Ελλαδα

Τέλος η απεργία στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά

Κρίθηκε παράνομη με απόφαση του Πρωτοδικείου Πειραιά - Τι ζητούν οι εργαζόμενοι

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
container23432.jpg

Κανονικά προσέρχονται από το απόγευμα της Παρασκευής οι εργαζόμενοι στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά.

Η απεργία που είχε κηρύξει το Εργατικό Κέντρο Πειραιά προκειμένου να καλύψει την κινητοποίηση της Ένωσης Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ) έξω από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας, κρίθηκε παράνομη, έπειτα από προσφυγή στη δικαιοσύνη της DPORT, της εταιρείας που διαχειρίζεται εργαζόμενους για λογαριασμό του ΣΕΠ.

Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά είχε εξαγγείλει την Πέμπτη 24ωρη απεργία, προκειμένου να καλύψει το συγκεκριμένο σωματείο μέλος του.

Η Ένωση Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά, σε ανακοίνωσή της ζητεί:

  • την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας,
  • μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους,
  • σύσταση επιτροπών υγιεινής και ασφάλειας και
  • πρόληψη των επαγγελματικών ασθενειών και εργατικών ατυχημάτων.

ΣΕΒ: Aμφίβολης αντιπροσωπευτικότητας σωματείο

Την έντονη αντίδρασή του για την κινητοποίηση της Ένωσης Εργαζομένων στη Διακίνηση Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΕΝΕΔΕΠ) εξέφρασε με ανακοίνωσή του ο ΣΕΒ.

Αναλυτικά:

Τις ημέρες αυτές επιχειρείται από ολιγομελές κομματικό σωματείο μειοψηφίας η παρεμπόδιση λειτουργίας του λιμανιού του Πειραιά. Ο ΣΕΒ είναι αντίθετος σε οποιαδήποτε προσπάθεια υπονόμευσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας και ομαλής λειτουργίας της αγοράς, ιδιαίτερα σε αυτήν την κρίσιμη για τη χώρα περίοδο. 

Το αμφίβολης αντιπροσωπευτικότητας σωματείο αυτό, διοργανώνει κινητοποιήσεις και αποκλείει συστηματικά τον εμπορικό λιμένα, παρά το γεγονός ότι η ελληνική δικαιοσύνη χαρακτήρισε αυτές τις ενέργειές του παράνομες και καταχρηστικές.

Παρεμποδίζεται έτσι η πρόσβαση στην εργασία, όχι μόνο της πλειοψηφίας των εργαζομένων της εταιρείας, αλλά και των εργαζόμενων σε όσες εταιρείες εδρεύουν στο λιμάνι ή συναλλάσσονται εντός αυτού.

Παρεμποδίζεται επίσης η είσοδος και στους τελωνειακούς δημοσίους υπαλλήλους, δημιουργώντας ζημία στο Ελληνικό Δημόσιο, λόγω απώλειας φορολογικών εσόδων και καταβολής μισθών χωρίς ουδεμία παραγωγή έργου.

Οι εταιρείες που θίγονται από τις ενέργειες του ολιγομελούς σωματείου, απασχολούν περισσότερους από 1500 εργαζομένους, ενώ συνολικά στο λιμάνι εργάζονται παραπάνω από 5000 άτομα. Σημειωτέον ότι τα μισθολογικά επίπεδα στις εταιρείες αυτές είναι υψηλότερα από το μέσο όρο του κλάδου, αλλά το σωματείο επιμένει να αξιώνει ανεδαφικές μισθολογικές αυξήσεις.

Το συνολικό κόστος των κινητοποιήσεων αυτών για την ελληνική οικονομία (επιχειρήσεις και εργαζόμενους) είναι τεράστιο, αφού αφορά μια νευραλγική για την ανάπτυξη δραστηριότητα, τη στιγμή μάλιστα που το λιμάνι του Πειραιά κερδίζει διαρκώς έδαφος και αναδεικνύεται πρωταγωνιστής έναντι των ανταγωνιστών του σε όλη την Ευρώπη. 

Ο ΣΕΒ κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη σημαντική  βλάβη που προκαλείται στην ελληνική οικονομία από τις αυθαίρετες δράσεις μιας μικρής μειοψηφίας συνδικαλιστών, αμφιβόλου αντιπροσωπευτικότητας και από την ολιγωρία των αρμόδιων αρχών που ανεχόμενοι τέτοιου είδους συμπεριφορές στέλνουν αρνητικά μηνύματα στις αγορές σχετικά με την ομαλή λειτουργία των θεσμών στη χώρα, και:

Ζητά την άμεση παρέμβαση της Δικαιοσύνης και των αρμόδιων αρχών προκειμένου να αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του Λιμανιού του Πειραιά
.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ