Εξετάστηκαν και βγήκαν αρνητικά στον κορωνοϊό, τα δείγματα επτά ατόμων που είχαν εισαχθεί με ύποπτα συμπτώματα στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη.
Αρνητικά στον κορωνοϊό βγήκαν τα δείγματα επτά ατόμων που εξετάστηκαν στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας. Σημειώνεται ότι και οι επτά ήρθαν από την Ιταλία.
Υπενθυμίζεται πως είναι τέσσερα συνολικά μέχρι στιγμής τα κρούσματα του κορωνοϊού στην Ελλάδα, καθώς πριν από λίγο ανακοινώθηκε πως 36χρονη καθηγήτρια, που και αυτή είχε πρόσφατα ταξιδέψει στην Ιταλία, έχει προσβληθεί από τον ιό.
Η γυναίκα νοσηλεύεται σε θάλαμο απομόνωσης στο νοσοκομείο «Αττικόν» και η κατάσταση της υγείας της χαρακτηρίζεται καλή.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Συνεχίζει κανονικά το δρομολόγιό του για τη Σούδα
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Μήλου
«Ένιωθα πως είχε κάτι διαφορετικό επάνω του. Είμαι πολύ τυχερή», τόνισε μεταξύ άλλων
Προσωρινή λεωφορειακή γραμμή Χ21, ποιους σταθμούς θα συνδέει
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Ποια πεδία θα κινηθούν ανοδικά
Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς
Η ανακοίνωση της εταιρείας
Έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι
Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το μέγεθος της καταστροφής
Η κυκλοφορία στην περιοχή διεξάγεται με μεγάλες καθυστερήσεις
Η συνολική διάρκεια της θητείας τους έχει οριστεί στους δώδεκα μήνες
Αναλυτικά οι περιοχές - Δείτε τον χάρτη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.