Μαζί με μια καμπάνια ύψους 1 εκατομμυρίου δολαρίων, κάνοντας τον κόσμο των κρυπτονομισμάτων ακόμα πιο προσιτό
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Market News
ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
Υποστήριξε τη διοργάνωση του παραδοσιακού ιαπωνικού φεστιβάλ Natsu Matsuri, σε συνεργασία με την Πρεσβεία της Ιαπωνίας στην Ελλάδα και τον Δήμο Αθηναίων
Δύο από τα κορυφαία καταστήματά της -Αγία Παρασκευή και Καλαμαριά- αποκτούν νέα μορφή και δημιουργούν μια νέα καταναλωτική εμπειρία.
Η Δημιουργική ενέργεια «ξεδιπλώθηκε» με την ολοκλήρωση του Καλλιτεχνικού Διαγωνισμού του illy Greece.
Για την παραγωγή τσιμέντου μηδενικού αποτυπώματος άνθρακα
30, 31 Μαΐου & 1 Ιουνίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο του ΟΣΥ
Η σειρά συμπληρωμάτων διατίθεται αποκλειστικά στα φαρμακεία και περιλαμβάνει 11 εξειδικευμένα προϊόντα
Ολοκληρώθηκε και επίσημα το rebranding της Netcompany-Intrasoft, η οποία λειτουργεί πλέον υπό το όνομα και την ταυτότητα της μητρικής Netcompany
Η νέα καμπάνια του εμβληματικού aperitivo μας παρασύρει στο πορτοκαλί του κύμα