Μιλήσαμε με τον σκηνοθέτη για τη δική του ξεχωριστή προσέγγιση στην παράσταση που ανεβαίνει σήμερα στο θέατρο Άττις- Νέος Χώρος
Νίκη - Μαρία Κοσκινά
Γεννήθηκα στην Αθήνα και από μικρή διάβαζα ό,τι έπεφτε στα χέρια μου. Μεγαλώνοντας, άρχισα να γράφω -κυρίως για μένα- οπότε αποφάσισα να σπουδάσω δημοσιογραφία. Οι σπουδές στο Πάντειο (στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού) ήταν για μένα μια αποκάλυψη, καθώς μου άνοιξαν δρόμους έρευνας και αναζήτησης σε διάφορα επιστημονικά πεδία, με αποτέλεσμα να είμαι από τους λίγους και τολμηρούς που επέλεξαν να ακολουθήσουν την Κατεύθυνση «Πολιτισμός και Πολιτιστική Διαχείριση». Και έτσι οι σπουδές μου συνεχίστηκαν στη Λυών, στο Μεταπτυχιακό «Μουσειολογία και Νέα Μέσα» (Université Jean Moulin Lyon III). Η παραμονή μου στη Λυών, η πρακτική άσκηση στο Παρίσι και ένα διδακτορικό -που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ- με κράτησαν για αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας, καθώς δεν μπορούσα να αποφασίσω σε ποια χώρα ήθελα να ζήσω. Γιατί επέστρεψα; Ίσως γιατί αγαπώ τη χώρα μου και την πόλη μου και προτιμώ να γράφω στη μητρική μου γλώσσα. Και κάπως έτσι άφησα τη Μουσειολογία και επέστρεψα στη Δημοσιογραφία. Συνδυάζω και τις δυο μου αγάπες, αρθρογραφώντας στο κομμάτι του Πολιτισμού. Στον ελεύθερό μου χρόνο ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη μουσική και λατρεύω το θέατρο και τον κινηματογράφο.
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Θα παρουσιαστεί για λίγες παραστάσεις στην Ελλάδα, προτού φύγει για την Ευρώπη και την Ασία
Μεγάλα events στο ΟΑΚΑ, την Τεχνόπολη, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Κύτταρο
Τι θα δούμε στις γκαλερί και τους χώρους τέχνης της Αθήνας
«Ο χορός του θανάτου»: Μια παράσταση που μας προσκαλεί σε ένα σκοτεινό παιχνίδι τρόμου, ακραία θεατρικού
Η Ηρώ Μπέζου και η Δήμητρα Τρυπάνη ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια «ραδιοφωνική όπερα»
Το πρόγραμμα έχει τίτλο «Η πτώση των δικτατοριών και η άνθιση του νέου κινηματογράφου / Ελλάδα – Ισπανία - Πορτογαλία»
Μιλήσαμε με τον ηθοποιό για την παράσταση «Σκηνές από έναν γάμο» στο θέατρο Χώρα, για τα μυστικά μιας σχέσης που αντέχει στον χρόνο, για τη συνεργασία με τη σύζυγό του και την πορεία του στην υποκριτική
Έντονη σωματικότητα, εξπρεσιονιστικοί φωτισμοί, video-art, μουσική, μάσκες που παραπέμπουν σε πίνακες του Φράνσις Μπέικον: αυτά είναι τα εργαλεία του σκηνοθέτη Τάσου Σαγρή
Τι θα δούμε στο Εθνικό, το Παλλάς, το Θέατρο Τέχνης, το Δίπυλον και το ΠΛΥΦΑ