Η συμπερίληψη είναι εξαιρετικά σημαντική και πλέον υπάρχει μια καμπάνια που το αποδεικνύει
«Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!» και αυτό φαίνεται σε αυτές τις ιστορίες
Η μπύρα Mythos παρουσίασε τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια που βασίζεται στο μήνυμα «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”!» και τονίζει τη σημασία της συμπερίληψης, μέσα από τις ιστορίες των: Κατερίνα Βρανά, Cool Crips, Electric Mama, Αλεξία Κούβελα, WLG Female Stars, Same84 και Νεκτάριο Παπαζαχαρία. Ανακάλυψε τις συναντήσεις συμπερίληψης που έρχονται.
Η έννοια της συμπερίληψης ακούγεται συχνά τα τελευταία χρόνια. Η συμπερίληψη ευνοεί την αποδοχή και βοηθάει τους ανθρώπους να αναπτύξουν μια υγιή εικόνα για τον εαυτό τους και να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση. Ωστόσο, οι πράξεις αποδεικνύουν ότι οι περισσότεροι είτε δεν την έχουν όντως κατανοήσει εις βάθος είτε την αντιμετωπίζουν ως «τάση» της εποχής. Κάποια στιγμή όμως εμφανίζονται άνθρωποι που με τις ιστορίες τους εμπνέουν και ευαισθητοποιούν όλο και περισσότερους απέναντι στο θέμα της αντιμετώπισης του καθένα ως προσωπικότητα και όχι ως ένα σύνολο φυσικών χαρακτηριστικών. Και κάποια στιγμή εμφανίζονται εταιρείες που λαμβάνουν σοβαρά το ζήτημα της ισάξιας αντιμετώπισης όλων των ανθρώπων ανεξαρτήτως, και υιοθετούν συγκεκριμένους πυλώνες και δράσεις που εξασφαλίζουν την ίση εκπροσώπηση και υποστήριξη των συνανθρώπων μας, προωθώντας μια συμπεριληπτική κουλτούρα.
Πρόσφατα παρακολούθησα την καμπάνια της μπύρας Mythos, με τίτλο «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”!». Παράξενος τίτλος έτσι; Σου τραβάει αμέσως την προσοχή! Και για καλό λόγο αφού «δίνει φωνή» σε διάφορους ανθρώπους να μοιραστούν τις ιστορίες τους, εκείνες που τους οδήγησαν να «σπάσουν» τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν και να εμπνεύσουν δίνοντας παράλληλα, κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους. Είναι άνθρωποι που κάνουν τη χαρά προσβάσιμη σε όλους.
Για τη δημιουργία της καμπάνιας, τόσο η ομάδα της μπύρας Mythos όσο και το σύνολο των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, έπειτα από πολύμηνο σχεδιασμό και οργάνωση, δούλεψαν από κοινού με ειδικούς, με στόχο να διασφαλιστεί ότι όλες οι σχετικές δράσεις του brand είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα. Πράγμα που αναδεικνύεται και στο καθολικά προσβάσιμο βίντεο της τηλεοπτικής καμπάνιας. Η μπύρα Mythos συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους) και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι τα εμπλεκόμενα μέλη, σχετικά με τον ενδεδειγμένο τρόπο επικοινωνίας και τα σωστά εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις της.
Η πρώτη ιστορία της καμπάνιας που με άγγιξε πραγματικά, αφορούσε την Κατερίνα Βρανά, μία από τις αγαπημένες μου κωμικούς, η οποία πέρασε μια σοβαρή περιπέτεια με την υγεία της. Όπως απέδειξε όμως, αυτό ούτε την πτόησε ούτε της στέρησε τον χιουμοριστικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τη ζωή. Έτσι έγινε η πρώτη sitting down stand-up comedian που έκανε την περιπέτειά της ακόμα και μέρος της παράστασής της, δείχνοντας με τον τρόπο της ότι δεν είμαστε αυτό που μας συμβαίνει αλλά ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε.
Η Αλεξία Κούβελα από την πλευρά της βάλθηκε να ανατρέψει τα δεδομένα σε ένα πολύ δύσκολο για την εμφάνιση των γυναικών κλάδο: τον κόσμο της μόδας. Ιδρύοντας το πρώτο πρακτορείο plus size μοντέλων στην Ελλάδα, δείχνει στις γυναίκες κάθε ηλικίας τον τρόπο να αγκαλιάσουν το σώμα τους και να αγαπήσουν τον εαυτό τους, ανεξάρτητα από το νούμερο του ρούχου που φορούν.
Οι Cool Crips, δηλαδή ο Σπύρος και ο Γρηγόρης αντιμετωπίζουν τη ζωή τους με θάρρος και χιούμορ. Γι' αυτό δημιούργησαν τον πιο cool social media λογαριασμό για την αναπηρία δείχνοντας σε όλους ότι η αναπηρία δεν αποτελεί εμπόδιο ή φραγμό. Οι ίδιοι διοργανώνουν φανταστικά και καθολικά προσβάσιμα πάρτι και ταξίδια για να τα απολαύσουν όσοι περισσότεροι γίνεται, θυμίζοντάς μας ότι η χαρά μας χωράει όλους!
Αυτές και άλλες συγκλονιστικές ιστορίες, όπως της Electric Mama, των WLG Female Stars, του Same84 και του Νεκτάριου Παπαζαχαρία αναδεικνύει η νέα καμπάνια της μπύρας Mythos θέλοντας να κάνει το «Παντού υπάρχει ένα “είμαι δίπλα σου”» τη νέα πραγματικότητα κάνοντας τη χαρά προσβάσιμη σε όσους περισσότερους γίνεται. Χρειάζεται μεγάλη και συλλογική προσπάθεια για να οικοδομήσουμε έναν κόσμο πραγματικά χωρίς αποκλεισμούς όπου κανείς δεν θα μείνει πίσω λόγω της αναπηρίας, της εθνικότητας, της ηλικίας, της θρησκείας ή της ταυτότητας φύλου του. Ας συναντηθούμε λοιπόν, στα meet ups συμπερίληψης που διοργανώνει ο Mythos για να διασκεδάσουμε, να εκπαιδευτούμε στο τι πραγματικά σημαίνει η έννοια συμπερίληψη και να έρθουμε πιο κοντά σε ενδιαφέροντα άτομα μέχρι η χαρά να μας χωρέσει όλους!
Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στον πλήρως προσβάσιμο χώρο «Άτρακτο» (Μαραθωνομάχων 8, Αθήνα 104 41):
- Πέμπτη 1 Ιουνίου, στις 19:30, με τη Electric Mama και την Αλεξία Κούβελα, hosted by Κατερίνα Βρανά
- Πέμπτη 8 Ιουνίου, στις 19:30, με ένα ιδιαίτερο adoption day, από το Athens Happy House
- Πέμπτη 15 Ιουνίου, στις 19:30, με τον Same84 και τις WLG Female Stars hosted by Κατερίνα Βρανά
Μείνετε συντονισμένοι στις σελίδες του Μύθου και μάθετε περισσότερα για την καμπάνια, καθώς και για τα μελλοντικά projects:
Instagram: @mythos_beer
Facebook: @MythosBeerGreece
YouTube: @mythosbeergreece
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο 67χρονος πήγε στο νοσοκομείο για μία επέμβαση ρουτίνας και άφησε την τελευταία του πνοή στη ΜΕΘ
Η ανάρτηση του Άκη Σκέρτσου - Τα μέλη της Επιτροπής
Η ανακοίνωση των εργαζομένων
Μεγάλες είναι η καθυστερήσεις και στην Αττική οδό
Τι γυρεύουν οι άνθρωποι των καναλιών από αυτό το πλάσμα; Γιατί το τι γυρεύει η ίδια εύκολα το εντοπίζει κανείς...
Ερευνάται εάν στις επίμαχες τραπεζικές θυρίδες είχαν δηλωθεί και άλλα πρόσωπα ως συνδικαιούχοι
Οι περιοχές με υψηλά ποσοστά εθισμού σε ναρκωτικά και εξάρτηση από τον τζόγο - Στοιχεία του ΚΕΘΕΑ
To ωράριο των διαδρομών - Πού θα κλείσετε εισιτήριο
Διαβάστε όλη την απόφαση του Αρείου Πάγου για την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς
Προκειμένου να διερευνηθούν, εκτός άλλων, τυχόν ποινικές ευθύνες των υπευθύνων της Δομής
Πώς θα είναι ο καιρός των Χριστουγέννων
Υποθέτω ότι μια στο τόσο πρέπει και οι αρμόδιες διωκτικές αρχές να προσποιούνται αποτελεσματικότητα ώστε να μπορούν να συνεχίζουν να είναι αναποτελεσματικές χωρίς άγχος
Θα τους απαγγελθούν κατηγορείς και θα ζητήσουν προθεσμία προκειμένου να απολογηθούν
Όσα πρέπει να γνωρίζουν οι δικαιούχοι
Πότε «έρχονται» οι ηλεκτρονικές κλήσεις
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.