Η KPMG υποστηρίζει την ένταξη μαθητών/τριών της περιοχής της Καλλιθέας
Με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) “The Tipping Point”
Οι άνθρωποι της KPMG, από διάφορες βαθμίδες και θέσεις, αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα με στόχο να συμβάλλουν ενεργά στην προετοιμασία των νέων για την αγορά εργασίας του αύριο σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) “The Tipping Point”
Η KPMG μένει πιστή στον 3ο πυλώνα δράσης Κοινωνικής Υπευθυνότητας για τη δια βίου μάθηση και για πρώτη φορά παρουσιάζει μια νέα συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό (ΜΚΟ) “The Tipping Point” που στόχο έχει να συμβάλλει στη δημιουργία ενημερωμένων και ενσυνείδητων νέων, σε ότι αφορά τις ακαδημαϊκές επιλογές τους και τη μελλοντική τους επαγγελματική σταδιοδρομία. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η KPMG υποστηρίζει τη συμμετοχή μαθητών/τριών στην περιοχή της Καλλιθέας στην Αττική καθώς με τα νέα της γραφεία στο “THE WAVE” θέλει να «αγκαλιάσει» τη νέα της γειτονιά στο κέντρο της πόλης.
Με το πρόγραμμα αυτό, οι άνθρωποι της εταιρείας, από διάφορες βαθμίδες και θέσεις, αναλαμβάνουν το ρόλο του μέντορα με στόχο να συμβάλλουν ενεργά στην προετοιμασία των νέων για την αγορά εργασίας του αύριο, μοιράζοντας τις γνώσεις και την εμπειρία τους από τον κλάδο που προέρχονται. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολύτιμος αρωγός της πρωτοβουλίας αποτελεί η τεχνολογία, χάρη στην οποία τα στελέχη της KPMG και μέντορες του The Tipping Point, καταφέρνουν να «επισκεφθούν» ψηφιακά τις τάξεις μαθητών/τριών σε όλη την Ελλάδα με έναν σύγχρονο και άμεσο τρόπο, να συνομιλήσουν μαζί τους, και να τους βοηθήσουν να διευρύνουν τον επαγγελματικό τους ορίζοντα.
Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG στην Ελλάδα, δήλωσε: «Η δια βίου μάθηση και η εκπαίδευση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των ανθρώπων μας και δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τις δράσεις μας. Έτσι η συνεργασία μας αυτή έρχεται να ενδυναμώσει τη δέσμευσή μας, σε συνάρτηση με τον τέταρτο στόχο βιώσιμης ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών σχετικά με τη διασφάλιση ποιοτικής εκπαίδευσης, αλλά και σε συνέχεια της δέσμευσης της μέσα από το “Our Impact Plan” για την ευημερία της κοινωνίας που δραστηριοποιούμαστε. Είμαι βέβαιος ότι η συνεισφορά της KPMG στο πολύτιμο έργο του ΜΚΟ The Tipping Point θα συμβάλλει τόσο στην εξέλιξη της νέας γενιάς, όσο και στην επίτευξη μιας πιο βιώσιμης και συμπεριληπτικής κοινωνίας.»
Η Αμαλία Κωνσταντακοπούλου, Co– Founder & Director, του ΜΚΟ “The Tipping Point”, δήλωσε «Στο The Tipping Point πιστεύουμε ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και σε προσλαμβάνουσες είναι βασικό δικαίωμα κάθε νέου/ας. Μέσα από τη συνεργασία μας με την ΚPMG στην Ελλάδα, χαιρόμαστε για την ένταξη ενός ακόμα σχολείου στο The Tipping Point Program, καθώς και για τη συμβολή αξιόλογων στελεχών της ως μέντορες, με στόχο να εμπνεύσουν μαθητές και μαθήτριες ανά την Ελλάδα.»
Στιγμιότυπο από την live ομαδική συνεδρία που πραγματοποίησε το στέλεχος της KPMG στην Ελλάδα, Μαριλένα Παππά, Events Coordinator, με μαθητές/τριές Γυμνασίου.