- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Lidl Ελλάς: Νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα»
Με σεβασμό στην ελληνική παράδοση και τη γαστρονομική κουλτούρα
Η Lidl Ελλάς φέρνει κάθε τόπο στον τόπο σας με τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων «Nώμα».
Η Lidl Ελλάς, με σεβασμό στην ελληνική παράδοση και τη γαστρονομική κουλτούρα, φέρνει στο τραπέζι κάθε σπιτιού τα τοπικά και ποιοτικά προϊόντα γεωγραφικής προέλευσης «Νώμα», μεταφέροντας μνήμες και γεύσεις από τον τόπο σας.
Σε συνεργασία με Έλληνες παραγωγούς και αγρότες, η Lidl Ελλάς συγκεντρώνει τα εκλεκτά προϊόντα «Νώμα», για να προσφέρει στους καταναλωτές τα αρώματα, τις γεύσεις και τις αναμνήσεις από κάθε τόπο της χώρας μας, στον τόπο τους.
Η λέξη «νῶμα» σημαίνει από την αρχαιότητα νόημα και ανάμνηση. Το νόημα σάς δένει με την ποιότητα και η ανάμνηση με τον τόπο. Αυτή είναι και η υπόσχεση των ελληνικών & τοπικών προϊόντων «Νώμα» και της Lidl Ελλάς απέναντι στους καταναλωτές. Να μεταφέρουν την παράδοση, την αυθεντική γεύση και την άριστη ποιότητα από κάθε τόπο, στον τόπο σας.
Το λανσάρισμα της νέας σειράς γίνεται μέσα από μία ανατρεπτική και γεμάτη γεύσεις & αρώματα ταινία. Με συμπρωταγωνιστές τα προϊόντα «Νώμα» και έναν νεαρό άνδρα, ταξιδεύουμε στην ελληνική ύπαιθρο, μέσα από ένα ξεχωριστό, κινούμενο σπίτι. Χωρίς να κάνουμε βήμα γνωρίζουμε ξεχωριστούς τόπους, παρακολουθώνταςτον πρωταγωνιστή να προμηθεύεται εκλεκτές πρώτες ύλες από τοπικούς παραγωγούς, να απολαμβάνει τη δημιουργική διαδικασία της μαγειρικής, αλλά και να γεύεται τα τοπικά προϊόντα «Νώμα».
Στη Lidl Ελλάς όλα αρχίζουν και καταλήγουν στην ποιότητα. Μια ποιότητα που είναι άρρηκτα δεμένη με την αυθεντικότητα, καθώς οι πρώτες ύλες αλλά και τα τελικά προϊόντα έχουν γερές ρίζες στον τόπο που τα παράγει.
Η ταινία «Νώμα» δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη The Newtons Laboratory, την παραγωγή του τηλεοπτικού spot υλοποίησε η Filmiki Productions με τη σκηνοθετική ομάδα των Danny & Loco, ενώ τη μουσική επένδυση επιμελήθηκε ο διάσημος καλλιτέχνης Νίκος Πορτοκάλογλου.
Περισσότερα στο corporate.lidl.gr