Ελλαδα

Ξεκινούν απόψε εμπορευματικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train από Αθήνα -Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Θριάσιο

Πριν από το Πάσχα θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη ο σιδηρόδρομος

62224-137655.jpg
Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Πριν από το Πάσχα θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη ο σιδηρόδρομος – Θα προστίθενται γραμμές ανά πέντε ημέρες
© Konstantinos Tsakalidis/SOOC

Ηellenic Train: Ξεκινούν απόψε εμπορευματικές αμαξοστοιχίες από Αθήνα -Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Θριάσιο

Στις ράγες μπαίνουν απόψε δυο εμπορικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας ξεκινούν σήμερα, 29 Μαρτίου, δύο εμπορικές αμαξοστοιχίες της, από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, με ώρα αναχώρησης 22:20 και από Θεσσαλονίκη προς Θριάσιο, με ώρα αναχώρησης 21:45.

Σημειώνεται, πως η επανεκκίνηση έρχεται μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις μεταξύ του ΟΣΕ και της Hellenic Train, όπου και βρέθηκαν ορισμένα κοινά σημεία, ώστε να προχωρήσει αρχικά η επανεκκίνηση των εμπορευματικών δρομολογίων της εταιρίας.

Αφορούν στα μέτρα ασφαλείας, που έχουν να κάνουν μεταξύ άλλων, με τα συστήματα επικοινωνιών στις σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα, με τοποθέτηση πομπών σε συγκεκριμένα σημεία προς την Ειδομένη και με τη φύλαξη των διαβάσεων προς την Ειδομένη.

Πριν από το Πάσχα θα είναι σε πλήρη ανάπτυξη ο σιδηρόδρομος – Θα προστίθενται γραμμές ανά πέντε ημέρες

• 1.4.2023. Επανεκκίνηση (επιπλέον):

InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζεύγος)
Προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα
Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
Λάρισα – Βόλος
Λαμία – Στυλίδα
• 6.4.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)
Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)
• 11.4.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

Οι δικλείδες ασφαλείας

Τουλάχιστον έως την οριστική παράδοση των έργων τεχνολογικής αναβάθμισης του δικτύου θα εφαρμόζονται, επιπλέον, τα ακόλουθα:

Α. Άμεση ενίσχυση ασφάλειας

• Κλειστοί 5 σταθμοί (θα λειτουργούν μόνο για επιβίβαση – αποβίβαση).

• Στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες.

• Μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε 80 χλμ. και 100 χλμ. για προαστιακούς/εμπορευματικούς και επιβατικές αμαξοστοιχίες αντιστοίχως.

• Στελέχωση με 2 μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών.

• Στελέχωση των προαστιακών συρμών με 1 συνοδό.

• Στελέχωση με 3 συνοδούς των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη έναντι των 2 που υπάρχουν σήμερα.

• Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου σε ΟΣΕ και Hellenic Train.

Β. Μηχανισμοί επίλυσης προβλημάτων

• Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).

• Δημιουργία Technical Help Desk με σκοπό την ανταλλαγή τεχνικών πληροφοριών μεταξύ των μηχανοδηγών και της τεχνικής βάσης για την άμεση επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά την πορεία ενός συρμού.

• Εξυπηρέτηση επιβατών σε σημαντικούς σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου (ιδίως Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Λιανοκλάδι).

Γ. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού

• Ταχεία ολοκλήρωση πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ βάσει προγραμματισμού για το έτος 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα.

• Για λόγους ταχύτητας, από την υφιστάμενη προκήρυξη 2022 θα καλυφθεί και ο προγραμματισμός προσλήψεων 2023 για κρίσιμους τομείς συντήρησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και τεχνικού προσωπικού.

• Παραμονή των υπηρετούντων με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

• Διερεύνηση δυνατότητας ανανέωσης συμβάσεων με το προσωπικό φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων.

• Επαναξιολόγηση εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης κρίσιμου προσωπικού.

• Ενεργοποίηση ψυχολογικής υποστήριξης κρίσιμου προσωπικού ΟΣΕ και Hellenic Train από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.

Δ. Αναβάθμιση και επιτήρηση υποδομών

• Αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για την ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα.

• Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάταξη και συντήρηση σηράγγων.

• Λειτουργία στον συντομότερο δυνατό χρόνο του συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF.

• Αστυνομική προστασία υποδομών σε κρίσιμα σημεία του δικτύου.

Ε. Ρυθμιστικές παρεμβάσεις

• Δρομολόγηση επικαιροποίησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.

• Ποινική αναβάθμιση εγκλημάτων κλοπής και κλεπταποδοχής σιδηροδρομικού υλικού.

• Συμπερίληψη στα μέτρα στήριξης των οικογενειών των θανόντων από δεκαετία σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ