Ελλαδα

Η «Βίβλος» του καταναλωτή για τηλεφωνία και Διαδίκτυο

100 ερωτήσεις κι απαντήσεις σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
123486-276857.jpg

Η ΕΕΤΤ παρουσιάζει τον «Οδηγό καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο», μία νέα, ηλεκτρονική και εύχρηστη έκδοση, διαθέσιμη στο www.eett.gr, με σκοπό την ενημέρωση και την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών.

Ο «Οδηγός Καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο» της ΕΕΤΤ περιλαμβάνει απαντήσεις στις 100 πιο συχνές ερωτήσεις καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως χρήστες υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εταιριών, τα βήματα για την επίλυση προβλημάτων, τον ρόλο της ΕΕΤΤ στην αγορά, καθώς και αρμοδιότητες άλλων φορέων σε θέματα καταναλωτή.

Ειδικότερα, ο Οδηγός της ΕΕΤΤ επικεντρώνεται σε θέματα όπως είναι η φορητότητα τηλεφωνικών αριθμών, ο έλεγχος των χρεώσεων και η χρήση Διαδικτύου μέσω smartphone, η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), η υποβολή καταγγελιών κ.ά. Επίσης, παρουσιάζει τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που η ΕΕΤΤ έχει αναπτύξει και διαθέτει στο διαδικτυακό τόπο της για τους καταναλωτές και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Για την έκδοση του Οδηγού Καταναλωτή αξιοποιήθηκαν ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία που έχουν προκύψει από τους εποπτικούς ελέγχους της ΕΕΤΤ στην αγορά ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καθώς και από τη διαχείριση των αιτημάτων/καταγγελιών από τον Τομέα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (ΤΕΚ) της Αρχής. Επισημαίνεται ότι ο ΤΕΚ διαχειρίστηκε 7.319 γραπτά αιτήματα/καταγγελίες καταναλωτών εντός του 2015.

Πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε τον Οδηγό Καταναλωτή για τηλεφωνία και Διαδίκτυο

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.