- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Θεσσαλονίκη: Αναστάτωση από τηλεφώνημα για βόμβα στο Δικαστικό Μέγαρο
Μέλη της ΤΕΕΜ έκαναν έλεγχο
Σε συναγερμό τέθηκαν πριν από λίγο οι αστυνομικές αρχές στη Θεσσαλονίκη ύστερα από προειδοποιητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο Δικαστικό Μέγαρο.
Άγνωστος, σύμφωνα με την αστυνομία, τηλεφώνησε στις 8:55 στα γραφεία ενημερωτικής ιστοσελίδας στην Αθήνα, και προειδοποίησε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα, η οποία σε μία ώρα θα εκραγεί.
Στο κτίριο, το οποίο δεν εκκενώθηκε, έγινε αμέσως έλεγχος από αστυνομικούς του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών και δεν διαπιστώθηκε ύπαρξη βόμβας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αφορά την ίση αμοιβή, τη μισθολογική διαφάνεια και συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις
Αύριο η ανακοίνωση των βαθμολογιών
Νέα τροπή στις έρευνες για το διπλό φονικό
Τι αναφέρουν πηγές του Πυροσβεστικού Σώματος
Όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις - Δείτε τον χάρτη
Το επόμενο στάδιο περιλαμβάνει την ολοκλήρωση και αξιολόγηση των τεχνικών αναφορών
50 θανάτους ανά εκατομμύριο κατοίκων
Σε αυξημένη επιφυλακή η Πυροσβεστική
Τα απαραίτητα προσόντα και τα ηλικιακά όρια
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής στο σημείο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.