- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσσαλονίκη: Πέθανε 22χρονη που είχε πέσει από ύψος 8 μέτρων
Η εκδοχή της Αστυνομίας για το δυστύχημα
Θεσσαλονίκη: Πέθανε μετά από 10 ημέρες νοσηλείας 22χρονη που έπεσε από οκτώ μέτρα ύψος την παραμονή της Πρωτοχρονιάς.
Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή η 22χρονη κοπέλα από την Θεσσαλονίκη, που είχε πέσει την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στο κενό από ταράτσα καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος, όπου είχε σκαρφαλώσει, ύψους οκτώ μέτρων.
Η 22χρονη είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο με ασθενοφόρο, που είχαν καλέσει περίοικοι ακούγοντάς την να καλεί σε βοήθεια. Η κοπέλα πέθανε μετά από 10 ημέρες νοσηλείας. Η νεκροψία-νεκροτομή αναμένεται να ρίξει φως στην υπόθεση.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την αστυνομία εξετάστηκε η εκδοχή η κοπέλα να ανέβηκε στο σημείο για να φωτογραφηθεί, όμως, κάτι τέτοιο απορρίπτει η οικογένεια της.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η τραγωδία γράφτηκε στο λιμάνι του Πειραιά τον Σεπτέμβριο του 2023
Eπιχειρούν 118 πυροσβέστες, 11 αεροσκάφη, 3 ελικόπτερα
Οι πολίτες καλούνται να μην ανοίγουν το αρχείο
10 αεροσκάφη και 2 ελικόπτερα επιχειρούν στο σημείο
Σε γενική επιφυλακή οι αρμόδιες υπηρεσίες
Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο κοινωνικής προσφοράς και υπευθυνότητας της ION
Οι πρώτες πληροφορίες
Τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της
Επί 20 μέρες οι 43χρονος έπαιζε θέατρο
Άνοιξε για τους πεζούς το κομμάτι από την Τσιμισκή έως τη Μητροπόλεως - Συνεχίζονται οι εργασίες
Ο ρόλος των βοριάδων που φυσούν στο Αιγαίο
Εις βάρος της έχει σχηματιστεί δικογραφία για κακούργημα
Σε ιδιωτικό ναυπηγεία εκδηλώθηκε η πυρκαγιά
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.