- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ο Richard Hammond συστήνει ξανά τη LeasePlan
Mέσω της νέας παγκόσμιας καμπάνιας “What's next”
Η LeasePlan λάνσαρε σήμερα τη νέα παγκόσμια καμπάνια της, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να χαράζει το μέλλον στη μετακίνηση και να προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες «για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε». Ο παρουσιαστής των εκπομπών Top Gear και Grand Tour, Richard Hammond, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια και συστήνει στο κοινό την ανανεωμένη εικόνα της LeasePlan καθώς και μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες μίσθωσης, ειδικά σχεδιασμένα για το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της μετακίνησης, με έμφαση στη ραγδαία διάδοση της τάσης που προσεγγίζει το αυτοκίνητο ως υπηρεσία.
Ο CEO της LeasePlan, Tex Gunning, δήλωσε σχετικά: «Διανύουμε μία περίοδο μεγάλων αλλαγών, στην οποία οι άνθρωποι μεταβαίνουν από την ιδιοκτησία των αυτοκινήτων στη χρήση τους ως υπηρεσία. Ταυτόχρονα, βλέπουμε σημαντικές αλλαγές στην τεχνολογία των οχημάτων, καθώς από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης σταδιακά προχωράμε σε υβριδικά, πλήρως ηλεκτρικά και αυτόνομα οχήματα. Στη σημερινή πραγματικότητα που μεταβάλλεται συνεχώς, η LeasePlan λειτουργεί ως πρεσβευτής του μέλλοντος της μετακίνησης και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που κεντρικό πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας “What's next” είναι ο Richard Hammond. Με στόχο να αναδείξει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις νέες τάσεις στη μετακίνηση, με οικονομικά αποδοτικό και βιώσιμο τρόπο, η νέα καμπάνια θέτει ως μακροπρόθεσμο στόχο την παροχή πλήρως ευέλικτων υπηρεσιών “για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε”, καθώς στη LeasePlan αυτός είναι ο τρόπος μας να ορίζουμε το μέλλον της μετακίνησης».
Η καμπάνια “What’s next”, η οποία λανσάρεται και στις 32 χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος LeasePlan, αναπτύχθηκε τους τελευταίους μήνες και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της νέας στρατηγικής της εταιρείας για την εξεύρεση και εφαρμογή ευκαιριών βιώσιμης ανάπτυξης στον κλάδο της μετακίνησης, ο οποίος μεταβάλλεται συνεχώς. Βασικό πυλώνα της καμπάνιας αποτελεί η τρίλεπτη ταινία δράσης,“What’s Next: The Movie”, η οποία γυρίστηκε στο Λος Άντζελες, με πρωταγωνιστή τον Richard Hammond. Η ταινία γυρίστηκε με στόχο να προβάλει τις τελευταίες τάσεις στη μετακίνηση, καθώς και τον κυρίαρχο ρόλο της LeasePlan, η οποία προσφέρει στους πελάτες της όλες τις καινοτόμες υπηρεσίες που την αφορούν. Ο Tex Gunning συμπλήρωσε σχετικά: «Η LeasePlan προσφέρει τα αυτοκίνητα ως υπηρεσία στις εταιρείες-πελάτες της για περισσότερα από 50 χρόνια. Ως εκ τούτου, είμαστε πλήρως εξοπλισμένοι και έτοιμοι, ώστε να ηγηθούμε της μετάβασης στο νέο περιβάλλον υπηρεσιών, καλύπτοντας τις ανάγκες των πελατών μας “για οποιοδήποτε όχημα, ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε”».
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της νέας αυτής καμπάνιας, η LeasePlan λανσάρει μια σειρά πρωτοποριακών “What’s next” προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνονται σε εταιρείες-πελάτες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες. Οι νέες αυτές προτάσεις περιλαμβάνουν τις “Click & Drive“ προσφορές, ιδανικές για το δυναμικό κοινό των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, καθώς και την ολοκληρωμένη λύση στη διαχείριση κάθε στόλου “360 Formula”. Παράλληλα, σε συνέχεια της καμπάνιας What’s next, τους επόμενους μήνες θα ανακοινωθούν ακόμα περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες.
Δείτε την ταινία “What’s next” με τον Richard Hammond εδώ.