Η Coca-Cola, στο πλαίσιο της κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future, υλοποιεί με τον Άκη Πετρετζίκη την καμπάνια «Μενού με ό,τι έχεις».
Η νέα καμπάνια κατά της σπατάλης τροφίμων, αποτελεί μέρος της ευρύτερης κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future, με στόχο τίποτα να μην πάει χαμένο.
Η Coca-Cola, το brand που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το φαγητό, στο πλαίσιο της κοινωνικής πλατφόρμας Zero Waste Future, υλοποιεί σε συνεργασία με τον Άκη Πετρετζίκη την καμπάνια «Μενού με ό,τι έχεις», που θα είναι στον αέρα μέχρι και τις 18 Απριλίου. Στόχος της καμπάνιας είναι να εκπαιδεύσει και να ενημερώσει τον Έλληνα καταναλωτή γύρω από το θέμα της σπατάλης τροφίμων, να προτείνει πρακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί να καταπολεμηθεί, καθώς επίσης να δώσει καθημερινές συμβουλές ανακύκλωσης των συσκευασιών τους.
Στην Ελλάδα κάθε νοικοκυριό πετάει στα σκουπίδια περίπου 196 κιλά τρόφιμα ανά άτομο τον χρόνο, ενώ το μεγαλύτερο ποσοστό σπατάλης σημειώνεται στα φρούτα και λαχανικά, με βάση τις έρευνες της ΜΚΟ ‘Μπορούμε’, στρατηγικό συνεργάτη της Coca-Cola. Μέσα από τη νέα καμπάνια, «Μενού με ό,τι έχεις», στόχος του brand είναι η μείωση της σπατάλης φαγητού και η ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από ζητήματα που αφορούν την ανακύκλωση και την κυκλική οικονομία. Η Coca-Cola και ο σεφ Άκης Πετρετζίκης, βοηθάνε τον κόσμο έμπρακτα να αξιοποιήσουν ό,τι υλικό τους έχει περισσέψει, για να μην πάει καθόλου φαγητό χαμένο!
Συγκεκριμένα, το εν λόγω πρόγραμμα που τρέχει από τις 17 Φεβρουαρίου υλοποιείται μέσα από δύο άξονες. Αρχικά, μέσω μιας διασκεδαστικής διαδικασίας στο Messenger της Coca-Cola, όπου ο καταναλωτής μπορεί να «συνομιλεί» με τον Άκη, υποδεικνύοντας τα υλικά που του έχουν περισσέψει και με βάση αυτά, του προτείνει απολαυστικές και εύκολες συνταγές για κάθε στιγμή της ημέρας.
Παράλληλα, μέσα από μια εντυπωσιακή AR εφαρμογή, ο Άκης «ζωντανεύει» μέσα από το πακέτο της Coca-Cola και δίνει χρήσιμες συμβουλές και ιδέες για το πώς μπορεί κάποιος να αξιοποιήσει το φαγητό με πολύ απλούς τρόπους, για να μην πάει τίποτα χαμένο.
Κάπως έτσι, η Coca-Cola κάνει την αρχή για μία νέα πραγματικότητα και μας προσκαλεί να υιοθετήσουμε νέες συνήθειες, αναδεικνύοντας παράλληλα πως μέσα από μικρές αλλαγές στη συμπεριφορά μας, μπορούμε να συμβάλλουμε κι εμείς σε έναν κόσμο χωρίς σπατάλη φαγητού και έναν κόσμο χωρίς απορρίμματα.