- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Δύο σημαντικές διακρίσεις για το «ΖΑΓΟΡΙ» από τους καταναλωτές
Προϊόν Της Χρονιάς & #1 στη Λίστα TopBrands 2022 στην κατηγορία του
Η προτίμηση των καταναλωτών στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι ιδιαίτερα τιμητική για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ.
Οι Έλληνες καταναλωτές επιβράβευσαν το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, αναδεικνύοντάς το ως «Προϊόν της Χρονιάς 2022» στη κατηγορία Φυσικού Μεταλλικού Νερού σε συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, στον ομώνυμο θεσμό που πιστοποιεί την προϊοντική καινοτομία.
Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ καθώς είναι αποτέλεσμα της ανεξάρτητης έρευνας της IRI Hellas, σε δείγμα 3.200 καταναλωτών στην Ελλάδα. Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN, είναι το πρώτο ελληνικό εμφιαλωμένο νερό σε φιάλες από 30% ανακυκλωμένο πλαστικό (r-PET) και 100% ανακυκλώσιμες. Η σειρά εμφιαλωμένου νερού ΖΑΓΟΡΙ GO GREEN προσφέρει στους καταναλωτές το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, καθαρό και ανέγγιχτο, όπως ταξιδεύει κάτω από την επιφάνεια της γης, στους φυσικούς υδροφόρους ορίζοντες της Πίνδου, ενώ παράλληλα τους δίνει τη δυνατότητα να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα, συμβάλλοντας έμπρακτα στην προστασία του περιβάλλοντος.
Η δεύτερη διάκριση, φέρνει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, στην 1η θέση στον κλάδο του εμφιαλωμένου νερού στη λίστα με τα Top 100 Brands 2022 (42η θέση στο γενικό σύνολο των 100 brands) της ελληνικής αγοράς προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, που πωλούνται μέσω των αλυσίδων σούπερ μάρκετ. Η λίστα με τα Top 100 Brands 2022, προέρχεται από ανάλυση των στοιχείων πωλήσεων που καταγράφει ετησίως η ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών IRI Hellas, σε 2.500 καταστήματα supermarket (εκτός των καταστημάτων LIDL), ενώ περιέχει τις μάρκες που επιλέγουν να αγοράζουν περισσότερο οι καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ.
Η προτίμηση των καταναλωτών στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ είναι ιδιαίτερα τιμητική για την ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ καθώς επιβραβεύει την προσπάθεια της εταιρείας, να καινοτομεί συνεχώς, προσφέροντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.