Ελλαδα

ΕΥΔΑΠ: Ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση για όλους

Εύκολες, γρήγορες και ασφαλείς συναλλαγές

328203-678198.png
Φίλιππος Κόλλιας
ΤΕΥΧΟΣ 823
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
pexels-vlada-karpovich-4050312blue.jpg

Επωφεληθείτε από τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ

Σε μια πάρα πολύ απλή υπόθεση έχει εξελιχθεί κάθε συναλλαγή με την ΕΥΔΑΠ, καθώς η εταιρεία έχει εμπλουτίσει σε μεγάλο βαθμό τις ηλεκτρονικές της υπηρεσίες, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να κάνουμε σχεδόν τα πάντα από το σπίτι. Ιδιαίτερα, μάλιστα, κατά την περίοδο της πανδημίας, αναπτύχθηκαν ψηφιακές λύσεις προσαρμοσμένες στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών, εξασφαλίζοντας παράλληλα την αδιάλειπτη ανταπόκριση της εταιρείας.

Επωφεληθείτε από τις υπηρεσίες του eΕΥΔΑΠ
Μέσω του eΕΥΔΑΠ, του ηλεκτρονικού καταστήματός της ΕΥΔΑΠ, οι καταναλωτές κατά την εγγραφή τους ανακαλύπτουν περισσότερες δυνατότητες και οφέλη που διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους, πραγματοποιώντας πλήθος αιτημάτων και συναλλαγών εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, όπως ακριβώς θα συνέβαινε κατά την επίσκεψή τους σε ένα από τα Περιφερειακά Κέντρα της ΕΥΔΑΠ. Συγκεκριμένα, μέσα από το eΕΥΔΑΠ, οι χρήστες αποκτούν πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στη διαχείριση των παροχών των ακινήτων τους, προχωρούν σε πληρωμή των λογαριασμών τους ή διακανονισμού των οφειλών τους και εξόφληση των δόσεων. Επίσης, ενημερώνουν τα στοιχεία τους σε περίπτωση μεταβολής και υποβάλλουν αίτημα για την υπαγωγή τους στα ειδικά τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ (επαγγελματικό, φιλανθρωπικό, πολυτέκνων, υπερηλίκων) ή στο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο, παρακολουθώντας την πορεία τους ηλεκτρονικά.

Περιβαλλοντική συνείδηση
Επιπλέον, κάθε καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει εξατομικευμένες ενημερώσεις μέσω sms, σε περίπτωση υψηλών καταναλώσεων και μέσω της υπηρεσίας Ebill να ενεργοποιήσει την αποστολή ηλεκτρονικού λογαριασμού, καταργώντας τον έντυπο και μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μαζί θα κάνουμε το χαρτί οξυγόνο», για κάθε 5 λογαριασμούς που καταργούνται, η ΕΥΔΑΠ φυτεύει ένα δέντρο σε συνεργασία με τη we4all.

Κι αν δεν με διευκολύνουν οι ηλεκτρονικές συναλλαγές;
Για τους πελάτες που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική διεκπεραίωση των αιτημάτων τους, παρέχεται η επιλογή να κλείσουν ραντεβού με την ΕΥΔΑΠ, μέσα από το ηλεκτρονικό ημερολόγιο κρατήσεων που βρίσκεται αναρτημένο στο eydap.gr, επιλέγοντας δίωρα ραντεβού, την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμούν. Εναλλακτικά, μπορούν να κλείσουν ραντεβού καλώντας στο 24ώρο Κέντρο Εξυπηρέτησης 1022 ή στο 210214444 ή να επικοινωνήσουν μέσω της υπηρεσίας Click2Call για να εξυπηρετηθούν για οποιοδήποτε ζήτημα.

Αναβαθμισμένη εφαρμογή για smartphones και tablet
Ένα ακόμη βήμα, προς την ολοκληρωμένη ψηφιακή εξυπηρέτηση για κάθε πελάτη, κάνει η ΕΥΔΑΠ με τη νέα αναβαθμισμένη εφαρμογή EYDAPP, για smartphones και tablet, που έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, απολαμβάνοντας μία νέα εμπειρία βασισμένη στο User Experience (UX). Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσουν εκ νέου την εφαρμογή που ταιριάζει στο λογισμικό τους, iOS ή Android. Η προβολή και η απευθείας πληρωμή των λογαριασμών, από το EYDAPP, είναι μία εύκολη υπόθεση. Και με τη λειτουργία barcode scanning οι χρήστες έχουν την επιλογή να σκανάρουν τον αριθμό παραστατικού τους, χωρίς να χάνουν χρόνο πληκτρολογώντας, ή να συνδεθούν με τα στοιχεία του eΕΥΔΑΠ τους, username και password, για να αποκτήσουν πρόσβαση είτε στον λογαριασμό τους, είτε σε όλες τους τις παροχές.

Πολλαπλές υπηρεσίες
Στην πορεία εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών, οι τρόποι πληρωμής υποστηρίζονται στο εξής από τη ΔΙΑΣ (Διατραπεζικά Συστήματα). Έτσι, οι χρήστες έχουν την επιλογή να εξοφλούν τον λογαριασμό τους ή τη δόση του διακανονισμού τους με Χρεωστική, Πιστωτική ή Προπληρωμένη Κάρτα, χωρίς να απομακρύνονται από το ασφαλές περιβάλλον της εφαρμογής EYDAPP.

Επιπλέον, η ενότητα «Δήλωση Βλάβης» εμπλουτίστηκε με την υπηρεσία ιστορικού, όπου αποθηκεύονται οι υποβληθείσες δηλώσεις και δίνεται η δυνατότητα επανα-υποβολής τους, σε περίπτωση που δεν έχουν επιλυθεί.

Να σημειωθεί ότι το EYDAPP διατίθεται και στα Αγγλικά με νέες διαδραστικές οδηγίες, ενώ το minisite της εφαρμογής πληρεί τις προδιαγραφές για Άτομα Με Ειδικές Ανάγκες, όπως ορίζονται από τις οδηγίες προτύπου WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.0. Level AΑ.

Μείνετε συντονισμένοι για ό,τι νεότερο μέσα από τις επίσημες σελίδες της ΕΥΔΑΠ στα social media Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και Υoutube

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ