Ελλαδα

Guardian: Οι προσπάθειες της Ελλάδας να γίνει τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο

Σε ποιους απευθύνεται - Το μήνυμα της νέας καμπάνιας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Χιονισμένη Αράχωβα
Η Ελλάδα θέλει να γίνει τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο - Εικόνα από τη χιονισμένη Αράχωβα © EUROKINISSI / ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΙΜΠΑΣ

Δημοσίευμα του Guardian για την επέκταση της τουριστικής σεζόν - Οι αφίξεις το καλοκαίρι και η προσπάθεια αύξησης της τουριστικής κίνησης τον Χειμώνα

Επέκταση της τουριστικής σεζόν και τουρισμό 12 μήνες τον χρόνο επιδιώκει το Υπουργείο Τουρισμού. Σε δημοσίευμά του ο Guardian αναφέρεται στην προσπάθεια της Ελλάδας να προσελκύσει βορειοευρωπαίους συνταξιούχους, αλλά και digital nomads τόσο τους φθινοπωρινούς, όσο και τους χειμερινούς μήνες. 

Η βρετανική εφημερίδα, σε εκτενές ρεπορτάζ της επισημαίνει ότι το 2022 ο ελληνικός τουρισμός σημειώνει απροσδόκητη επιτυχία με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις και τις αφίξεις να αναμένεται να ξεπεράσουν τις αντίστοιχες του 2019 -χρονιά ρεκόρ- όταν η χώρα προσέλκυσε περίπου 33,1 εκατομμύρια τουρίστες και περισσότερα από 18 δισ. ευρώ σε έσοδα.

Σε δηλώσεις του στο μέσο ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, σημείωσε ότι «οι πόρτες μας είναι ανοιχτές 12 μήνες το χρόνο, αυτό πρέπει να το γνωρίζουν οι φίλοι μας στη Βόρεια Ευρώπη, οι οποίοι μπορούν να έρθουν στην Ελλάδα τον χειμώνα». Το ρεπορτάζ υπογραμμίζει ότι αυτή είναι η πρώτη φορά που η Ελλάδα προσπαθεί συντονισμένα να διαφημιστεί ως χειμερινός προορισμός, με τον Βασίλη Κικίλια να έχει δουλέψει μήνες για την υλοποιήση αυτής της πρωτοβουλίας. Τον Σεπτέμβριο επισκέφθηκε το Παρίσι, το Βερολίνο, τη Βιέννη και τη Στοκχόλμη για να μεταφέρει το μήνυμα, πραγματοποιώντας επαφές με αεροπορικές εταιρείες, τουριστικούς πράκτορες, συνταξιοδοτικά ταμεία και ομοσπονδίες.

Στο πλαίσιο αυτών των προσπαθειών θα υπάρξουν προωθητικές ενέργειες που θα αφορούν και σε αεροπορικές εταιρείες και tour operators. Ταυτόχρονα, την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει καμπάνια στο Λονδίνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με αφίσα «Θέλεις να αισθανθείς ξανά 20 ετών;», η οποία απεικονίζει ένα ηλικιωμένο ζευγάρι πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό να απολαμβάνει το κρασί του και να βρίσκει τη χαμένη νιότη του στην Ελλάδα, αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ