Κοσμος

Ο CEO του HBO παραδέχθηκε πως δημιούργησε fake accounts για να απαντάνε σε κριτικούς στο Twitter

Η αποκάλυψη για τον «μυστικό στρατό», όπως τον αποκαλούσε

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του HBO, Casey Bloys
Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του HBO, Casey Bloys © EPA

HBO: Τα fake accounts στο Twitter που επιτίθενται σε κριτικούς - Η αποκάλυψη για τον «μυστικό στρατό», όπως τον αποκαλούσε

Ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του HBO, Casey Bloys, ζήτησε συγγνώμη επειδή ανέθεσε στους υπαλλήλους του να δημιουργήσουν ψεύτικους λογαριασμούς στο Twitter για να επιτεθούν στους κριτικούς της τηλεόρασης.

Ο Bloys απάντησε σε ένα δημοσίευμα του Rolling Stone που αναφερόταν σε υποτιθέμενα μηνύματα μεταξύ του ιδίου και της Kathleen McCaffrey, αντιπροέδρου του HBO. Σε έξι συνομιλίες, το ζευγάρι συζητούσε για έναν «μυστικό στρατό» που θα μπορούσε να απαντήσει στους τηλεοπτικούς κριτικούς που έκαναν αρνητική κριτική σε σειρές του HBO.

Κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης για τον επερχόμενο προγραμματισμό του HBO και του Max, ο Bloys τοποθετήθηκε στους ισχυρισμούς αυτούς. «Για όσους από εσάς με γνωρίζετε, ξέρετε ότι είμαι ένα στέλεχος πολύ, πολύ παθιασμένο με τις σειρές που αποφασίζουμε να κάνουμε» είπε, σύμφωνα με το Variety.

«Φυσικά και με τους ανθρώπους που τις κάνουν και τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτές. Θέλω οι εκπομπές να είναι σπουδαίες. Θέλω οι άνθρωποι να τις αγαπούν. Θέλω να τις αγαπάτε όλοι. Είναι πολύ σημαντικό για μένα το τι σκέφτεστε όλοι για τις σειρές. Όταν το σκέφτεστε αυτό, σκεφτείτε τότε το 2020 και το 2021. Εργάζομαι από το σπίτι και κάνω ένα scroll στο Twitter. Και μου έρχεται μια πολύ, πολύ χαζή ιδέα για να εκτονώσω την απογοήτευσή μου».

Παραδέχτηκε ότι τα έξι tweets σε διάστημα 18 μηνών δεν ήταν «πολύ αποτελεσματικά», αλλά ζήτησε συγγνώμη από όσους είχαν εμπλακεί. «Προφανώς, κανείς δεν θέλει να είναι μέρος μιας ιστορίας με την οποία δεν έχει καμία σχέση», είπε. «Αλλά επίσης, όπως πολλοί από εσάς γνωρίζετε, έχω προχωρήσει τα τελευταία δύο χρόνια στη χρήση DMs. Έτσι, τώρα, όταν διαφωνώ με κάτι σε μια κριτική, ή όταν διαφωνώ με κάτι που βλέπω, πολλοί από εσάς έχετε την ευγένεια να ασχοληθείτε μαζί μου σε μια ανταλλαγή απόψεων και νομίζω ότι αυτός είναι μάλλον ένας πολύ πιο υγιής τρόπος για να το αντιμετωπίσετε».

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ