Ελλαδα

Μετρό: Επεκτείνεται προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Εθνική Οδό

Tο μετρό της Αθήνας μεγαλώνει

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
ΜΕΤΡΟ Αττικής © Eurokinissi/
Tο μετρό της Αθήνας θα προεκταθεί προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό © Eurokinissi/

Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ανακοίνωσε ο Νικόλαος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Το Μετρό της Αθήνας μεγαλώνει και, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, Νικόλαο Κουρέτα, θα προεκταθεί προς Γλυφάδα, Καλλιθέα, Ίλιον, Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις τανακοίνωσε ο κ. Κουρέτας από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Γραμμή 4

Ειδικότερα, όσον αφορά τη Γραμμή 4, που προ ημερών υπεγράφη το Τμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή, σημείωσε ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής.

Γραμμή 2 

Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022.

Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 'Αλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ, Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός-Υμηττός.

Γραμμή 1 

Επιπρόσθετα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ.

Γραμμή 3

Ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα-Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022.

Τέλος, μιλώντας για το ζήτημα των αρχαίων στον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας δήλωσε: «Δεν σχολιάζουμε ούτε κρίνουμε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης» και πρόσθεσε ότι: «Είμαστε η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει».

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εάν δεν είχε γίνει το έργο Μετρό του Πειραιά, δεν θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» και αναφέρθηκε στις αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις αρχαιοτήτων από τον σταθμό Αγία Σοφία, καθώς και κατά τη διάρκεια των έργων στο Μετρό του Πειραιά και της Αθήνας.

Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις 

ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.