Market

Digital Onboarding: Πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες για όλους από την Τράπεζα Πειραιώς

Βελτιώνει τις συνθήκες προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία στις τραπεζικές υπηρεσίες.

115151-718269.jpg
Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
kv

Η νέα υπηρεσία Digital Onboarding από την Τράπεζα Πειραιώς σηματοδοτεί ακόμα ένα βήμα ψηφιακής εξέλιξης στην παροχή γρήγορης και ασφαλούς προσβασιμότητας  όλων των τραπεζικών λειτουργιών και υπηρεσιών για όλους

Πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες για όλους, με απλό, γρήγορο  και ασφαλή τρόπο, δίνει η Τράπεζα Πειραιώς με την υπηρεσία Digital Onboarding που επιτρέπει σε μη πελάτες της να αποκτήσουν καταθετικό λογαριασμό, κάνοντας εξ αποστάσεως εγγραφή μόλις σε 15 λεπτά, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κατάστημα και έντυπα δικαιολογητικά.

Η Πειραιώς ενισχύει συνεχώς την ψηφιακή της φαρέτρα με νέες λειτουργικότητες και παράλληλα, βελτιώνει τις συνθήκες προσβασιμότητας των ατόμων με αναπηρία στις τραπεζικές υπηρεσίες.

Ατομα από απομακρυσμένες περιοχές ή έχουν δυσκολίες μετακίνησης μπορούν να κάνουν χρήση του DigitalOnboarding και μάλιστα, για άτομα με προβλήματα ακοής, η Τράπεζα έχει προβλέψει ώστε ο εκπρόσωπος της Τράπεζας που κάνει την ταυτοποίηση του πελάτη μέσω βιντεοκλήσης, να γνωρίζει τη Νοηματική Γλώσσα.

Όπως επισημαίνει ο Στέλιος Ηλιάδης, Γενικός Διευθυντής Retail Banking & Distribution Networks -Retail Segments Strategy & Sales της Τράπεζας Πειραιώς, η Τράπεζα έχει δημιουργήσει ένα ευρύ πλαίσιο δράσεων και πρωτοβουλιών ειδικά σχεδιασμένων για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία, έχοντας ως αρωγό τους αντίστοιχους φορείς και ομοσπονδίες.

Είναι ενδεικτικό ότι μέσω της συνεργασίας με την Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (ΟΜ.Κ.Ε.) έγινε εφικτή η παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών στους κωφούς και βαρήκοους πελάτες της Τράπεζας, αξιοποιώντας σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές και εκπαιδεύοντας ομάδα υπαλλήλων στις βασικές αρχές της νοηματικής γλώσσας, σημειώνει ο κ. Ηλιάδης. Αναγνωρίζοντας μάλιστα τη συνεργασία αυτή, η Ομοσπονδία βράβευσε πρόσφατα την Τράπεζα για τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί.

Η συνεργασία της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος με την Τράπεζα Πειραιώς ξεκίνησε το 2017 και μέσω αυτής έχουν ικανοποιηθεί πάγια αιτήματα της Ομοσπονδίας για τις τραπεζικές συναλλαγές των κωφών – βαρήκοων ατόμων, αφήνοντας στο παρελθόν τα εμπόδια που αντιμετώπιζαν καθημερινά, σημειώνει ο Πρόεδρος Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος Κωνσταντίνος Σίμψης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα, λέει ο κ. Σίμψης, αποτελεί η πρόσφατη υπηρεσία Digital Οnboarding, η οποία παρέχει στους νέους ιδιώτες, κωφούς - βαρήκοους πελάτες της τη δυνατότητα ταυτοποίησης μέσω βιντεοκλήσης στην νοηματική.

Digital Customer Onboarding της Τράπεζας Πειραιώς

Τι είναι το Digital Onboarding

Η υπηρεσία Digital Onboarding επιτρέπει σε όποιον το επιθυμεί, και δεν είναι πελάτης της Τράπεζας Πειραιώς, να ανοίξει καταθετικό λογαριασμό, επιλέγοντας τη χρήση που επιθυμεί – μισθοδοσία, καθημερινές ανάγκες ή αποταμίευση – μέσω κινητού.

Απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα άνω των 18 ετών που διαθέτουν ελληνικό Δελτίο Ταυτότητας και κωδικούς TAXISnet και η κινητή τους συσκευή υποστηρίζει  λειτουργικό iOS ή android.

Η απομακρυσμένη εγγραφή ολοκληρώνεται σε μόλις 15 λεπτά, ενώ για την επιτυχή ολοκλήρωσή της είναι απαραίτητη η ύπαρξη επικαιροποιημένων στοιχείων στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας. 

Ο νέος πελάτης αποκτά άμεσα πρόσβαση στο winbank web banking και στο mobile app, και μπορεί, σε δεύτερο χρόνο, να ζητήσει κάποιο άλλο προϊόν ή υπηρεσία της Τράπεζας Πειραιώς.

Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, του αποστέλλεται ταχυδρομικά η χρεωστική του κάρτα.

Όλα τα δικαιολογητικά αποθηκεύονται αυτόματα σε ψηφιακή μορφή και ο πελάτης δεν χρειάζεται να αναρτήσει αρχεία ταυτότητας ή λογαριασμών ΔΕΚΟ για την ταυτοποίησή του, καθώς όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά καταχωρούνται μέσω του gov.gr και η ταυτοποίηση γίνεται μέσω βιντεοκλήσης με εκπρόσωπο της Τράπεζας.

Το σύνολο της διαδικασίας ευνοεί τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος αφού δεν γίνεται εκτύπωση εγγράφων ούτε από τον πελάτη, ούτε από την Τράπεζα,ενώ επιτυγχάνονται χαμηλότερες εκπομπές άνθρακα (CO2), απόρροια της μη χρήσης μέσου μεταφοράς από τον πελάτη για την επίσκεψή του στο κατάστημα.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ