, με πραγματικά εξαιρετικά αποτελέσματα.
Οι πρωτοφανείς συνθήκες που επικρατούν, όπως τονίζεται, επιβάλλουν τη δημιουργία ενός ενιαίου μηνύματος από το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ιδιωτικό τομέα, τους ΟΤΑ, τις Περιφέρειες.
Η πρωτοβουλία αυτή υπηρετεί τον σκοπό αυτό και τίποτε άλλο. Υπηρετεί την ταχύτερη ανάκτηση του χαμένου εδάφους.
Αυτό εξάλλου επιβάλλει το αίσθημα ευθύνης μας απέναντι στους 700.000 εργαζόμενους και τις δεκάδες χιλιάδες επιχειρήσεις που εξαρτώνται από την επιτυχία της στρατηγικής μας για τον Τουρισμό.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θεόδωρος Σκυλακάκης
Όσα δήλωσε ο πρόεδρος του κόμματος, Σωκράτης Φάμελλος
Νέα δεδομένα αναμένεται να ισχύσουν για τους μοτοσικλετιστές
Νέα στρατηγική και φιλοσοφία στις Ένοπλες Δυνάμεις
Νέα οχήματα για το Πυροσβεστικό Σώμα και άλλους φορείς της Πολιτικής Προστασίας
Ποιες οι προθεσμίες καταχώρισης παραστατικών
Διαδέχεται τον Απόστολο Τζιτζικώστα
Τι λέει ο υπουργός Εξωτερικών για το Κυπριακό και τη Συρία
«Εμείς δεν θα κάνουμε πολιτική για τις καρέκλες» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ
Δείτε αναλυτικά ποιοι φορείς προχωρούν σε πληρωμές μέχρι τις 23 Δεκεμβρίου
Αύριο η αντιπαράθεση πρωθυπουργού και πολιτικών αρχηγών
Tι είπε για την Ζώη Κωνσταντοπούλου
Tι αναφέρει το ρεπορτάζ του πρακτορείου
Ένας πολύπλοκος γραφειοκρατικός μηχανισμός που κοστίζει ακριβά στους φορολογούμενους χωρίς ορατά αποτελέσματα μετά από δέκα χρόνια
Tι είπε για τις διεθνείς εξελίξεις
Σημείωσε παράλληλα ότι δεν θα μείνει ανεξάρτητη βουλευτής
Tι είπε για τα ελληνοτουρκικά
Με αφορμή τις επικείμενες παρεμβάσεις στον τραπεζικό τομέα
Ποιες «εκπτώσεις» θα μπορούσε να κάνει η Ελλάδα για να πετύχει μια συμφωνία με την Τουρκία;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.