Πώς αναβαθμίζεται το «112» με την υπηρεσία eCall
Η περίπτωση τροχαίου και η αυτόματη αποστολή στοιχείων
Αναβαθμιζεται η υπηρεσία eCall του ευρωπαϊκού αριθμού έκτακτης ανάγκης «112» για ατυχήματα με ΙΧ - Τι αλλάζει.
Αναβαθμίζεται ο ευρωπαϊκός αριθμός κλήσης έκτακτων αναγκών «112» με τη δυνατότητα αποστολής περισσότερων στοιχείων στις κλήσεις «eCall» αυτόματα από τα οχήματα, σε περίπτωση ατυχήματος.
Ως κλήση «eCall» θεωρείται η κλήση έκτακτης ανάγκης από το όχημα με βάση τον αριθμό «112». Σε περίπτωση ατυχήματος, τα οχήματα που διαθέτουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα ενημερώνουν αυτόματα το «112», στέλνοντας μήνυμα με τα στοιχεία και τη θέση του οχήματος.
Ουσιαστικά, όταν ένα αυτοκίνητο εμπλακεί σε ατύχημα, θα μπορεί το ίδιο να στέλνει μήνυμα στο «112» μέσω αυτόματου συστήματος, χωρίς δηλαδή να απαιτείται η ενέργεια του οδηγού ή κάποιου επιβάτη, οι οποίοι, ενδεχομένως να μην είναι σε θέση να επικοινωνήσουν. Η υπηρεσία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τον οδηγό σε περιπτώσεις που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή χρειάζεται βοήθεια.
Σήμερα κατά την κλήση «eCall», η συσκευή IVS που βρίσκεται εντός του οχήματος στέλνει αυτόματα μια ελάχιστη δέσμη δεδομένων, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τη θέση του οχήματος (με βάση το GPS της συσκευής IVS), τον αριθμό πλαισίου, το καύσιμο και τη μάρκα/μοντέλο του οχήματος.
Το σχετικό Μνημόνιο Συνεργασίας συνυπέγραψαν ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο Υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Νίκος Χαρδαλιάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Κοινωνίας της Πληροφορίας κ. Σταύρος Ασθενίδης.
Στόχος του Μνημονίου είναι η διασύνδεση του Συστήματος Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης «112» με τη βάση δεδομένων αδειών κυκλοφορίας οχημάτων που τηρεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την παροχή στοιχείων στις κλήσεις «eCall».
Για την υλοποίηση του έργου, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα παράσχει πρόσβαση στη βάση δεδομένων στοιχείων οχημάτων που τηρεί, ενώ το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, μέσω του Αναδόχου του ΟΤΕ ΑΕ, θα αναπτύξει την διασύνδεση της βάσης δεδομένων με το Σύστημα Διαχείρισης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112.
Με το Μνημόνιο Συνεργασίας θα εξασφαλισθεί η πρόσβαση στο πρωτόκολλο επικοινωνίας του «112» με τη βάση δεδομένων του Υπουργείου Μεταφορών, έτσι ώστε με την κλήση «eCall» θα παρέχονται τα εξής στοιχεία:
- Αριθμός Κυκλοφορίας
- Αριθμός Πλαισίου
- Κωδικός Οχήματος
- Περιγραφή Αμάξης
- Μάρκα Οχήματος
- Εμπορική Ονομασία Οχήματος
- Χρώμα
- Καύσιμο
- Ημερομηνία Χορήγησης Πρώτης Άδειας
- Ημερομηνία Χορήγησης Πρώτης Άδειας Διεθνώς
Σημειώνεται πως δεν θα αποστέλλονται προσωπικά στοιχεία, όπως το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ισχυρή καταιγίδα πλήττει αυτή την ώρα την πόλη
«Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από τα πρωτόκολλα διαδικασίες»
Πτώση της θερμοκρασίας από το απόγευμα του Σαββάτου
«Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις» σχολίασε ο καθηγητής
Αύριο θα φωτίσει τον ουρανό
Μετά από σφοδρή σύγκρουση δύο οχημάτων
Ανοιχτά τα εμπορικά αύριο Κυριακή
Όσα συζητήθηκαν στα πάνελ σε video, highlights και εικόνες
Ποια φαγητά ξεχώρισαν
Τα νέα στοιχεία - μαρτυρίες που έφερε στο φως η εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη
Η πρόγνωση για τις επόμενες ημέρες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.