Θεσσαλονίκη: Μόνο από τη μπροστινή πόρτα η είσοδος σε λεωφορεία 20 γραμμών
Νέα παρέμβαση για την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής - Αναμένεται να επεκταθεί το μέτρο
Θεσσαλονίκη: Μόνο από τη μπροστινή πόρτα η είσοδος σε λεωφορεία 20 γραμμών, με στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής - Ποιες εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό.
Μόνο από τη μπροστινή πόρτα θα εισέρχονται στα λεωφορεία από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου οι επιβάτες σε 20 γραμμές αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης, με πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που έχει ως στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής.
Στο πλαίσιο των μέτρων για τη μείωση της εισιτηριοδιαφυγής, ο ΟΑΣΘ αναμένεται να επεκτείνει τον σχεδιασμό και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές, αν κριθεί απαραίτητο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.
«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη.
Ο ΟΣΕΘ, ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.
ΟΑΣΘ: Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό
Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής: Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου), Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο), Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου), Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα), Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας), Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο), Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη), Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου), Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου), Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους), Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου), Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ' Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ), Νο 59 (Τοπικό Πεύκων), Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα), Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση), Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια), Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά) και Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα).
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νεκρός ανασύρθηκε ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 1635 Θεσσαλονίκης – Σερρών.
Σε ποιες περιοχές αναμένεται να χιονίσει
Η ανακοίνωση του επιχειρηματία
Τι ώρα θα αναχωρήσουν οι τελευταίοι συρμοί
Πότε θα λυθεί το πρόβλημα έκδοσης καρτών - Η ενημέρωση από τον Χρήστο Σταϊκούρα
Τι διαπιστώθηκε στο πλαίσιο ελέγχου - Η ενημέρωση προς τους καταναλωτές
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
«Το ρήγμα έχει ενεργοποιηθεί εδώ και περίπου πέντε μήνες»
Εκτιμάται ότι αποκόμισε από παράνομες δραστηριότητες πάνω από 100 εκατ. ευρώ
Η θλιβερή βεβαιότητα σε όλους ότι για ακόμη μία φορά η αρχική απόφαση δεν θα ίσχυε
Το βίντεο που δείχνει τη στιγμή της σφοδρής σύγκρουσης
Σκαρφαλωμένη μέσα σε σπηλιά - Στο σημείο αποκαλούμενο ως «Το μάτι του Θεού»
Ο τρίτος μέσα σε λίγες ώρες - Έγινε ιδιαίτερα αισθητός στη Βόρεια Ελλάδα
Τα δυσάρεστα γεγονότα που συνδέθηκαν με την Παρασκευή και ο φόβος για τον αριθμό 13
Πού εντοπίζονται τα σημαντικότερα προβλήματα στο οδικό δίκτυο του λεκανοπεδίου
Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται στον δήμο
Οι προγνώσεις των μετεωρολόγων για το νέο κύμα κακοκαιρίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.