Ο διεθνώς καταξιωμένος χορογράφος μιλάει για το νέο έργο του «Thrice», που θα δούμε στις 23/7 στο 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας
- CITY GUIDE
- PODCAST
-
34°

14 χρόνια Golden Home: Μια ιστορία οράματος, πίστης και ηγεσίας

Συνέντευξη με τον Νίκο Γαλάτη, Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Golden Home
Από το ξεκίνημά της το 2011, η Golden Home κατάφερε να μεταμορφώσει τον χάρτη της ελληνικής αγοράς ακινήτων, εξελισσόμενη στην κορυφαία εταιρία του κλάδου. Με ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο 70.000 ακινήτων και περισσότερους από 710.000 πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό, η εταιρία συνδυάζει την τεχνολογία με την ανθρώπινη προσέγγιση, δημιουργώντας μια νέα εποχή στον χώρο του real estate. Σε αυτή τη συνέντευξη, ο Νίκος Γαλάτης, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Home, μιλάει για το όραμα που τον οδήγησε στη δημιουργία της εταιρίας, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, τις αξίες που τη διέπουν και το επαγγελματικό μέλλον που οραματίζεται για αυτήν.
Κύριε Γαλάτη, πώς γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία της Golden Home;
Η ιδέα για τη Golden Home γεννήθηκε από μια απλή, αλλά ισχυρή παρατήρηση: στην ελληνική αγορά ακινήτων έλειπε τότε, την εποχή της οικονομικής κρίσης εννοώ, μια οργανωμένη, ανθρώπινη και απολύτως επαγγελματική προσέγγιση. Διαθέτοντας σημαντική εμπειρία στον κλάδο, ήμουν πεπεισμένος ότι μπορούσε να δημιουργηθεί κάτι νέο, που θα ικανοποιούσε τις δύσκολες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς εκείνη την περίοδο. Ήθελα, λοιπόν, να δημιουργήσω έναν οργανισμό που να χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τον πελάτη, να σέβεται το ακίνητο ως αγαθό και να προσφέρει πραγματική αξία σε κάθε συναλλαγή. Η επιδίωξή μου ήταν η Golden Home να γίνει η μεγαλύτερη εταιρία στην Ελλάδα.
Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες δυσκολίες στα πρώτα σας βήματα;
Το μεγαλύτερο ρίσκο ήταν η απόφαση να αναπτύξουμε την Golden Home σε πανελλαδικό επίπεδο. Όταν άνοιξαν τα πρώτα μας καταστήματα, κάποιοι το θεώρησαν παράτολμο. Και μάλιστα, ήταν πολλοί εκείνοι που μου έλεγαν να μην το κάνω, καθώς είναι κάτι που «δεν γίνεται». Όμως, πίστευα ότι το όραμα μας έπρεπε να αγγίξει περισσότερους ανθρώπους και πήγα κόντρα στην περιρέουσα ατμόσφαιρα. Αυτό το ρίσκο αποδείχθηκε στρατηγική κίνηση, που έθεσε τα θεμέλια για τη σημερινή μας θέση ως ηγέτη στην αγορά.
Σήμερα, τι διαφοροποιεί τη Golden Home από τον ανταγωνισμό;
Η Golden Home διαφοροποιείται γιατί προσφέρει μια συνολική εμπειρία, όχι απλά μια υπηρεσία. Είμαστε δίπλα στον πελάτη με επαγγελματισμό, τεχνογνωσία και ουσιαστικό ενδιαφέρον. Το δίκτυό μας, οι εκπαιδεύσεις μας, η εσωτερική μας οργάνωση και η κουλτούρα της συνεχούς βελτίωσης είναι στοιχεία που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε.
Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της επιτυχίας σας;
Θα έλεγα ότι είναι τέσσερις:
1. Οι Άνθρωποί μας: Επενδύουμε καθημερινά στην εκπαίδευση και στην εξέλιξη της ομάδας μας.
2. Η Τεχνολογία: Υιοθετούμε κάθε νέο εργαλείο που μπορεί να κάνει τη δουλειά μας καλύτερη.
3. Η Πελατοκεντρική μας Φιλοσοφία: Ο πελάτης είναι πάντα στο κέντρο των αποφάσεών μας.
4. Η Διαφάνεια και Ηθική: Χτίζουμε σχέσεις που βασίζονται στην αλήθεια και στον σεβασμό.
Πόσο σημαντική θεωρείτε τη σωστή εκπαίδευση των συνεργατών σας;
Η εκπαίδευση αποτελεί βασικό πυλώνα της φιλοσοφίας μας. Σε έναν τόσο δυναμικό και απαιτητικό κλάδο όπως το real estate, η συνεχής μάθηση δεν είναι προαιρετική, είναι αναγκαία. Έχουμε επενδύσει και συνεχίζουμε να επενδύουμε σε οργανωμένα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων για όλους τους συνεργάτες μας, γιατί πιστεύουμε ότι η προσωπική και επαγγελματική τους εξέλιξη είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την επιτυχία της Golden Home.
Πώς βλέπετε εσείς αυτή τη στιγμή την Golden Home;
Τη βλέπω ως μια μεγάλη οικογένεια, μια ηγέτιδα δύναμη στην αγορά ακινήτων και ένα ζωντανό οργανισμό που συνεχώς εξελίσσεται. Είμαι περήφανος για όλα όσα έχουμε καταφέρει, αλλά ακόμα περισσότερο για τον τρόπο που τα καταφέρνουμε: με ήθος, επιμονή και όραμα.
Και αν σας ζητούσα να περιγράψετε το DNA της Golden Home με τρεις λέξεις;
Όραμα, Πάθος, Συνέπεια. Από την πρώτη ημέρα μέχρι και σήμερα, αυτά τα τρία στοιχεία καθοδηγούν κάθε μας βήμα. Το όραμα μας δίνει κατεύθυνση, το πάθος μάς δίνει ενέργεια και η συνέπεια χτίζει την εμπιστοσύνη με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας.
Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσει η αγορά ακινήτων τα επόμενα χρόνια;
Η αγορά αλλάζει ραγδαία. Οι προκλήσεις που βλέπω είναι η ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη, η ψηφιακή μετάβαση και η δυναμική των διεθνών επενδυτών στην Ελλάδα. Εμείς, στη Golden Home, προετοιμαζόμαστε για αυτές τις αλλαγές μέσα από στρατηγικές επενδύσεις στην τεχνολογία, στην εκπαίδευση και στη διεύρυνση των υπηρεσιών μας.
Πιστεύετε ότι το real estate στην Ελλάδα θα γίνει ακόμη πιο εξωστρεφές τα επόμενα χρόνια;
Ναι, το πιστεύω ακράδαντα. Η Ελλάδα έχει μπει δυναμικά στο ραντάρ των διεθνών επενδυτών και των αγοραστών κατοικιών από το εξωτερικό. Η ποιότητα ζωής, η στρατηγική θέση και οι επενδυτικές ευκαιρίες της χώρας δημιουργούν τεράστιες δυνατότητες. Η Golden Home ήδη εργάζεται συστηματικά προς αυτή την κατεύθυνση, με στρατηγικές συνεργασίες και δράσεις που ενισχύουν το διεθνές μας αποτύπωμα.
Ποιο είναι το μεγαλύτερό σας όραμα για τα επόμενα χρόνια;
Το όραμά μου είναι να δούμε τη Golden Home να συνεχίζει να ηγείται, να εξελίσσεται σε έναν ακόμα μεγαλύτερο οργανισμό που θα παραμένει, όμως, πιστός στις αξίες του. Θέλω να δώσουμε νέες ευκαιρίες στα νέα ταλέντα της αγοράς και να επεκτείνουμε το αποτύπωμά μας και στο εξωτερικό.
Ποιο μήνυμα θα θέλατε να στείλετε στην ομάδα σας και στους πελάτες σας;
Στην ομάδα μου θέλω να πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ». Τίποτα από όλα όσα χτίσαμε δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το δικό τους πάθος και αφοσίωση. Στους πελάτες μας, στέλνω ένα μήνυμα εμπιστοσύνης: θα είμαστε πάντα εδώ, να τους προσφέρουμε όχι απλώς υπηρεσίες, αλλά λύσεις ζωής. Μαζί χτίζουμε το μέλλον.
Δειτε περισσοτερα
Τι συμβαίνει όταν ανοίγουν τα στούντιο και ο θεατής περνά το κατώφλι της δημιουργίας;
Τρεις ωραίες ιστορίες σε μια πρόσκληση εγκαινίων – κι ένα νησί όνειρο
Η μεγαλύτερη ανάπλαση της νεότερης Ελλάδας χτίζεται πάνω σε στρώματα ιστορίας
Μια αναδρομή στη ζωή της απόλυτης ντίβας της μαύρης αμερικανικής μουσικής λίγο πριν τη συναυλία της στο Καλλιμάρμαρο
Μια μεγάλη εξομολόγηση για τη μουσική, τη ζωή του, την Πάρο και το νέο του άλμπουμ «Τα Θαλασσινά του Πάριου» που έγινε ο No.1 δίσκος του καλοκαιριού σε πωλήσεις