- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Το παγωτό δωδώνη κερδίζει έδαφος και τον χειμώνα
Έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας, η Ελληνική εταιρεία παγωτού προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου
Το παγωτό δωδώνη κερδίζει έδαφος και τον χειμώνα, προσβλέποντας σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου.
Το 2019 αποδείχτηκε μια χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις για την εταιρεία ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και τουριστική σεζόν. Έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας και με δεδομένο ότι πλέον διακρίνονται αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση του παγωτού και κατά τους χειμερινούς μήνες, η ελληνική εταιρεία παγωτού προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου.
Διατηρώντας, στρατηγικά, την ελληνική παράδοση και ακολουθώντας παράλληλα τις σύγχρονες τάσεις στη ζαχαροπλαστική –χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα– η ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ επιμένει στην επιλογή Α΄ υλών υψηλής ποιότητας και παραμένει πιστή στις αξίες της, οι οποίες από το 1967 έχουν δώσει υψηλότατο top-of-mind awareness στο brand. Παράλληλα με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνεργασία με τις τράπεζες, η δωδώνη συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες.
Άλλωστε, η ανάπτυξη νέων προϊόντων με συμπληρωματική εποχικότητα, όπως είναι η σοκολάτα, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας που έχει αναπτύξει μια πλήρη γκάμα από gourmet σοκολάτες με γνώμονα πάντα την υψηλή ποιότητα. Η σοκολάτα δωδώνη είναι χειροποίητη, με μικρή παραγωγή, έτσι όπως είθισται σε premium προϊόντα, με εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες.
Όπως δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χαράλαμπος Σαββίνος: «Η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών Α’ υλών, τις οποίες η δωδώνη τις είχε στο DNA. Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση –σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan– ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτήν τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα».