- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και Στεφανία Γουλιώτη: Οι πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας της Kaiser
Μια συνεργασία που δεν πέρασε απαρατήρητη - και όχι άδικα
Μπύρα ή Kaiser;
Ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης και η Στεφανία Γουλιώτη, δύο πρόσωπα που έχουν ξεχωρίσει την τελευταία περίοδο με τις ερμηνείες τους στην τηλεόραση και στο θέατρο, ενώνουν τις δυνάμεις τους στη νέα διαφημιστική καμπάνια της μπύρας Kaiser. Πρόκειται για ένα σποτ που έχει ήδη τραβήξει την προσοχή, όχι μόνο λόγω της υψηλής παραγωγικής αισθητικής του, αλλά κυρίως χάρη στη φυσικότητα και τη χημεία των δύο πρωταγωνιστών, που φαίνεται να φέρνουν στην οθόνη κάτι πολύ περισσότερο από ένα διαφημιστικό μήνυμα.
Ο κόσμος αγαπά τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη. Με τον οικείο του τόνο και την ερμηνευτική του ευαισθησία, έχει καταφέρει να αποκτήσει μια ξεχωριστή θέση στο κοινό — τόσο μέσα από τις τηλεοπτικές του δουλειές όσο και από το χιούμορ και τη ζεστασιά που τον χαρακτηρίζουν. Από την άλλη, η Στεφανία Γουλιώτη, με τη θεατρική της σκευή και το υποκριτικό της εύρος, έχει αναγνωριστεί ως μια από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της γενιάς της. Η συνύπαρξή τους σε αυτή την καμπάνια δεν φαίνεται να είναι μια τυχαία επιλογή. Αντίθετα, λειτουργεί σαν ένα μικρό καλλιτεχνικό statement μέσα στο πλαίσιο μιας αφήγησης που συνδυάζει το χιούμορ με τη λεπτότητα.
Η τηλεοπτική διαφήμιση επιλέγει να μιλήσει με το ύφος που έχουν και οι δύο ηθοποιοί: απλό και αυθεντικό. Ο Δαδακαρίδης ανοίγει μια παγωμένη Kaiser και για λίγο γίνεται «βασιλιάς». Ένας καθημερινός τύπος, σε μια καθημερινή στιγμή, που αποκτά βασιλική υπόσταση με έναν σχεδόν κινηματογραφικό τρόπο. Η Γουλιώτη εισβάλλει με χαμόγελο στη σκηνή και η ισορροπία αλλάζει. Η μεταξύ τους αλληλεπίδραση είναι αβίαστη, με χιούμορ και ειλικρίνεια, αφήνοντας τον θεατή με την αίσθηση ότι παρακολουθεί μια σκηνή από σειρά, όχι μια συμβατική διαφήμιση. Ποιανού είναι τελικά αυτή η Kaiser;
Το ενδιαφέρον είναι πως η ίδια η Kaiser, παρόλο που αποτελεί το προϊόν της καμπάνιας, ενσωματώνεται με τρόπο διακριτικό, σαν να ήταν απλώς το κοινό σημείο σε μια ιστορία ανθρώπων. Μια μπύρα που στέκεται στο τραπέζι, όχι απλά ως επιλογή, αλλά ως συνοδοιπόρος στις στιγμές χαλάρωσης και αυθεντικότητας. Αυτό είναι και το «χαρτί» της συγκεκριμένης διαφήμισης: δεν επιδιώκει να επιβάλει το προϊόν, αλλά να το συνδέσει με τις στιγμές που έχουμε απλά ανάγκη για μια μπύρα που θα μας κάνει να αισθανθούμε «βασιλιάδες». Κι όταν κάποιος μας την παίρνει μέσα από τα χέρια, τότε μπορούμε να βάλουμε και μια δεύτερη στο τραπέζι και να την απολαύσουμε μαζί του.
Ήδη, το feedback από κοινό και επαγγελματίες του χώρου δείχνει πως η καμπάνια έχει πετύχει κάτι περισσότερο από το αναμενόμενο. Όχι μόνο ανέδειξε τη Kaiser μέσα από μια έξυπνη και προσεγμένη αισθητικά προσέγγιση, αλλά κατάφερε να δημιουργήσει buzz γύρω από δύο καλλιτέχνες που βρίσκονται στην καλύτερη επαγγελματική τους φάση. Οι ερμηνείες τους, αν και σε σύντομο τηλεοπτικό χρόνο, δείχνουν τη δύναμη που έχει η τέχνη της υποκριτικής ακόμα και μέσα σε ένα διαφημιστικό πλαίσιο.
Και τελικά, ίσως αυτή να είναι και η πιο ενδιαφέρουσα διάσταση της νέας καμπάνιας της Kaiser: η ικανότητά της να φέρει κοντά την τέχνη και την καθημερινότητα. Να μετατρέψει ένα απλό άνοιγμα μπίρας σε μια σκηνή με χιούμορ, χαρακτήρα και συναίσθημα. Και όταν το κάνει αυτό με δύο πρωταγωνιστές όπως ο Δαδακαρίδης και η Γουλιώτη, τότε δεν μιλάμε απλώς για διαφήμιση, αλλά για μια μικρή στιγμή που αξίζει να την απολαύσεις, σχεδόν όσο και την ίδια την μπύρα. Τελικά, όμως, Μπύρα ή Kaiser;