Market

Κάθε μέλισσα χρειάζεται έναν φίλο

Η δράση της Αττική-Πίττας “Beecome a friend” βάζει τη μέλισσα στο επίκεντρο

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κάθε μέλισσα χρειάζεται ένα φίλο

Η Αττική-Πίττας δημιουργεί την ιστοσελίδα beecomeafriend.gr για να ενισχύει την δράση της που βάζει τη μέλισσα στο επίκεντρο.

Η Αττική-Πίττας, που από την ίδρυσή της έχει σαν βασικό της στόχο τη βιωσιμότητα και περαιτέρω ανάπτυξη της ελληνικής μελισσοκομίας, ενισχύει τη δράση της “Beecome a friend”, που βάζει τη μέλισσα στο επίκεντρο και γίνεται αφορμή να γίνετε όλοι φίλοι της. Δημιουργεί την ιστοσελίδα beecomeafriend.gr, όπου βρίσκετε όλη την πληροφόρηση για τη σημασία της μέλισσας και των προϊόντων της. Η ευαισθητοποίηση όλων για το περιβάλλον και η βοήθειά που θα προσφέρετε σε κάθε μικρή μέλισσα είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να συνεχιστεί το πολύτιμο έργο της με ασφάλεια.

Παράλληλα, το Μέλι Αττική μέσα από τον διαγωνισμό «Πίσω στο μελίσσι» στη σελίδα του Instagram @MeliAttiki, προτρέπει μικρούς και μεγάλους να συμμετέχουν με τις γνώσεις τους για τις μέλισσες, κερδίζοντας όμορφα δώρα.
 
Η Αττική-Πίττας επενδύει στην ελληνική μελισσοκομία, στηρίζει την παραγωγή ελληνικών ποιοτήτων και προωθεί με τις μάρκες της, Αττική και Φίνο, το ελληνικό μέλι σε όλη την Ελλάδα και σε όλον τον κόσμο. Ως αποτέλεσμα, δημιουργείται μία αλυσίδα στήριξης των μελισσών της ελληνικής γης γιατί… ΚΑΘΕ ΜΕΛΙΣΣΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΦΙΛΟ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ