- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Η Lidl Ελλάς στις «The Most sustainable companies in greece» για 3η συνεχή φορά
H βιώσιμη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν» αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση
H Lidl Ελλάς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις που αξιολογήθηκαν και εντάσσονται στην ομάδα των ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για το έτος 2020.
Για 3η συνεχή φορά η Lidl Ελλάς αποτελεί μια από τις πρώτες 20 επιχειρήσεις, οι οποίες αξιολογήθηκαν από το Sustainability Performance Directory και εντάσσονται στην ομάδα των ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για το έτος 2020.
Το Sustainability Performance Directory έχει ως στόχο τη δημιουργία του Χάρτη της Βιώσιμης Ανάπτυξης και της Υπεύθυνης Επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, ώστε να καταστεί σημείο αναφοράς όλων των επιχειρήσεων που αναπτύσσουν πολιτικές, πρωτοβουλίες, δράσεις και συστήματα, τα οποία συμβάλλουν στη δημιουργία μιας Βιώσιμης Οικονομίας – Κοινωνίας.
Οι εταιρίες που παρουσιάζονται από το Quality Net Foundation, τον εξειδικευμένο Οργανισμό σε Θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης, ως ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE, μπορούν να λειτουργήσουν ως παραδείγματα βέλτιστης επιχειρηματικής πρακτικής και να παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου που συνδέεται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και την προσέλκυση επενδύσεων, εκπαιδεύοντας όλη την αλυσίδα αξίας τους.
«Στη Lidl Ελλάς η έννοια της βιώσιμης ανάπτυξης είναι συνυφασμένη με την εταιρική μας κουλτούρα και διατρέχει όλες τις ενέργειές μας, λειτουργώντας ως γραμμικό σύστημα ολικής ευθύνης. Είναι ταυτόχρονα και ένα δίκτυο αλληλεπίδρασης, με κάθετους άξονες επιρροής, που εμπνέει και καθοδηγεί τα ενδιαφερόμενα μέρη μας», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου - Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.
Η ένταξη της Lidl Ελλάς στις ΤHE MOST SUSTAINABLE COMPANIES ΙΝ GREECE για 3η συνεχή φορά αποτελεί σημαντικό επίτευγμα και έμπρακτη απόδειξη πως για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη και η διαρκής επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν» αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση.
Για την εταιρία μία πιο βιώσιμη Lidl Ελλάς σημαίνει μία πιο βιώσιμη Ελλάδα. Και αυτό παρουσιάζεται αναλυτικά και με διαφανή τρόπο στη δεύτερη κατά σειρά Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης που εξέδωσε η εταιρία για τα οικονομικά έτη 2017-2018. Εκεί διατυπώνονται, ανάμεσα σε άλλα, οι σαφείς στόχοι της εταιρίας για υπεύθυνα προϊόντα, παρουσιάζονται τα στοιχεία του πρώτου απολογισμού κλιματικού αποτυπώματος και αποτυπώνεται η συμβολή της στην απασχόληση.
Η έκθεση συντάχθηκε σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο “GRI Standards” σε επίπεδο κάλυψης “Core”, λαμβάνοντας την αντίστοιχη πιστοποίηση, και είναι πλήρως εναρμονισμένη με την Ατζέντα 2030 για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους σχετικούς με αυτήν 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.
Θα βρείτε την Έκθεση εδώ.