Πολιτικη & Οικονομια

«Το Λιμάνι της Αγωνίας»: Ο Πειραιάς ξεπουλήθηκε στην Cosco

Την ακύρωση της πώλησης ζητά η δημοτική παράταξη με πρώην επικεφαλής τον νυν υπουργό, Θ. Δρίτσα

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
318230-626701.jpg
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

Για ξεπούλημα του Πειραιά κατηγορεί την κυβέρνηση η δημοτική παράταξη του Πειραιά «Το Λιμάνι της Αγωνίας» με πρώην επικεφαλής τον νυν υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρή Δρίτσα. Η παράταξη ζητά από την κυβέρνηση να ακυρώσει την απόφαση του ΤΑΙΠΕΔ να πωληθεί το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών του ΟΛΠ στην Cosco.

Σε ανακοίνωση, που εκδόθηκε το βράδυ της Κυριακής, η παράταξη αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι: «Η κυβέρνηση, με όλες τις εσωτερικές αντιφάσεις της, εν τέλει αποφάσισε μέσα στο συνολικό πλαίσιο διακυβέρνησης της χώρας και κάτω από το βάρος των επιταγών των δανειστών να (ξε)πουλήσει το λιμάνι του Πειραιά. Ανεξάρτητα από το οικονομικό μέγεθος της συναλλαγής, καλύτερης ή χειρότερης από τα προηγούμενα σενάρια, το κόστος μιας τέτοιας επιλογής είναι πολύ βαρύ για την πόλη, για τη χώρα ολόκληρη». Επισημαίνει ακόμη ότι: «Οφείλουμε να συνεχίσουμε να παρεμβαίνουμε ως πολίτες, ως εργαζόμενοι, ως Πειραιώτες και στις νέες συνθήκες που δημιουργούνται.

Δεν πρέπει να επιτρέψουμε το λιμάνι του Πειραιά να γίνει οικονομική ζώνη φθηνής εργασίας, γκέτο μέσα στην πόλη μας. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να υποβαθμίζονται και να χάνονται οι οικονομικές εργασιακές σχέσεις της πόλης με το λιμάνι. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να χαθεί η πολιτιστική, πολιτισμική και ιστορική σχέση της πόλης μας με το λιμάνι της. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε σε ένα μονοπώλιο να καθορίζει τη σχέση της πόλης με το λιμάνι».

Στην ίδια ανακοίνωση η δημοτική παράταξη τονίζει ότι: «Οφείλουμε να σχεδιάσουμε, να υλοποιήσουμε και να επιβάλλουμε την άποψή μας για Δημόσιο Λιμάνι ανοιχτό στην πόλη, με σεβασμό στο περιβάλλον, τον πολίτη και τους εργαζόμενους, να διεκδικήσουμε εν τέλει το Λιμάνι μας. Κανένας σχεδιασμός για το Λιμάνι δεν μπορεί να είναι ελέω της πόλης, των δήμων και των παραγωγικών τάξεων, κανένας σχεδιασμός ερήμην μας».

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ακρίβεια θέλει σοβαρούς καταναλωτές κι όχι πρόθυμους πελάτες
Η ακρίβεια θέλει σοβαρούς καταναλωτές κι όχι πρόθυμους πελάτες

Η άγνοια των τιμών δείχνει αδιαφορία και ειδικά στις περιπτώσεις που οι καταναλωτές έχουν την εντύπωση ότι τα προϊόντα είναι πιο ακριβά από ό,τι στην πραγματικότητα οι αυξήσεις είναι «περίπατος»

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.