Smart Life

Train for change: Η νέα γενιά δίνει το περιβαλλοντικό παράδειγμα

Πώς οι νέες γενιές αλλάζουν τον τρόπο ζωής μας, επιλέγοντας sustainable προϊόντα

328203-678198.png
Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
1200x628.png

INTERSPORT: Μένει πιστή στο περιβαλλοντικό όραμά της και επενδύει στα Sustainable προϊόντα.

Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο που έδειχνε να μην νοιάζεται για το περιβάλλον θα περίμενε κανείς ότι οι Millennials θα έμεναν το ίδιο άπραγοι με τις προηγούμενες γενιές. Όμως τα πράγματα εξελίχθηκαν πολύ διαφορετικά. Ο σεβασμός στο περιβάλλον έπαψε να είναι το νόημα μιας παγκόσμιας ημέρας και σταδιακά έγινε ένας αγώνας για τη ζωή. Τον ίδιο δρόμο ακολούθησε και η Gen Z και πλέον η φιλοσοφία του sustainability έχει περάσει σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Ακόμη και στον τρόπο που προπονούμαστε.

foto_2.jpg


Οι νεότερες γενιές δεν έμειναν μόνο στα λόγια. Προτίμησαν τον sustainable τρόπο ζωής και ντύθηκαν με αυτόν τον τρόπο. Οι Μillennials και η Gen Ζ ηγούνται αυτής της μεταστροφής προς έναν sustainable τρόπο ζωής. Όχι μόνο ως μόδα ή lifestyle, αλλά ως συνειδητοποιημένη επιλογή. Πολλοί έφηβοι διαθέτουν όλο και μεγαλύτερα ποσά για βιώσιμα προϊόντα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία που προήλθαν από έρευνες των εταιρειών Nielsen, Deloitte, Bloomberg…

  • Το 54% της Gen Z θα πλήρωνε έως και +10% για sustainable προϊόντα
  • Το 50% των Millennials επιθυμεί τη μείωση της «Γρήγορης Μόδας»

Είναι πράγματι τόσο σημαντικό να προτιμήσουμε τα sustainable προϊόντα;
Μπορεί να μην είναι εύκολα κατανοητό, αν δεν είσαι μυημένος, να αντιληφθείς τη διαφορά που κάνουν μερικά υφάσματα στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Κι όμως τα ρούχα και τα παπούτσια που φοράμε είναι υπεύθυνα για τη μόλυνση των υδάτων, το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την αύξηση των απορριμμάτων. Δύο παραδείγματα είναι ικανά να σε πείσουν…

  • 2.700lt νερό απαιτούνται για να φτιαχτεί ένα t-shirt.
  • 5,5lt νερό καταναλώνονται για να παραχθεί ένα πλαστικό μπουκάλι 500ml.
  • Εάν η διάρκεια ζωής των ρούχων επεκτεινόταν κατά 9 μήνες, θα επέφερε μείωση 20-30 στο αποτύπωμα άνθρακα

1200x1200.png

Πιστή στις αρχές της η INTERSPORT δείχνει ότι το DNA της είναι συνυφασμένο με το sustainability. Όταν οι τάσεις των νέων συναντούν τις υπεύθυνες και φιλικές προς το περιβάλλον πολιτικές των εταιρειών ρούχων, τότε το αποτέλεσμα είναι μοναδικό. Τα sustainable προϊόντα αποτελούν σημαντική πτυχή της INTERSPORT, «δείχνοντας» ουσιαστικά ποιο είναι το μέλλον των sport. Το πρόσφατο πρόγραμμα «Ανακυκλώνω - Κερδίζω» είναι μόνο μια πτυχή του σημαντικού αυτού έργου. Ενός έργου που δείχνει να υπακούει τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της νέας γενιάς και να μετατρέπει την εταιρία στον απόλυτο προορισμό για Sustainable προϊόντα.

foto_1.jpg

Η INTERSPORT δημιούργησε μια ειδική κατηγορία που φτάνει τους 1000 κωδικούς ρούχων. Στόχος, αυτός ο αριθμός να μεγαλώνει συνεχώς και να γίνει δυνατή η επέκταση και σε άλλα προϊόντα. Τα ρούχα που φέρουν τη σήμανση «sustainable» είναι φτιαγμένα από ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά και θα τα βρεις σε όλα τα καταστήματα Intersport και στο eshop.

Οι νέοι στέκονται αρωγοί στην προσπάθεια της INTERSPORT για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Για να γίνει όμως αυτό πραγματικότητα, απαιτείται η συμμετοχή όλων μας. Εσύ θα μείνεις πίσω;

 

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ